2015. június 25., csütörtök

(41.rész) It's not always easy as it seems...

Sziasztok!!! <3 Mától kezdve nekem is nyári szünet van :D Véget ért a 2 hét kötelező gyakorlat :) 
Igyekszem új részeket hozni majd nektek folyamatosan. Ha mégsem jön össze,akkor naponta nézzetek fel és egyszer csak lesz fent új rész! :) Mindenkinek kellemes nyarat! És főleg jó pihenést az álomszuszékoknak pl. én ;) 
<3Külön köszönet a több mint 7ezer  blog megtekintésért<3 
Millió puszi :* <3

Martina szemszöge:

(Ashley elvitt haza. Ahol az újabb vitára felkészülve léptem be a házba...)

Igazam is lett,de nem rögtön csapott le a vihar hanem szép csendesen. Lepakoltam a nappaliban a táskámat és ledőltem a kanapéra fáradtan. Megláttam apu cipőjét a bejárat mellett. Innen tudtam hogy itthon van,de anyu még nincs. Remek. 

"Jobbulást,nekem most mennem kell. Nem hiányozhatok többet." -Lágyan mosolygott majd elvette a telefonom és beleírta a számát és visszanyújtotta nekem," Ezt arra az esetre ha megint ilyesmi történne. Megígértem Logannek hogy kibékülök veled,a csókot is nagyon sajnálom."- Nézett rám,próbált rájönni mit fogok reagálni.

"Legyen,felejtsük el." -Nem tudtam igazán hogy most új barátot szerzek vagy megnyomorítja majd az életemet. Kockáztattam. Ashley megölelt és lelépett. Csend lett a házban. Megint rám jött a hányinger. Ha ez igy lesz sokáig,nem fogom szeretni se Kendallt,sem a picit. Ez tuti! Felrohantam a saját fürdőszobámba és bezártam kulccsal az ajtót. Fő a biztonság! Ott ülhettem a wc mellett vagy bő 10perce mikor csörgött a mobilom. Feltápászkodtam óvatosan,megmostam a fogam és kimentem a szobába felvenni a hívást.
Kendall hívott.
Leültem az ágyamra törökülésben. Megnyomtam a fogadás gombot.Nem nagyon akartam vele beszélni,de nincs más választásom.

"Szia manó."- Szóltam bele érzelem mentesen. Semmi energiám nem maradt rá.

"H...haragszol még?"- Kérdezte halkan. Tudtam hogy sajnálja ami történt. De nekem akkor is rosszul esett a sulis incidens. Megvontam a vállam mintha látná.

"Picim beszélj velem..." - Kérlelt engem. Sóhajtottam egyet és hanyatt dőltem az ágyon.

"Apuval vagyok itthon."-Válaszoltam álmosan,megfogtam egy párnát hogy ráfeküdjek. Nagyon puha volt és jól esett a wc mellett való ücsörgés után.

"Bántott? Átmenjek?"- Hirtelen aggódni kezdett. Bármennyire akartam hogy átjöjjön,nem lehetett. Nem kérhettem meg rá. Csak még nagyobb bajban lennék! 

"Én jól vagyok,és a pici is. De sokat hánytam és nem vagyok most sem jól....bárcsak átjöhetnél..."- Eldobtam a telót és elrohantam a mosdóba megint.

"BABY!! Szólalj meg!"- Beszélt Kendall a telefonba de én már azt nem hallottam.
Lehet tényleg valami rosszat ettem mert nem érzem jól magam. Nagyon hánytam és mikor lecsillapodott,próbáltam felállni de elestem. Megijedtem és sírni kezdtem mert szédültem ahogy a szekrénynek támaszkodtam a fürdőszobában. 

"APU!....SEGITS!"- Reszkettem a félelemtől,sápadt voltam és nem néztem ki túl fényesen. Következő pillanatban mikor a kilincsért nyúltam,összeestem. Elsötétült minden....

Kendall szemszöge: 

Loganre néztem meghökkenve." Haver te láttad ezt?"-Fogalmam sem volt ez a pofon miért kellett. Ha nem menekítem meg Logant akkor lenne most egy félholtra vert barátom és egy csajom aki szeret. De mivel máshogy döntöttem,ezért most fordult a kocka teljesen. Van egy épségben levő haverom és egy barátnőm aki haragszik rám emiatt. Mit csináltam rosszul? 

"Nyomot fog hagyni az tuti! Ú ezt csúnyán megkaptad"- Vizsgálta meg Kendall arcát Logan gyorsan." Még ezek után is nálunk akarsz lógni? Nem lenne jobb ha elmennél hozzá? Béküljetek ki.Útközben beugrunk virágért és a nyakadba fog ugrani boldogan. Megbocsátva neked. Ez tuti!"- Mondta magabiztosan.

"Vaaagy,elmegyünk hozzátok meccset nézni,dumálunk egy jót és majd este otthon felhívom. Egyépként is azt kérte hogy estig ne hívjam. Lenyugszik ő is hamar."-Háttal nekidőltem a kocsiülésnek.

"Biztos ez jó ötlet? " - Loló felvonta a szemöldökét kérdőn.

"EZ jó ötlet-e? Kinek az ötlete volt hogy barátkozzanak össze Ashleyék?!A tied,szóval ne tarts nekem hegyi beszédet hogy mi a helyes és mi nem. Előtte győződj meg hogy te helyes dolgot tettél-e vagy sem. Kiváncsi leszek,szerinted mi lesz a közös program? Martina terhes az ég szerelmére!!"-Tört ki kendallből az egész  heti frusztráció és stressz. 

"Woah haver! Állj le. Biztos nem vidámparkba mennek ne izgulj már. A csajok mindig vásárolgatni mennek aztán beülnek valahová kajálni."-Ecsetelte Logan. Megérkeztek Loganhez. Kiszálltak és bementek a házba. Kendall elment mosdóba. De másra készült. Egyik szünetben az egyik balhés srác beszélgetett Kendallel. Kendall nem tudott mit kezdeni a szituval mikor a srác megkínálta egy kis droggal. Elég erőssel. Kendall gondolt egyet és vett 3 csomagnyit.

"Ne legyél bent órákig!Mindjárt kezdődik a meccs!"- Szólt Logan a konyhából Kendallnek. Aki visszakiabált egy "Jó mindjárt megyek"-et. Logan addig hozott a konyhából kólát és chipset és bekapcsolta a tévét. A meccs el is kezdődött de Kendallnek még nyoma se volt. Logan várt egy kicsit,de lassan kezdett aggódni mert bő fél órája bent volt. Lenémította a tévét és felkelt a kanapéról. Halkan a mosdóhoz ment és kopogott az ajtón.

"Minden rendben van ott bent? Mit csinálsz ennyi ideig?"- Faggatózott Lolo mert Kendall ma egész nap olyan furcsán viselkedett amit észre is vett. Nem hagyta nyugtatni a gondolat hogy Kendall lehet bajba került.
Amig várt a válaszra Kendall bent gyorsan összepakolt és a zsebébe dugta a drogot ami még maradt. Fogott egy törcsit és gatyára levetkőzött. Mintha fürdött volna,ez volt a terv. Ezt kellett elhitetnie csak a barátjával. Mennie kellene nem?

"Kész vagyok,csak letusoltam. Szabad a mosdó!"-Ment ki azonnal Kendall,de nem jutott messzire,mivel Loló a csuklójánál fogva vissza húzta a fürdőbe és bezárta az ajtót kulcsra. Sóhajtottam mert Logan megint okoskodni fog. Elég nagy vagyok már hozzá,hogy eldöntsem mit csinálok a saját testemmel. Ha éppen drogozok,akkor azt! Unott képet vágva néztem őt.

"Mond gyorsan. Nincs sok kedvem végig hallgatni az eszeveszett kibaszott baromságaidat."- Flegmán viselkedtem.Kifordult magából és nem tudta irányitani az érzéseit,sem a szavait. Túlságosan is feltűnő volt hogy a zsebében rejteget valamit.

"Oké.Te soha nem beszélsz vissza,másrészt pedig irtó bunkón viselkedsz. Te szivtál valamit?! Mutasd a zsebeidet!"- Loló mit sem érdekelve leültette Kendallt a kád szélére,leguggolva elé. Komoly tekintettel nézte Kendallt. Míg ő csak röhögött minden egyes szaván. Lehet ez könnyebb lesz mint gondolta. Ha Kendall magánál sincsen,simán eltudja tőle venni ami nála van. De ezt csak remélte. Mivel máshogy sült el az egész.

"ZSEPI VAN BENNE TE SEGGFEJ!."- Állt fel és a falnak nyomta Logant hirtelen. A nyakát szorongatta és mérgesen dörmögött valamit az orra alatt. " Szállj le rólam! Értetted?"- Megveregette az arcát és elengedte röhögve.

"Kérsz te is nyugibogyót? Rádférne haver!"-Pofázott vissza neki.

"HA ÉN SEGGFEJ VAGYOK AKKOR TE EGY BEKÉPZELT ÖNTELT DISZNÓ VAGY!!!!"- Üvöltötte szintén Logan mint ahogy Kendall tette. Mig nem Logan megunta és kivette Kendall zsebeiből a cuccot.

Logan szemszöge: 

"Te megőrültél...."- Csúszott ki a számon és kitépve Kendall kezeiből a drogot lehúztam a wc-n. Mégis mi a francot képzelt? Ő nem ilyen!!Kendall felkapta a vizet és behúzott nekem egyet.Soha nem láttam még ilyen agresszív állatnak. Ő volt maga a jó srác az osztályban is. Hátrahőkölve bevertem a szekrénybe a fejemet. Gyorsan megérintettem a fejem ahol az ütést kaptam és ijedten néztem mikor láttam hogy véres a kezem. Itt van vége a játéknak. Elővettem a mobilom,hívtam Jamest hogy SOS van. A többit úgyis látni fogják. Agresszív Kendallel nem tudok mit kezdeni. Még a végén szétverne teljesen. Segítségre van szükségem mégpedig sürgősen.

"MOST FEJEZD EZT BE! VÉRZIK A FEJEM!" - Meglöktem mert kezdett nagyon felhúzni. Mi a fenéért csinálta ezt? Velünk bármit megbeszélhetett mindig...a drogozás nem fogja megoldani a problémáit,csak újakat szül. De ő ezt nem látja mert túl vak hozzá.

"HA MOST LÁTNA TÉGED A CSAJOD,ITT MENTEN SZAKÍTANA VELED! Ő NEM EGY DROGOS APUKÁT AKAR A KICSITEKNEK! MOST SZÉPEN FÜRDÜNK EGYET! AZT HITTED NEM LÁTOM HOGY A KÉPEMBE HAZUDSZ??"- Betoltam a fürdőkádba és kinyitottam a vizet neki. Nem engedtem hogy kikászálódjon a kádból. Lefogtam és folyt a meleg víz a kádba szép lassan.
Ott ültem a kád szélén és csak figyeltem Kendallt. Teljesen elmerült a vízben.

"Hadd beszéljek a picimmel!ENGEDJ EL!!"- Harcolni kezdett a kádban,és elvette a telómat. Próbáltam visszaszerezni de erőfölényben volt,így hagytam. Viszont ami ezután következett az teljesen megdöbbentett. Martinával aranyosan beszélt. Majd annyit halottam hogy aggódva kiáltja, "BABY! Szólalj meg!"- Majd rámnézett könnyes szemekkel,remegő ajkakkal és szorosan megölelt. Alig akart elengedni.

"Elmondod mi történt? Hmm?Meghallgatlak."- Vigasztaltam a romokban heverő fiút.

"Á-átviszel hozzájuk? Nincs jól! Egész nap csak hányt. Szüksége van rám."- Állt fel Kendall a kádban,de ha nem támaszkodik a vállamnak akkor nagyot esett volna. Kisegitettem óvatosan. Adtam rá gatyát és pólót. Pont ekkor csöngettek.

"Nyitva van! Gyere James!"

"Jöttem ahogy csak tudtam. Mi történt? Miért sír?"- Segített ráadni a cipőt Kendallre aki alig volt magánál. De ezt majd később részletezem Jamesnek.

"Drogozott és folytogatott,vérzik a fejemen a seb. És elakar menni Martinához,de nem tudom visszatartani. Mivel vele kedvesen beszélt,és rosszul van... Átmegyek vele de egyedül nem fog menni,ezért hívtalak. Segíts kivinni a kocsihoz. Rakok sebtapaszt a fejemre addig."- Mentem vissza a fürdőbe és rendbe tettem magam. majd mindent lekapcsoltam és elindultunk Martinához.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon várom a kövit Timi😉😇😈😍❤

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett és várom a kövit!Jó pihenést és kellemes nyarat! :))

    VálaszTörlés