2014. szeptember 3., szerda

(27.rész) Bíztam benned.....

Itt is a kövi rész CSAK erős idegzetűeknek! Durva lett..... :D Siettem vele!! <3 Köszi mindenkinek a hozzászólásokat! :D Nagy puszi érte! xoxo


Kendall totál kibukott és üvöltözött, " James NEM én smároltam le Ashleyt!!! ÉRTSD MÁR MEG A BÜDÖS ÉLETBE!!! MIÉRT NEM TUDOD BEFOGNI A KURVA SZÁDAT??HUH???SZERETEM MARTINÁT!!!DE TE KINYITOTTAD A SZÁD ÉS MOST MINDENNEK VÉGE!!! GYŰLÖLLEK!!"
Martina szemszöge:

Láttam a szomorúságot a szemében mivel tudta,hogy elvesztett engem. Logan rögtön lelépett Ashleyvel. Nekem puszit sem adott Logan. Csak elmentek. 
Kendall meg nem akart leakadni rólam." Picim,Ashley volt a hibás! Ő volt az aki megcsókolt! Hinned kell nekem!!"- Nézett könyörgő szemekkel.És meg akart ölelni de én odabújtam James mellkasához. Los pedig kirángatta Kendallt akinek vérzett az ajka az ütéstől.

Viszont ahelyett,hogy csöndben álltam volna,megmondtam Kendallnek amit gondolok róla.

"Kendall! Tudod milyen mocskos és álszent dolog egy csajra fogni azt,hogy félre léptél? Ott voltam neked! ÉN!! Nem vagyok elég dögös?.....( nehezen nyeltem a könnyeim) Az a baj.....tudod,hogy Ashley jobban kell neked....mint én. Rakjam én is ki a melleim? Járjak cica naciban??? Mit akarsz tőlem???- mondtam most már teljesen reményt vesztve. Kiadtam magamból ami bántott.Úgyis szakítottunk. Oly mindegy hogy mit mondok neki. Igaz?

Kendall rám nézett majd a falnak dőlt és Loshoz beszélt," Los én esküszöm tényleg Ashley mászott rám! Soha nem hazudnék neked! És Martinának sem."- Mondta az igazságát bizonygatva,pufi szemekkel és vérző ajakkal amit a pólója szélével letörölt így vérfoltos lett a pólója.
Los zavartan rámnézett és megölelt." Szeretlek cukibogyó! Hinned kell Kendallnek. Ovis korom óta vagyok a legjobb haverja! Ha benne nem is bízol,bennem bízz. Nekem hiszel ugye?"- Adott egy puszit a homlokomra Los. Letöröltem a könnyeim és Kendallre néztem aki sírt?- Lepődtem meg.

"Picim bevallom Ashley dögös csaj,de én TÉGED szeretlek. Kiálltam melled mindig! Imádlak!"- Elsírta magát előttem én pedig megsajnáltam. James viszont egy komor "ne merd neki megbocsátani ezt" nézéssel rám nézett. Kirázott a hideg és lesütöttem a szemem.

"James NE te akard eldönteni ezt!! Szeretik egymást!"- védte Los Kendallt aki nem volt jól.
Gyorsan adott neki egy vizes törcsit hogy megtörölhesse a száját. Még utoljára pillantást vetettem Kendallra majd felmentem a szobámba,de előtte még mondtam, "Szeretlek.De pont ŐT smároltad le.....nem tudod milyen hátba szúrás volt ez nekem.....még ha nagyon akarnám akkor sem bocsátanám ezt meg neked!! Sz-szia...."- ezzel felrohantam könnyekkel a szememben és magamra zártam az ajtómat,úgy sírtam.
Imádom Kendallt! Tényleg! De ha ő ezt tudná kire esett épp a választása,még ő maga is utálná saját magát érte.  Viszont ha  mindent elmondanék neki Ashley kicsinálna. Az fix.

20 perccel később,kisírva magam felkeltem a földről és elmentem fürdeni. Amint kiléptem a kádból és magam köré csavartam a törölközőm,hallottam a jelzést miszerint új sms-em érkezett. Gyorsan felöltöztem. Picit mosolyra fordult a szám mert azt hittem Jamestől jött mivel nem tudnak bejönni a szobámba,de ahogy elolvastam az smst.....megfagytam és egy másod perc alatt fal fehér lettem.
Letettem a telómat a mosdókagyló szélére és rátámaszkodtam. Nehezen kapkodtam a levegőt. Szédülni kezdtem. Nem akartam,de újra és újra elolvastam az smst..... minden ledobáltam a fürdőszobai polcról és csak egy hegyes tárgyat kerestem. A gyógyszeres szekrényben meg is találtam amit kerestem. Pengét. Remegő kezekkel érte nyúltam,de nem bírtam kézbe venni. Hosszú percekig szemeztem vele. A telóm újra jelzett. Megnéztem és ez volt az üzi :
 "Még sírsz?? Vagy megteszed végre!" - A-
A csempéhez vágtam gondolkodás nélkül. Úgy éreztem,hogy megőrülök. Nem akartam élni. Nem lesz vége úgysem soha az utálatának!
Kendall is megcsalt! Azzal a ribivel. Elszántam magam rá és megfogtam sietve a pengét és leültem törökülésben a padlóra. A félelem és a düh elöntötték a fejem és nem tudtam reálisan gondolkozni egyáltalán.
 Olyan volt mintha nem is én lennék ez. Csak egy bábú akit bántanak. Írtam egy kör smst Jamesnek,Losnak és Logannek majd utoljára lecsöppent egy könnycseppem a kezemre.
Megtettem..... Kiesett a penge a kezemből én pedig csak azt éreztem hogy zsibbadok. Homályosan látok és nem érzek semmit. Még kellemesnek is mondtam volna. Annyi megaláztatás után végre vége lesz. Összeestem és a padlón feküdtem és suttogtam, " Annyira szerettelek..."

James szemszöge :

Martina össze tört szívvel felrohant és ott hagyott minket 3asban. Én Kendallt figyeltem hogy mit tesz,rosszul döntött! Felém jött és megcélozta a lépcsőt de én elálltam az útját.

"Azt várhatod hogy felengedlek! Nem elég ez neked? Szereted szenvedni látni? Csodálatos munkát végzel....tanítani kéne!!"-mondtam undorral és megfogtam Kendall csuklóját," Nem. Mész. Fel. Hozzá! Menj haza!" - Mikor megfordultam láttam Lost ahogy küszködik saját magával. Nem tudta kinek az oldalán álljon. Per pillanat nem is nagyon érdekelt. Kendallt kiakartam vinni a lakásból.

"Haver sajnálom!!! Hülye voltam! De nem tilthatsz el a barátnőmtől!! Engedj el...."- Küszködött a szorításom miatt. Minnél jobban erőlködött,annál jobban fogtam meg a csuklóját.

"Elengedlek....haza! Nem értesz a szép szóból??? Össze törted a törékeny szívét!! Milyen ember vagy te? Bocs előre is!"- Egy utolsót behúztam neki és kitessékeltem a házból. Los egész végig szótlan volt. Háttérben maradt és nem avatkozott bele. Hál istennek sikerült Kendallt kituszkolnom az ajtón majd becsuktam a zárat is,hogy ne tudjon visszajönni. Sóhajtottam megkönnyebűlten egyet és lehuppantam a kanapéra. Los is mellém ült aggódva,"James? Ugye nem lesz baja Kendallnek? Nagyon megütötted.....és ..."- összenéztünk mikor kaptunk egy smst pont ugyanakkor.

"Köszönök mindent.Tudnotok kell,hogy először éreztem azt,hogy fontos vagyok valakinek. Ne sírjatok utánam. Elmegyek.... :'( "

Los mintha szellemet látott volna nézett rám ijedten, " James ez....MARTINA!!! " -Felugrott rögtön és felrohant,majdnem el is esett közben. Nyitotta volna az ajtót de zárva volt. " MARTINA ENGEDJ BE MINKET!!! SEGÍTÜNK!!!"- Könyörgött Los és ütötte az ajtót.

"Mi az? Mond hogy nincs.........bezárva....."- James szemei kikerekedtek- " Hogyan nyitjuk ki?? Valamit csinálnunk kell!! MOST!!"- beletúrt  a hajába idegesen.

"Én.....sem....tudom....."- Los megölelte James és sírni kezdett nagyon.

( Mindenki nyugodjon meg! Nem hal meg! Csak drámai részek következnek <3) 

2 megjegyzés:

  1. gyors kövit imádom !!! várom a fejleményeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm hogy olvasod :))! <3 Sok a lecóm,de igyekszem pár naponta új részt feltenni hogy legyen mit olvasnia mindenkinek :D xoxo

      Törlés