2016. április 9., szombat

(71.rész) Utállak remélem tudod.

Jó olvasást! Sokat vártatok rá,de remélem megérte várni rá! Volt pár dolog a héten amin túl tettem magamat és el is kellett engednem valakit a szívemből különben tönkre tett volna lelkileg is.Azért volt nehéz írnom,és nagy részben mikor írtam a blogot ő miatta volt,de most már ő nincsen és megtanulok nélküle is élni :) De menni fog,nem adom fel! Bármilyen rossz is az élet mindig van aki miatt megéri élni és szeretni! Ezt ne felejtsétek el soha. xoxo 
Rám bármikor számíthattok ebben a rideg és valós világban. Ha ezt a blogot olvassátok akkor át tudok egy darabot adni a szívemből és reményt adni,akkor már elértem a célomat,hogy rendes ember váljon belőletek ebben a mai világban ahol mindenki csak szerepet játszik és fél önmaga lenni. Légy bátor és élj,légy az aki szeretnél lenni! Millió puszi mindegyikőtöknek!
Martina szemszöge:

Lindsey lement a nappaliba míg én fenn maradtam. Szeretek Lilivel fürdeni ezért ma is együtt fürdünk. Az ágyon levetkőztettem Lilit és mentünk is a jó meleg vizű kádba."Szereted a vizet igaz?Pancsi pancsi."- Csapta bele a pici tenyereit a vízbe,ami placcsanó hangot adott ki. Imád a habbal játszani.Míg ő játszott,én elgondolkoztam. Tényleg nem érdemlek meg egy bocsánat kérést Kendalltől? Úgy bő fél óráig áztattuk magunkat ameddig hangosan nem korgott a hasam. A kismanóra lenéztem és elolvadtam!!Hogyan tud egy kisbaba ilyen ártatlanul nézni mind egy angyal?
 "Aja!!"- Mondta nagy izgatottsággal ahogy a szemei csillogtak a vidámságtól." Mond anya!"- Simogattam meg a vizes fején a kócos szőke kis tincseit.De nem sikerült mondania hogy anya. Majd legközelebb,így is már aludnia kellene hiszen este 9 óra van. Eközben kopogtak az ajtón.
"Igen,ki az?"- Mostam le Liliről a sok habot amit a fejére halmozott.

"Kincsem Kathy vagyok.Kendall mondta,hogy szóljak a vacsora készen lett.Gyere majd le. Lilit fürdeted? Bejöhetek?"-Várt az engedélyemre.De addigra már Lilit lemostam meleg vízzel,magam köré tekertem egy törölközőt és Lilit a derekamra vettem a kis kacsás fürdő lepedőjében."Gyere be nyugodtan,már csak a pizsijére várakozik a hercegnő. Ó,a csudába...nem hozott neked anyu pelust. Hoznál egyet a szobából kérlek?"-Fordultam kérdőn Kathyhez."Máris hozom! Egyébként mi ez a sok táska a folyosón? Ugye nem akarsz elmenni megint."- Adta oda nekem a tiszta pelust és ráadtam Lilire majd becsatoltam a kezes lábasát.
"Lindsey fog elmenni,megmondtam neki,hogy eddig tűrtem meg a lakásban."- Mondtam boldogan,tényleg örültem neki.

"Végre elmegy!!Nem vagyok büszke rá,de már akkor se bírtam a csajt mikor Kendall vele állított haza 2 hete.Valami van a jellemében ami nem hagy nyugodni."- Pakolta el Kathy közben a fürdős játékokat a kád melletti játékos ládába majd Lilihez hajolt."Ide jössz a nagyihoz? Anyut hagyjuk vacsizni egy jót.Gyere én már ettem."- Vette át tőlem Lilit aki odabújt hozzá.Nagyon szereti a nagyiját "Köszönöm Kendall anyuja."- Adtam neki egy nagy ölelést..Lementünk a konyhába.


Kendall szemszöge: 

Lindsey telóján ment a zene,és jót dumáltunk vacsi készítés közben.Jó alkalom volt arra,hogy kiverjek minden rosszat ami ma történt a fejemből.Néha az embernek elege lesz a sok vitából,drámából és csak nevetni akar meg jól érezni magát. Lindseyvel ezt meg is tettük. Lecsúszott pár pohár vörösbor is ami a mártásba kellett."Ez olyan mint a régi időkben.Imádtál vacsit főzni nekem."-Mondta csupa bájjal.

Levette  a tányérokat a felsőbbik szekrényből és letette őket a pultra majd vett elő evőeszközöket."Lilinek is terítünk? Mert akkor veszek elő kiskanalat is."- Kérdezte gyorsan én meg bólogattam.Levettem a gázról a serpenyőt és elzártam a gázt.Megterítettünk együtt." Igen Lili is eszik velünk."- Hoztam a kancsót és öntöttem bele narancslevet és az asztalra tettem. Anyuék már leültek az asztalhoz és a Picim is de nem kaptam tőle csókot."Picim?Jól vagy?"-Bújtam a vállához egy pillanatra. De nem válaszolt csak Kathyvel beszélt tovább halkan. Lili pedig már kezdett elaludni a mellkasán mint minden esti fürdés után.

"Jólvan felfogtam,add kérlek ide. Megetetem."- Óvatosan átvettem tőle és Lili azon nyomban szipogni kezdett."Shh drágám kapsz ennit. Nézd csak,a kedvenced."- Az ölembe vettem és etetni kezdtem kanállal." Alig telt el 5 perc,a Picim már eltolta a tányért magától és engem nézett.Gondolom elég volt neki pár falat is. Kérdőn eltátogtam neki,"Mi bajod van?"- Erre ő csak megrázta a fejét és felállt a székéről."Felmegyek aludni,Kathy majd elaltatnád Lilit? Megköszönném."-Sóhajtott egyet ásítozva."Jóéjszakát."- Ezzel fel is ment. Lili azonnal hüppögni kezdett."Babuci tudom,de anya most fáradt nagyon. Lefeküdt alukálni. Te is nemsokára mész pihenni."- Próbáltam közben etetgetni de nem evett sokat. Csak ficánkolt az ölemben és nyűgösködött nagyon.Később a vacsora után felmentem Lilit lefektetni,be is takartam már,de addig nem alszik el amíg nem fogja az ujjamat. Leültem a szőnyegre nekidőlve a babaágy rácsának és csak úgy merengtem a gondolataimban. Biztos vagyok benne hogy egy ideig ébren voltam,de hogy utána mi volt arra már nem is emlékszem nagyon. 

"Hé Kendall,álomszuszékom kelj fel.Miért nem az ágyadban alszol? Gyere felhúzlak. Ó de nehéz vagy!"-Próbált felhúzni engem a földről."Lindsey ne most,nagyon nyűgös és nem akarom hogy hiszti rohamot 
kapjon. Ülj le inkább mellém jó?"- Mondtam álmosan és neki dőltem az ágynak.

"Nem kell fognod a kezét,nagy lány már. Naa."-Megadtam magam Lindseynek. De főleg a bor beszélt belőlem."De itt maradok vele."- Mondtam volna tovább is de Lindsey szó szerint félbe szakított a mondanivalóm felénél egy csókkal. Én hülye meg vissza csókoltam."Csukd be az ajtót először. Utána a tied vagyok."- Suttogta nekem én pedig valahogy elbotorkáltam az ajtóig és becsuktam. Lindsey már rögtön ott termett előttem és a falnak dőlve csókolóztunk hevesen.Mindenem bizsergett,gondolkodni alig tudtam,de annyi biztos volt a csókolózás jól esett. 


Martina szemszöge: 

Kendall azt hiszi kidobtam a pirulákat. Azt reméli eszek rendesen újra. Hogy miben téved? Abban hogy vettem egy dobozzal még aznap és keveset eszek még mindig. A fürdőkádból kilépve kiléptem a puha kilépőre és felvettem törölközés után a pizsamámat ami egy rövid nadrágból állt és pizsi felsőből. Megláttam a mosdó alatt a digitális mérleget. A nagybetűs szörnyet. A szörnyet ami tudatja veled hogy mennyire súlyos vagy. Egy szóval egy szörnyeteg. Ráálltam és becsuktam a szememet.Szorítottam,hogy pár kilóval kevesebbet mutasson,viszont mikor kinyitottam a szememet 3kg-mal voltam több.Magam köré tettem a kezemet és fogtam a hasamat.Jól tudtam,hogy most jön az a borzasztó érzés legbelülről hogy "Muszáj lefogynom."...Nagyokat pislogtam elrejtve vele a könnyeimet. Gyorsan kinyitottam a csapot és megmostam a fogam. Miután összekészültem a lefekvéshez,elindultam Lili szobájába Kendallért. Most mindennél jobban szükségem volt rá és arra,hogy csak szorosan megöleljen és vigyázzon rám.Lenyomtam a kilincset és mikor már résnyire nyitva volt az ajtó,furcsa hangokat hallottam."M...manó?"- Kérdeztem az orrom alatt,de meg sem halotta.A hintaszékben enyelegtek Lindseyvel.


Direkt nem szóltam egy szót sem. Végig néztem ahogy mást csókolgat ahogy engem szokott.Csak úgy patakokban folyt a könnyem le az arcomról. Belefáradtam....5perc smacizás,tapizás után köhögtem egyet jelezve hogy hahó én is itt vagyok."Picim?....ez...ez nem az aminek látszik..."- Egész végig köztem és Lindsey között nézett ide oda.Odaléptem hozzájuk és karon fogtam Kendallt majd arrébb húztam.


"EZ MI VOLT! TE MEG Ő! CSAK EGYET ÁRULJ EL MIÓTA CSINÁLJÁTOK EZT...ezért nem jött bocsánat kérés amiért megszorítottad a csuklómat az öltözőben még reggel? Hozzá menekülsz vigaszért? Ennyit érdemlek? Tényleg? "-Elvesztettem az eszemet és neki estem. A mellkasának dőlve ütöttem ahol értem.Dühös volt,elveszett,patakokban folytak a könnyeim és a legrosszabb az egészben az volt,hogy tudtam semmit nem tehetek ellene. Ott abban a pillanatban kapott egy jó nagy pofont az arcára.


A második pofont már nem tudtam oda adni neki mert megfogta a csuklómat megint. Ez alkalommal mégjobban megszorította."MIT KIABÁLSZ!!! CSAK EGY CSÓK VOLT KÖNYÖRGÖM!! A HÜLYE BOR MIATT VAN! SAJNÁLOM!!"- Kiabálta vissza nekem dühvel.

Megráztam a fejemet. A hajam is tiszta kóc volt."MIÉRT MÁSHOZ MÉSZ! TŐLEM NEM KAPOD MEG??! JÓ TUDNI HOGYHA BAJOM VAN NEM TUDOK RÁD SZÁMÍTANI INNENTŐL KEZDVE....MOST IS FÜRDÉS UTÁN RÁÁLLTAM A MÉRLEGRE ÉS ELSÍRTAM MAGAMAT...UTÁLOM HOGY CSÚNYÁNAK ÉRZEM MAGAMAT ÁLLANDÓAN.....SÍRVA JÖTTEM HOZZÁD HOGY MEGVIGASZTALJ ÉS ELMOND HOGY SEMMI BAJ NINCS ÉS VIGYÁZOL RÁM ÉS ERRE MIT LÁTOK? FALJÁTOK EGYMÁST A KISLÁNYOM SZOBÁJÁBAN!!GRATULÁLOK LINDSEY ELÉRTED AMIT AKARTÁL! ITT VAN KENDALL VIGYED CSAK! DE EGYET SOHA NE FELEJTS EL,ENYÉM VOLT ELŐSZÖR ÉS SOSEM FOGOD ÚGY SZERETNI AHOGY ÉN SZERETTEM ŐT!!!"- Elengedtem Kendallt és Lindseyhez léptem.Megfogtam a haját és tépni kezdtem. Csajos veszekedéssé fajult el és Lindsey a földre döntött.Bevertem a fejemet a pelenkázó asztal szélébe. Éreztem hogy vérzik valamim. "Ezt Kendallért kapod mert elvetted tőlem."- Kaptam mindenhova ütést majd egyet a szememhez és minden elsötétült. Ott feküdt a testem élettelenül a földön. 

Kendall be volt becsípve rendesen,de amint látta hogy a földön kiütve fekszek vérző fejjel és orral odarogyott mellém és felemelte a fejemet amit az ölébe tett óvatosan. Engem figyelt szinte sírva." Istenem Lindsey hogy tehetted ezt!Baba maradj velem,iszonyatosan sajnálom....én tényleg. A buta bor miatt volt...ANYU!!! SEGÍTS!!!"-Kiáltottam segítségért. Anyu pizsamában benézett a szobába."Itt meg mi a fene történt."- Kendall csupán annyit mondott hogy Lindsey történt. Anyukája megfogta a lányt a karjánál fogva,a cuccait a kezébe nyomta és kitolta az ajtón."Menj vissza oda ahonnan jöttél! Meg ne lássalak itt többet!!"....


5 megjegyzés:

  1. Jajj, Istenem! Szinte az egészet végigsírtam! Miért kellett ennek történnie? Kendall és Lindsey? De miért?? Szegény Martina!!

    VálaszTörlés
  2. Es még Kendallnek allt feljebb! >< Varjuk a kovetkezot!

    VálaszTörlés
  3. Te jo ég Bőgök....nagyon felek mi lesz ...
    Jaj csak nee az nem haljon meg senki es be legyen több vita....😭😭😭😭

    VálaszTörlés