2014. augusztus 29., péntek

(25.rész) A gyűlölet gyűlik,nem múlik

Martina szemszöge: 

Vivien elhúzott engem az öltözőbe gyorsan és leültetett. Leguggolt elém,megfogta a térdem és rám nézett," Nem lesz semmi baj. Ne félj. Vigyázunk rád."- Mikor ezt kimondta elkapott a síró görcs és megöleltem őt.

"Aww sírsz? Milyen megható!!"- mondta gúnyosan Ashley barinője,Kinga. Azonban Vivien visszaszólt,nem hagyta annyiban," Mi lenne ha csúfolódás helyett inkább észt keresnél magadnak? Nem könnyen lehet találni! Festett szöszi!! "- Picit nevetni kezdtem ezen,Kinga el is vonult dühösen. Becsapta az öltöző ajtót.
"Ez igen! Sikerült felbosszantanod.Imádlak ezért!"- Pacsiztam a barátnőmmel majd megöleltem gyorsan és letöröltem a könnyeim," Essünk túl a napon.....jut eszembe! Este filmezünk a srácokkal nálam. Van kedved csatlakozni? Habár Logan foglalt,de James és Los nem. Jó pasik! Össze kéne jönnöd az egyikkel." -böktem oldalba Vivit mire ő elpirult.
"Tudod,hogy zavarba jövök könnyen! Hagyd abba. És öltözzünk át. Mindjárt becsöngetnek. Van....2 percünk."- Mondta nyugodtan,mikor megütött minket a tudat,hogy elfogunk késni. Hirtelen sietni kezdtünk és átöltöztünk tesire.
Kivételesen nem volt semmi összetűzés köztem és Ashley között. Kezdek félni,hogy ez csak egy álca. Valamit tervez és biztos nem fogok neki örülni. Sőt!
Végig ültem az angolt,bioszt,kémiát majd az utolsó óra jött. Matek,egyedül ezt várom minden nap mióta Kendallel együtt vagyunk.

Kendall szemszöge: 
Matek óra előtti szünetben a tanteremben lógtunk,nevettünk és hülyéskedtünk mindannyian,még Ashley is csatlakozott hiszen Logan barátnője. Félre ismertem a lányt! Kiderült,hogy valójában nagyon rendes és vicces. És utálom ezt mondani,de kicsit dögösebb mint Martina. Féltékeny vagyok Loganre! - Elvesztem a gondolataimban mikor hátulról megölelt engem valaki,a barátnőm.

"Találd ki kivagyok!"-mondta egy nagy mosollyal a hangjában. Én pedig eljátszottam,hogy nemtudom," Ömm....mondjuk az a lány kémiáról aki mindig magazint olvas?"- Nevetve mondtam,de csöndben maradtam mikor kaptam tőle egy taslit jutalmul.
"Áúú! Imádlak meg minden,de ez fájt!" - Tettettem vigyorogva. Loganék látták és közbe szóltak, " Haver ennyire hülye még te se lehetsz!" - Húzták az agyát.

"Ja! Még én is simán megmondom hogy Martina az!"- Vonta meg a vállát Los.

"Los most lebuktattál! Mert ez a lüke nem találta ki!" - az ölébe ültem Kendallnek és adtam neki egy nyelves csókot mindenki szeme láttára. Egy dolog miatt tettem csak meg és az nem más mint Ashley. Ha játszunk,legyen fair! Mikor elhúzódtam levegőért láttam Kendall arcát. Leírhatatlanul cuki volt. Lossal pacsiztak mert ez úgymond a kapcsolatunk következő szintjének mondható és örültek nekünk ők is.

Kivéve egy valaki de nem is törődtem vele. Matekon egész végig Kendallel szemeztünk. El is telt az óra. A srácoknak mondtam,hogy elmegyek még a könyveimért  ezért kint várjanak meg a kocsinál.

Kendall elment még gyorsan mosdóba. James követte őt. Kendall viszont nem jutott sokáig. A folyosón megállította Ashley és megcsókolta.

James szemszöge:

A drágalátos Ashley ledugta a nyelvét Kendall száján. Nem avatkoztam közbe. Tudnom kellett! Tudnom kellet ha csak Martina miatt is,Kendall elhárítja-e a csókot vagy sem. Amennyire is égett bennem a gyűlölet végig néztem ahogy smárolnak,de hál az égnek Kendall eltolta magától Ashleyt,

" Ezt...nem történt meg jó? És te másztál rám! Nem én rád! Ha ezt elmondod bárkinek is,rossz vége lesz."- Kendall mondta halál komolyan.
Ekkor vettem bátorságot magamon és odamentem hozzájuk," Sziasztok! Mizu? "- Ashleyre néztem aki meglepődött nagyon.
"Haver. Tisztellek,de ha ezt Martina megtudja.....a kapcsolatotoknak pff annyi! Te mondod el neki vagy én fogom. A döntés a tied. De ami késik az nem múlik!"- mondta James komolyan.


"James nem árulhatod el! Ennek titoknak kell maradnia! Ha megtudja Martina,engem kidob!!! Tartsd a szád!"- Mondta Kendall védekezően.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése