2015. június 14., vasárnap

(39.rész) Egy nehéz reggel

Martina szemszöge:
Egy nap telt el mióta tudja Kendall,Los és Kathy hogy terhes vagyok. Kendall ugyanúgy kedveskedik és törődik velem. Nem változott meg semmi aminek nagyon örülök! A telefonomon levő ébresztő felcsendült pontban 6-kor. Halkan nyöszörögve az éjjeli szekrényen levő mobilomhoz nyúltam. Következő pillanatban annyit hallottam hogy leesik a földre. 
Hangosan felnyögtem,magam köré tekertem a takarót. Kiszállva az ágyból érte nyúltam és sikerült felvennem. Ezzel az apró
mozdulattal lerántottam Kendallről is a takarót. Hoppá!

"Picim gyere vissza aludni..korán van még..."-mondta álmoskásan és fejére tette a párnát úgy próbált meg aludni még egy kicsit. Kinyomtam az ébresztőt,visszaülve mellé az ágyba. Kapott egy reggeli lágy csókot ahogy a kócos haját eltfésűltem a homlokából.

"Kelni kell. Suli van és megigértük anyudnak hogy a szomszéd kislányt is elvisszük. Tudod hogy a szülei dolgoznak már. Gyere kérlek...."-Nyaggattam egészen addig mig ki nem kelt az ágyból. Végre! Mostmár én is eltudok készülni. Kendall kivett egy farmert,új alsót és pólót a szekrényéből és elment fürdeni. Én addig beágyaztam és átöltöztem,a hajamat kifésülve mentem le a konyhába. Kathyt nem láttam,csak egy kislányt a konyhapultnál ülni a magas széken. Vidáman lóbálta a lábát. Kék balerina cipő,fehér nyári ruha volt rajta,a barnás szőke haja pedig 2copfba volt fogva. 

A hűtöhöz mentem hogy csináljak reggelit. Van 30 percünk összesen,húzós reggel lesz az már biztos.
"Kicsim! Gofri eperrel és kakaó jó lesz?"- Kérdeztem a lépcső aljáról. Kendall közben kijött a fürdőszobából felöltözve.

"Imádlak,természetesen!Mindjárt megyek én is!"-Készülődés közben válaszolta. Még vizes volt a haja. Egyszerűen megtörölte majd megszárította és végül zselével tökéletesítette a kusza tincseit amit felzselézett.

A konyhában csináltam a gofrit és a kakaót mikor a kislány megszólított." Szia,te ki vagy? Kendall visz ma suliba engem és nem te."- Mondta gondolkodva mert nem ismert még.
Nem tudta,hogy Kendallel járunk. Mosollyal a hangomban válaszoltam neki," Szia,Martinának hívnak. És téged?"

Eltakarta hirtelen a kezével a szemeit,"A neven Leiana (kiejtés:Lejana) ." Látni hogy félénk. De ez aranyos.
"Picúr nézz rám nem harapok. Kendall és én járunk. És ha nem baj én is megyek veletek kocsival ma. Megengeded? "- Mondtam lágyan odahajolva hozzá a pult fölött. Mire nagy meglepetésemre kaptam egy nagy puszit. Aww.

"Látom összebarátkoztatok hamar. Leiana is szereti a gofrit nagyon mint én!"- Ültette Kendall az ölébe a lányt.

"igen! Mikor lesz kész?"-Kuncogott Leiana. Kendall a dereka köré fonta a kezeit.
"
Aranyosak vagytok így."-Mondtam elpirulva.
"Itt a gofri meg az eper. A kakaó mindjárt kész lesz." - Mentem volna ki a konyhából mert nem akartam enni ismét. Minek hogyha a baba miatt úgyis hízni fogok alapból? De Kendall átültette Leianat egymásik székre és utánnam rohant.

"Babám,miért nem akarsz enni? Tegnap este se akartál,gondoltam jó egyszer nem eszel az rendben van. Viszont most sem vagy éhes? Kicsit sem? Ne akard nekem bemesélni ezt a hülyeséget."

"Kendall szállj le rólam!! Nem akarok enni és kész!! Olyan nagy baj ez?!"- Dühös voltam rá. Belebújtam a szandálomba fogtam a hátizsakomat és elindultam kifelé.

"Ne csináld ezt!! Mi a bajod?! És nem rohannék úgy a suliba a helyedben,mit csinálsz majd ha bántanak megint de én nem vagyok ott hogy megvédjelek?"- Levette a táskámat a vállamról és visszavitt a házba.
"Jól csinálod most pedig reggelizünk rendesen. Ha emiatt elkésünk az sem zavar. Menj"- Tolt be a konyhába. Leiana engem figyelt majd leugrott a bárszékről.

"Kendall segítsek?"- Ment Kendallhez és mosolygott édin.

"Hozd ide a kedvenc plüss állatodat és egy mese könyvet a táskádból. Siess!"-Súgta a fülébe.

Én csak ott álltam a konyhában mint egy idióta,karba tett kézzel. Néztem ahogy Kendall elővesz egy tiszta tányért a szekrényből,rak rá 4 gofrit meg tejszínhabot a tetejére és megszórja színes cukorral. A kakaóból is öntött nekem egy pohárba,szívószálat tett bele majd elém tette mindezt. Megkerülte a konyha pultot hogy mellettem legyen. De nem ült le mellém hanem az ölébe húzott...remek. Innen nincs kiút...csak az evés.
Miközben a tányérban levő gofrival szemeztem éreztem ahogy egy kis kéz húzogatja a pólóm szélét,hogy figyeljek rá. 

"Nézd ez a kedvenc mesém és a plüssöm. Kendall olvas nekem amíg te eszel. De a plüss nálad maradhat. Rám mindig vigyázott mikor féltem. Szeretni fogod."-nyújtotta oda nekem nagylányosan. Egy pillanatig hezitáltam majd elvettem és magamhoz szorítottam. Hirtelen tényleg jobban éreztem magam egy kicsit. 
Mikor a jobbomra néztem ott ült Leiana a pultra döntve a fejét és szopizta az ujját még álmoskásan miközben Kendallt hallgatta. 

Lassan enni kezdtem végül az egész megettem mert nem is néztek. Nehéz volt bevallanom magamnak is de jól esett a reggeli. A kakaót is megittam. 

"Manó kész vagyok. Megettem."- Mondtam félénken.

"A-a a baba vitaminok még ott vannak. Azt is vedd be kérlek."- Megvontam a vállam és bevettem.
Szorosabban magához húzott és a nyomott egy puszit az arcomra." Ügyes voltál. Látod most a pici is jól lakott. Jobban érzed így magad?"- Kérdezte lágyan mire bólogattam. Leemelt a székről és Leianat is. Megfogta a kezemet hogy kimenjünk az előszobába,de megállítottam.

"Mindent csak úgy ott hagyunk? Anyud nem jön?"- Kérdeztem érdeklődve mert kerestem reggel Kathyt de lehet hogy már elment dolgozni,és ha el is ment,nem akarok rendetlenséget itt hagyni. Illetlenség lenne a részemről.

"Üljetek be a kocsiba mindjárt megyek én is csak bepakolok a mosogatóba gyorsan! Anyud este fáradt lesz,ne neki hagyjuk ezt meg. "- Csókoltam meg gyorsan Kendall és el is tűntem a konyhában. Alig ha telt 5 percbe és már én is kint voltam a ház előtt miután rendet tettem a konyhában. Kendall bezárta a házat majd vissza kocogott és beszállt ő is a kocsiba. Leiana már be volt kötve a kis gyerek ülésébe. Nagy szemekkel figyelte mi történik a kocsiban és kint az utcán. Figyelte a házakat ahogy elmentünk mellettük.

"Leianat hol tesszünk ki? Mehetsz lassaban is...nem muszáj időben suliba érnünk..."- Sóhajtva mondtam ahogy az ablakhoz támasztottam a kezemet és neki dőltem.

"3 utcára van az ovi ahova jár. Az óvónéni már várni fogja. Anyukája reggelt telefonált nekik,hogy mi visszük ma őt be. Ne aggódj. Hamar végzünk és utána megyünk rögtön a suliba."-Mondta ahogy sebességet váltott és bekanyarodott abba az utcába. Ahogy közeledtünk láttam,hogy az az óvoda lesz. 

Szép és rendes volt kívűlről nézve. Elképzeltem ahogy majd oviba visszünk a közös gyerekünket. Olyan lesz mint a mai reggel. Nagyon mosolyoghattam mert Kendall oldalba bökött. 

"Kösd be magad,indulunk. Leianat már bevittem az oviba. Azt üzeni hogy aranyos vagy és ezt is küldi."- Puszit kaptam a homlokomra. Felnéztem Kendallre és láttam a mosolyt az arcán.

"Miért mosolyogsz ennyire?"- Fogtam meg a kezét és összekulcsoltam az ujjainkat az övével. Mire ő simogatni kezdte a hüvelykujjával a kézfejemet. Megvonta a vállát még mindig engem nézve majd megtörte a csendet," Csak téged nézlek és örülök hogy ilyen csodálatos és szép barátnőm van akit szeretek."-Ezzel megcsókolt szenvedélyesen....










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése