2016. január 20., szerda

(63.rész) When there was me&you

Szeretném megköszönni így utólag is a sok díjat amit a blogomért kaptam :) Hihetetlen érzés és köszönöm nagyon! Én szeretek írni,ti meg olvasni és nem is kell több! Már boldog vagyok. Millió puszi mindenkinek! Ui. Szokásos 3 komment + nemsokára túllépjük a 17500 megtekintést elképesztő...de tényleg!;) xoxo

Lindsey szemszöge:

Lili fent aludt a szobájában mikor Kendall sietve elviharzott.hogy Martina után menjen a koncertre. "Telefonszámok a hűtőn,anyum mindjárt jön és a pótcumija a kis szekrényben van a tv mellett!Vigyázz magatokra." - Felvette a kabátját és én becsuktam az ajtót miután elment.Leültem tévézni. A babaőr a kezemben volt,így tudtam mikor kel majd fel. Egy jó ideje nézhettem a tv-t mikor halk nyöszörgést hallottam majd sírást.Azonnal felmentem,nehogy baj legyen belőle hogy nem néztem rá. A feje már így is piros volt pedig alig sírt.Félre tettem a babaőrt és kinyitottam kicsit az ablakot. Lehet csak melege van,hiszen annyira be volt takargatva."Itt vagyok ne sírdogálj manó.Most én velem vagy itthon. Menjünk le mesét nézni?"-Kitakartam és a karomba vettem.Alig bírta nyitva tartani a kis szemeit. Ez furcsa nagyon hisz ha jól tudom 6 körül aludt el és aludt jó sokat. Próbáltam elringatni de nem aludt el egyáltalán csak bambult maga elé.

Megkerestem az kiságyában a macis cumiját és a szájába adtam. "Jobb így igaz?Bujj csak ide."-Kivettem a takaróját is és a vállamra tettem.Oda hajtotta Lili a fejét.Lementem a nappaliba a kanapéhoz. Lilit az ölembe fektettem amíg nézett egy mesét a baba csatornán ami nem több mint 3perces. Az is teljesen leköti a figyelmét én pedig addig pihenhettem kicsit. Félálomból riadtam fel mikor Lili fura módon húzni kezdte a kezem. Lenéztem és a kisujjával a pólómba kapaszkodott épp."Igen,mond csak. Oh a cumi kiesett? Gyere felveszi neked Lindsey."-Beszéltem hozzá halkan. Hátha megnyugszik tőle.De azonnal bepánikoltam mert a következő pillanatban elkezdett hányni. Csak kicsi sávban de elég volt az is. Nem tudtam mit tegyek. Kendallt hívtam ijedtemben pedig Kathyt akartam felhívni,"Kathy merre vagy? Lilivel valami nagyon nincs rendben! Rosszul lett és sápadt.."-Remegtem a félelemtől,a konyhába siettem egy törlésért. "Mindjárt letörlöm. Úristen."-Dobtam félre a papír törlőt nem törődve azzal hogy hova dobom. Leakasztottam a konyhai kéztörlőt a fogasról bevizezve azt megtöröltem Lili arcát.Lassan kezdett elernyedni a kezemben.Nem ficánkolt már csak feküdt a vállamon."Lindsey!?? Hallasz engem?? Mond mi van! Hívjak mentőt? Mi történt beszélj velem!Muszáj tudnom.!"-Ajtó csapódást hallottam és egy aggódó hangot is ami biztosan Martináé volt.Nem bírtam megszólalni. 

"Lindsey az isten szerelmére bökd már ki mi van!!Hívom a mentőket. Te csak vigyázz Lilire. Nemsokára otthon vagyunk."-Ezzel le is tette a hívást én pedig nem tudtam mit csinálni Lilivel. Beszéltem is hozzá, énekeltem de semmire nem reagált.A pici ajkai kezdtek ellilulni. Mindeközben magamat próbáltam a legjobban nyugtatgatni. Hihetetlenül rémisztő volt. Lili még mindig nem reagált semmire sem. Kapott inni is de kiköpte szinte az egészet. Egyszer csak csöngettek.Nyitottam az ajtót és Lilit azonnal elvették tőlem. "Én nagyon sajnálom! Nem akartam!! Semmi rosszat nem tettem vele,egyszer csak ez történt és bepánikoltam én nem akartam ezt...."-Borultam ki és szégyellni kezdtem magam. Mégis mit mondok majd Kendallnek? Nincs jó érzésem ezzel az egésszel kapcsolatban.

"Megfogjuk vizsgálni azonnal. Nyugodjon meg.Jön a mentővel vagy marad? Gyorsan döntse el, nem érünk rá."-Sürgetett az idő. A kollégája szólt neki,"Van pulzusa! Most már rendben lesz. Csak ránk ijesztett nagyon de erős a kicsi lány."

"Nem az enyém. Csak vigyáztam rá.Ugye rendbe fog jönni?"- Írtam egy cetlit gyorsan "Elmentem Lilivel a kórházba. Gyertek utánunk!-Lindsey"- oda tapasztottam az ajtóra,hogy észre vegyék. Bezártam a lakást és beültem a mentő autóba. Próbáltam figyelni a kismanóra,hogy ne legyen baja de ez 6 perc után szerte foszlott. A gép amire rá volt kötve hangosan sípolni kezdett. Engem az egyik ápoló nő felhúzott az ülésből és a kocsi másik oldalába húzott. "Hé, muszáj tudnom mi történik vele!Engedjen oda!"- Erőszakoskodtam is hátha úgy oda enged,de semmit nem ért. Lekuporodtam a kocsi sarkába és csak zokogtam. Sok volt a kiabálás,baba sírás,sípolás folyamatosan. Mire feleszméltem addigra a kórház kapujánál voltunk és egy erős kar kirántott." NE!"- Összerezdültem. Felpillantva Kendall mérges szemei néztek vissza rám.Kiszabadítottam a kezemet a szorítása alól."Ughh"

Martina is megjelent Kendall mellett miután lezárta a kocsit."Azonnal utána kérdezek Lili hogy van. Kendall te meg viselkedj!"- Ezzel ott hagyott kettőnket a téli hidegben az utcán a kórházi parkolóban.Vicces mert észre se vette mit művel Kendall.Cseppet sem örültem a dolognak. Nem tudtam mit csináljak,ezért elkezdtem bocsánatot kérni. "Figyelj tudom,hogy most mérges vagy rám de magától lett beteg! Nem tehetek róla! Lent ültem csak és tévéztem,aztán sírdogálni kezdett....a folytatást meg már tudod." - Játszottam idegességemben a kezemmel. Nem mertem a szemébe nézni.Mert Kendallnek és nekem volt egy titkunk amit senki nem tudott,de kezd a felszínre törni én pedig megvagyok rémülve. Semmi pénzért nem élném át újra azt a szenvedést ami beárnyékolta a kapcsolatunkat. Amin ezen gondolkodtam éreztem hogy a kórház falának tolt. A jobb keze a fejem mellett pihent a falon.Egy pillanatra sem engedett el. De jól tudtam,ha sikítok akkor jobban fog fájni. Egy halk kérlek ne kicsúszott a számon. Mit tettem amivel ezt érdemeltem ki??Hirtelen megölelt és sajnálta iszonyatosan a dolgot."Megint?"- Bújtam hozzá szorosan. Úgy tűnik a szivemnek nehezebb parancsolni mint az agyamnak.
                          
                       

"Nem akartam.Nem akartam. Shhh."- A meleg testéhez húzott.Kicsit ellazultam amennyire a helyzet engedte. "Mégis bántottál mint régen. Egy különbséggel...hogy most nem hagytál engem itt egyedül sírni.Ha meg engem szeretsz mond meg a menyasszonyodnak. Mert ilyennel nem játszunk. Ő vagy én?"-Hátra léptem tőle.Vártam a válaszát. De a lelkem mélyén tudtam hogy úgyse hagyná ott a csaját értem. "Ez nem így megy.Apa vagyok,nem mondhatok le róluk. Téged pedig már nem szeretlek.Tudod jól hogy szakítottunk. Nincs többet te és én."- Fogta a csuklómat és nem eresztett el.
"Gyertek!!Lilihez be lehet már menni!!"-Újságolta a hírt megkönnyebűlve Martina és odaszaladt hozzánk. Mielőtt bármit láthatott volna,Kendall elvette a kezét rólam én pedig köhögtem egyet. "Khm jobb ha most bemegyünk."-Mire mindhárman elindultunk a kórház bejáratához Kendall pedig kapott egy taslit a tarkójára amiért képes volt ezt csinálni velem." Ne csináld többet oké!?"- Mentem be előtte az ajtón,nehogy vele kelljen lennem egy légkörben.

Ashley szemszöge:

Este 7 fele,otthon pihentem az ágyon pizsiben.A zene hangosan szólt a fülemben mert anyuék megint veszekedtek lent a nappaliban. Utálom hallani mikor marják egymást.Mindenkinek jó fej szülei vannak kivéve nekem.Elegem lett és leordítottam,"FOGJÁTOK MÁR BE!!!"-Majd egy könnyed mozdulattal becsaptam teljese erőmből az ajtómat. Vissza hasaltam az ágyra mikor kaptam egy smst. Kinga nem szokott ilyenkor írni,pasizik. De túl kíváncsi voltam ezért megnyitottam és elmosolyodtam. Logantől volt az sms. Azt írta,hogy átugorhatnék estére mert filmeznek és túl sok pizzát rendeltek.Segíteni kellene megenni. Gyorsan vissza írtam neki és elkezdtem készülődni. Hamar sikerült össze kapnom magam,fogtam a táskám és a mobilom majd kimentem a folyosóra. Síri csend volt. Nos,lehet anyáék megunták,de jelen pillanatban ez volt a legkisebb dolog ami érdekelt. A hűtőből kivettem egy bontatlan bort és beültem a kocsiba. Csak el ne felejtsem pótolni a hiányzó üveget! Bekapcsoltam az övem,feltekertem a rádiót és azt hallgattam az úton. Loganékhez érve görcsbe rándult a gyomrom. Mi van ha nem látnak szívesen? Ne légy buta Ash akkor nem hívtak volna meg eleve. Csak nyugi!...- Biztattam magam amint becsöngettem.

Nyílt az ajtó és nem is Logan volt az hanem Carlos." Szia! Már vártunk gyere beljebb.Logan! Itt van Ashley!!"- Rámnézve aprót bólintott megölelve engem. Ezután bement a többiekhez a nappaliba."Hoztam bort is.Kértek?"- Egyetlen egy dologra nem számítottam Alexára, Logan csajára. A buli után azonnal összejöttek és boldogok. Ki gondolta volna. Egyedül én voltam rosszul még a gondolatától is. "Én kérek!Töltök a többieknek is. Ülj csak le mindjárt indul a film."- Mondta Carlos kedvesen és ment a konyhába poharakért.Volt egy pukkanás,nyílt a boros üveg.James felkelt a kanapé másik feléről és leült mellém." Miújság van? Fáradtnak tűnsz."- Érdeklődött felőlem.Megvontam a vállam."Hát anyumék veszekednek folyton. Azt gondoltam veletek sokkal jobb lesz az este mint otthon."- Lenéztem az ölembe de magához húzott és megölelt. Bevallom hiányzott egy szerető ölelés,bárkitől is kapom azt. A szemem sarkából jól láttam,hogy Logan figyel engem. Csak nem...féltékeny?! Nem is járok Jamessel. "Logan indíthatod itt vagyok."Lehuppant Alexa Logan ölébe és felém nyújtott két poharat. Egyet megtartottam a másikat pedig Jamesnek adtam.Egy jó nagy kortyot ittam belőle elsőre. Addig se nézem ahogy Ashleyék falják egymást a film alatt. Carlos lekapcsolta a villanyt és nézni kezdtük a filmet. A film közepénél már a harmadik pohárnál jártam. James meg elment fürdeni mert hosszú napja volt. Viszont nagyon ki kellett mennem a mosdóba. Lassan de biztosan feljutottam a lépcsőn és léptem egyet balra mikor Jamesbe ütköztem.
                                           
Elpirultam nagyon és eltakartam az arcomat a kezemmel." Azt hiszem pólót is kellene felvenned ha nem akarod,hogy elájuljak."- Próbáltam elviccelni a kínos helyzetet. "Nyugi épp a szobámba indultam de pont oda mentél be,a mosdó a mellette levő ajtó mögött van. Eltévesztetted bogaram. Kell segítség? Eléggé becsíptél.  Gyere csak." Segített eljutni a mosdóig. Megállt az ajtóban és figyelt engem."Csak...pisilnem kell. Becsukod az ajtót kérlek?"- Fogalmam sincs miért de rohadt sármosnak találtam Jamest így póló nélkül. A-a! Nem zúghatok belé,Logan haverja és az tabu. Pedig úgy megcsókolnám ahhh.-Kopogtak az ajtón.

 "Tényleg szeretnél egy csókot? Mármint ha készen vagy és.-" Ekkor esett le hogy igenis nem magamban mondtam a dolgokat hanem hangosan és meghallotta. Bakker!! Be vagyok csípve max eljátszom,hogy nem emlékszem rá. Nyitottam az ajtót és elmentem mellette de visszahúzott. "Hé ne olyan gyorsan. Fáradtnak látszol menjünk aludni?"- Hirtelen átváltott gondoskodóvá. Megráztam a fejemet nemlegesen,de mintha őt ez nem is érdekelte volna,lágyan felkapott a karjába és bevitt a szobájába. "Adok pólót meg nadrágot azt vedd fel. Hozok vizet ha szomjas lennél este."- Ott hagyott a szobájában míg én nagyokat pislogva próbáltam felfogni mi folyik itt de rosszul lettem. A falba kapaszkodva próbáltam a wc-ig eljutni de fél úton feladtam. Leguggolva a falnak dőltem. Fájt a fejem,hasogatott. A gyomrom sem volt jól. Borzalmasan éreztem magam. Féltem Logannek szólni,hogy szükségem van rá. Nem,nem lehet ő már mással van. ŐT választotta. "Nem igaz nem igaz."- A térdemre hajtottam a fejem és sírni kezdtem. Nem bírtam ki nélküle semmit. Lépteket hallottam valaki feljött és leguggolt mellém. Egy lágy kéz simogatta a hátamat és suttogott,hogy semmi baj. Rendben leszek. "Nincs jól a gyomrom. Segíts..."- Kapaszkodtam Logan alkarjába és kicsoszogtunk a fürdőbe. A mosdó fölé hajoltam. Mielőtt bármit is mondhattam volna fogta a hajamat és a hátamat simogatta folytatva amit az előbb félbe hagyott mert rosszul lettem."Kapsz utána gyógyszert,hoztam fel. Miért nem szóltál nekem? Azt hittem jóban vagyunk."- Nem rossz indulatból mondta csak próbált felvidítani de hányingerrel aligha ment ez.

"Uhum,csak r...."- A mosdóba ment minden ami a gyomromban volt aznap este."Engedd hadd jöjjön ki. Jobban leszel utána. Semmi baj."- Felgumizta a hajamat mert talált egy hajgumit a gyógyszeres szekrényben. A bal kezével tartotta a hátamat,a jobb kezével elvett egy törcsit az akasztóról és oda tartotta nekem. Elvettem megköszönve halkan." K...köszönöm. Itt a gyógyszer is?Bevenném....a pocim nagyon rosszul van."- Vágtam szenvedő arcot. Kár volt ennyit innom.

"Ott a pohár mellett odakészítve a fájdalom csillapító"-Mozdulatlanul fáradt tekintettel néztem rá."Leveszed nekem?Túl magas a polc..."- Mondtam halkan."Mikor rosszul vagy mindig babusgatni kell téged,látom nem változott ez." Viccelődött. Odabújtam hozzá. Mikor levegőt vettem beszívtam a dezodorának az illatát. Finom csokis illatú volt. "Köszi Logan átveszem most már. Gyere bogaram."- Húzott el James én pedig Loganért nyúltam."L...Logan nem altathat el?"Jött ki a legbutább kérdés a számon ami ledöbbenve hagyta mindkettőjüket.James sértőnek hitte,hogy nem őt akarom Logan meg csak meglepődött nagyon.

"James jobb ha most hagyod amit ő szeretne. Reggel majd meglátod,hogy az a legjobb."- Levette Logan a zoknimat és megveregette a párnát hogy puha legyen.Hihetetlen hogy még erre is emlékezett. Ledőltem az ágyba,a párnához bújva." Jóéjt puszi."- Motyogtam és elszenderedtem.
"Ne is nézz rá így,van csajod menj le hozzá. Én maradok fent vele nem te."- Logant kitolta James a szobájából és bebújt mellém aludni.Furcsa este volt az biztos...

3 megjegyzés:

  1. Imádtam mint mindig!
    Remélem a kis Lilinek nem lesz semmi baja!
    Xoxo
    Ui.: Hozd hamar a kövit!!

    VálaszTörlés
  2. imadom hamar kövit Remélem nem lesz Lilinek nagy baja de a titokra is kiváncsi vagyok de sejtem hogy mi

    VálaszTörlés