2014. szeptember 14., vasárnap

(29.rész) Kétségek közt őrlődve

Bocsi a késlekedésért de húzós heteim voltak! Igyekszem minnél többször hozni az új részeket!


Kendall csöndesen ült Los mellett. Aggódva várta a híreket. Martina túléli-e vagy sem. 

"James....-törte meg a kínos csendet. "Nem akartam én ezt.Hogy a picim ilyet csináljom.-'

"KENDALL!!Ő már nem a te picid. Nem hívhatod így!!! Szakított veled.Rémlik?"-James mondta mogorván. 
Felállt hogy kimenjen egy kis friss levegőt szívni.

James szemszöge: 

Nem tudtam megértetni vele,hogy Martinát a halálba tolta. HA nem vagyunk ott már nem lenne semmi sem. Kendall nézhetne akkor. Hallottam ahogy nyílik az ajtó de nem is figyeltem fel. Nem gondoltam egy percig sem,hogy netalántán az egyik haverom lenne. Csak mikor már késő volt elkerülnöm őt.....kendall a korlátnak dőlt mint én és rámnézett,de én rá nem. Ez ment úgy pár percig mikor megtörte a csendet: "Mostmár hozzám se fogsz szólni? Csendkirályt játszunk? Legyen!! DE elárulok neked valamit! Bármibe is kerül vissza szerzem a picimet és TE ....semmit nem tehetsz vagy mondhatsz ami megakadályozna engem benne. Bent leszek. "- Kendall ezzel sarkon fordult és visszament Loshoz.

Kendall szemszöge :

"Hogy van?Volt már kint az orvos? " -Los tudta mennyire törődöttt Kendall Martinával. Épp ezért mosolygott és kedvesen válaszolt

"Ha minden igaz....1óra múlva végeznek a nvizsgálatokkal. Amint kész lesznek,szólnak hogy bemehetünk hozzá.Ébren lesz addigra."-Los felkelt és megölelte Kendallt szorosan.

"Nagy barom voltam,de több ilyen nem lesz.Nyugodj meg."-nyugtatta Lost Kendall. Azonban Carlost ez nem nyugtatta meg. Kíváncsi volt a részletekre.

"Miért smároltad le Ashleyt...?-kérdezte finoman,nem akarta felhozni újra a témát. 

Kendall beletúrt a hajába sóhajtva," Nem én vagyok a bűnös! Ashley tette! Esküszöm!"-feltartotta a kezét mintha megadná magát.Los nagyon nevetni kezdett ezen. 

"M...most miért röhögsz?- kérdezte sejtelmesen nézve,felvont szemöldökkel.

Los csak tovább nevetett: Te totál szerelmes vagy! Szinte az eszedet is elveszi!Lüke lettél! "

Kendall továbbra is felvont szemöldökkel nézett viccesen Losra."Haver.... Az vagyok....ez tuti! -ekkor hallották az ajtó csukódást és felkapták a fejüket. 

"Ti a lány barátai vagytok?Jó h.-"
Kendall nem is hagyta szóhoz jutni az orvost. Elhalmozta kérdésekkel.

"Egy percre nyugodj meg. A lány rendben van. A kezén hevesen vérző mély vágást összevartuk és stabilizáltuk az állapotát. Nemsokára felébred az altató hatása alól. Bemennétek hozzá?"- Mondta kedvesen.

"Be! Hanyas szobában van?"- Mondta gyorsan Kendall.

"Gyertek,én úgyis oda megyek. Én figyelem az állapotát. "-A doktor úr mellett álló nővér válaszolt.

"Köszönjük."- Los megelőzte Kendallt így belé folytotta a szót. 

"Haver! Kösz hogy támogatsz,de azért hagyj szóhoz jutni legközelebb.- Súgta Losnak miközben mentek a nővérrel a kórházi folyosón.

( folyt köv! Igyekszem vele!!! <3 Legyetek türelmesek! <3 )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése