2016. március 31., csütörtök

(70.rész) Show You

Már újra szintet léptünk! 21ezer olvasó.Szuper! Ui. Remélem ti is fülig vigyorogva fogjátok nézni a képeket amiket beletettem ebbe a részbe,a személyes kedvencem valamiért a második kép lett. Ne kérdezzétek. De haláli akkor is :D 
3komment után hozom a következőt!


Kendall szemszöge:

Reggel arra keltem,hogy valaki fürdik. A Picim fürdött,bement hozzá mert nem tudtam vissza aludni. De elment és én otthon maradtam. Lent pakoltam el a reggeli után mikor Lindsey álmosan lebotorkált a lépcsőn."Kendall? Ezt nem kerested? Ott volt a fenti folyosó szekrény tetején."- Adta nekem a telefonomat. Kaptam 2új smst. Az egyikben ez állt : Rendben készen állok,eddzünk kicsit. Reggel 8-ra legyél az edző teremben. Ott várlak! Puszi. -  Hogy mi?! És miért nem mondta el nekem hogy elmegy edzeni? James izom pacsirta...a végén még rámozdulna ha formába hozza a menyasszonyomat. Még mit nem! Ő az enyém,és vigyázok rá. A másik üzenet teljesen más téma volt. :  Fogalmad sincs hogy kavarok a csajoddal a hátad mögött igaz? Komolyan elhitted hogy véletlen vertek meg téged? Gondolkozz el rajta. Nem minden az aminek látszik. -L "- Nagyra kikerekedtek a szemeim,a testem megfeszült,a tenyeremet ökölbe szorítottam idegességemben. Több perc kellett míg eljutott az agyamig a sok információ. A csajom mással kavar,valaki direkt megveretett és mindez nem lenne elég,valamiért Martina eltitkolta hogy hova is megy ma Lilivel. Most már tudom,de ez miért volt titok?

"Hé,minden okés? Tudok segíteni?"- Lindsey látta a két olvasatlan üzenetet. Jól tudta miről is van szó.
Leráztam a vállamról a kezét és beleejtettem egy tányért indulatosan a mosogatóba ami darabokra tört. "Hogy volt képes ilyenre? Azt hittem végre találtam valakit aki nem lép félre mint te 6 éve. Ti nők hogy tudtok ennyire gátlástalanok lenni? Nekünk is van szívünk amit ha megbántasz fáj!! Öltözz fel és elmegyünk Martina után. Amit kapni fog tőlem az nem lesz szép!"- Felviharzottam átöltözni majd bezártuk a lakást mivel anyum ma egész nap dolgozik.

Vissza a jelenbe: Martina hason boxolta Lindseyt.


Lindsey előre görnyedt és láttam az arcán a fájdalmat. Martina csak úgy elrohant az öltözőbe szó nélkül ezután. "Ok,lassan elmúlik ez. Kelj fel valahogy."-Próbáltam felsegíteni a földről. "Nagyon fáj...."- Mondta szipogva,mindvégig a karomba kapaszkodva erősen. "Annyira nem fájhat,nekem is húztak már be na az ezerszer rosszabb volt.Áu!! Ok ok!"- Jajgattam ez esetben én mikor Lindsey beleütött a karomba cserébe amit mondtam az előbb. Jamesre néztem.

 "James most már jobb ha mész,mert kezdek dühös lenni. Menj!!"- Jött ki rajtam az idegesség és harag. Feltartotta a kezeit mintha megadta volna magát és bólintott. "Itt sem vagyok,viszont alábecsülöd milyen erős csajod van. Jobban kéne rá vigyáznod."-Ezzel ott hagyott engem és Lindseyt. Mégis mit jelentsen ez? Én eddig azt hittem Logannel kavar,de most lehet mégsem vele hanem Jamessel? Ki kell valahogy találnom de ez per pillanat ráér.

"Ülj le a padra,én nekem van egy kis elintézni valóm.Várj meg itt.Nézd csak a pultos csaj hozott neked jeget."- Ezzel gyorsan a női öltözőhöz mentem. Késő volt már a kopogáshoz,már dörömböltem az ajtón. "Hallasz engem? Azonnal nyisd ki az ajtót nekem!! Martina az ég szerelmére nyisd ki!!"- Halk szipogást majd hangosra forduló baba sírást hallottam. "Ki kell nyitnod ezt az ajtót!! Addig nem megyünk haza azt előre megmondom.

Martina szemszöge:

 "N..nem nyitom ki! Bántani fogsz. Lili meg végignézné."- Elmentem az ajtóból és kinyitottam a szekrény ajtót. Lilit leültettem a sarok szekrénynek dőlve."Da da!" -Mondta nagy hanggal."Kis csillagom igen apa kint van de dühös. Cshhh csendben kérlek."-Bújtam hozzá egy puszi erejéig. Nem volt fogalmam róla,hogy Kendall eközben elkérte az öltöző kulcsát. Éppen vettem fel a pólómat mikor Kendallt megláttam a hátam mögött. Megfogta a kezemet és lehúzta a karomról  a pólót mert odáig vettem csak fel."Mit akarsz?Engedj el ez fáj!!"- Halkan nyöszörögtem a karjai alatt. Mérgesen lenézett rám,a csuklóim tiszta pirosak lehettek addigra.

"Kivel van viszonyod a hátam mögött mégis,Jamessel vagy Logannel? Valamelyik a kettőjük közül,halljam ki nem tudta a nyelvét a szájában tartani!!!" - Ordította az arcomba én pedig a félelemtől ki se mertem nyitni a szemem."Lili...."- Suttogtam halkan,de csak ő hallhatta meg."Lili nem figyel ide,de kérdeztem valamit!!"- Csak úgy égtek a dühtől a szemei és választ várt."Mi van h...ha csak.."- "Csak mi?Hallgatlak."- Azonnal válaszolt.

"Ha csak egyetlen egyszer csattant el az a csók."- Bántam elárulni,de komolyan azt hittem ha nem mondok semmit,a szekrénynek nyom és megver...rosszabb volt. Megfogta az államat és kényszerített hogy felnézzek bele a szemeibe. "Melyiket kell megvernem kivele. Nem nézel le,mondjad ha elég bátor voltál a smacihoz is."- Undorítóan beszélt de nem tudtam szabadulni. "L..logan volt az. De az én hib..ámból. Az igazat mondom!! Nem kell senkit megleckéztetned...főleg nem ilyen dolog miatt."- Mondtam bátortalanul,megvédve ezzel Logant. Jön nekem cserébe egyel...


Hirtelen elengedett és a szekrénynek estem. Letöröltem a könnyeimet.
"Hogy voltál képes erre....Azonnal öltözz és otthon megkapod ami jár érte.Többet pedig nem jöhetsz Lilivel edzeni! Ez nem baba megőrző!!"-Ezzel ott hagyott és kint úgy tett mintha semmi nem is történt volna. Majdnem nekem esett... Remegő kézzel neki álltam felöltözni valahogy. Több sok sikerrel. A cipőmet már nem bírtam bekötni,ezért csak meghúztam és a cipőfűző végeit betűrtem a cipőmbe. Felvettem a pulcsimat a vörösödő csuklóm miatt. Erőltettem egy mosolyt és azért imádkoztam hogy Kathy minnél hamarabb itthon legyen ma este.


A kocsiban ülve meg sem szólaltam csak a rádióban ment a zene amire Lili folyamatosan gügyögött és mondta a magáét. Legalább ő nem vett észre belőle semmit,hogy Kendall hozzám se szólt ez idáig. "Hazaérve Lilit meg kell etetni,mert tápszerrel nem fog jól lakni. Ó és örömödre anyum már este hazaér."- Nem tudom mi váltotta ki belőlünk ezt a dühöt egymás iránt. De láthatólag egyikünk sem tudott mit kezdeni vele. Mikor hazaértünk,meg sem vártam Kendallt. Kivettem Lilit a kocsiból és beviharzottam. Nem akartam a közelében lenni."Apa csúnyán bánt velem kismanó. Estig fent leszünk a szobában amíg Kathy nem ér haza."- Beszéltem azzal az egy személlyel aki egy szót sem értett meg a dologból,de meghallgatott legalább.

"Csücsülj le.Úgy ni."- Leültettem az ágyra egy párnának döntve,úgy nem tud eldőlni.Átvettem az otthoni laza ruhámat és bekapcsoltam a tv-t valamelyik baba csatornára."Lili nézd csak! Ott vannak a kismacik ugrabugrálnak. Vicces mi?"- Vigyorral mondtam mert nagyon izgatott lett hirtelen. De rá kellett jönnöm hogy nem amiatt,inkább ki miatt.

"Baby tudsz jönni egy pillanatra?"-Fogta meg a csuklómat. Elhúzódtam tőle."Igen?"-  Vártam a választ. Gondoltam végre bocsánatot kér az előbb történtekért.Francokat."Nem találom azt a szakácskönyvet amiben a kedvenc kajáid vannak. Gondoltam főzök valamit vacsira."- Vakarta meg a nyakát zavarában. Nem tudtam mire vélni. Nem volt értelme az egésznek. "Tulajdonképpen ennyi lett volna amit mondani akartál? Semmi más?"- "Aha. Lent forr a víz. Futok!"-Nyomott egy puszit az arcomra és már szaladt is lefele. Ott voltam a szobában de megfordultam és Lili nem volt az ágyon!! Hova tűnt.



Szólongattam mint egy dilis de nem tud még járni sem." Lili merre vagy?? Lili!!! Lindsey állj meg, ne mozdulj!!"- Kiáltottam rá ijedtemben. Lindsey éppen pakolt az ágyon nagy dobozokba és az egyik túlságosan is az ágy szélén volt Lili pedig ott kúszott a szőnyegen végig."Bocs! Nem látok a dobozok alá. Éppen pakolok ahogy kérted. Most mégis te nyávogsz. Döntsd már el mit akarsz végre. Még a hülye is látja,hogy csak a gyerek köt össze titeket. Kendall nem mesélte a kis múltunkat? Hallottam téged is abba a kis étterembe vitt el ami mellett van egy tó is mikor érted mentünk akkor mesélte.Honnan tudom? Engem is oda vitt mindig. Imádta azt a helyet. Sokkal jobban mint gondolnád. Ezernyi képem van kettőnkről még mindig.Esténként mindig ott lubickoltunk az éjszaka csillagai alatt a hideg vízben. Mindig felkapott a derekamnál fogva és csak fogócskáztunk a füvön. Veled nem hiszem,hogy csinálta volna mindezt. Ez a ruha nekem szarul áll,megkaphatod."- Álnok mosollyal oda dobta a mellkasomhoz. Én pedig ledobtam a földre és rátapostam.
"Nem kell a kis göncöd. Van nekem is rendes ruhám. Miért nem húzol már el innen végre?"- Hirtelen volt egy nagy villám majd dörgés és kialudt a lakásban minden fény.

"CSAJOK! MINDKETTEN FENT VAGYTOK? HOZOK LÁMPÁT,JÖTT EGY KISEBB ZUHÉ ÉS LECSAPTA A BIZTOSÍTÉKOT! FELJÖVÖK!"- Hallatszódott lentről Kendall bátor hangja. Ő legalább nem fél a sötétben. Kis kezeket éreztem a bokámon és rájöttem,hogy ez Lili baba. Felvettem és magamhoz öleltem."Ügyes kislány nem fél a sötétben. Apa mindjárt jön."-Láttam a folyosón a fénysugarat amit a zseblámpa csinált. A sötétben Lindseyt hallottam csak mondani," Amit most mondtam neked az köztünk marad oké?Különben bajod esik véletlen."- "Hagyjál már Lindsey!!Mondtam,hogy pakolj össze és húzz el innen. Nem volt elég világos?"- Mondtam dühösebben,nem tudtam hányszor akarja még hallani hogy végre meg is tegye.
 

"Ti nem vagytok semmik,a sötétben is nyomjátok a veszekedést.Hihetetlen. Jól vagytok? Lili nem ijedt meg?"- Kérdezte aggódó apukaként."Semmi baja nincs,meg se mukkant azóta,egyszerűen a lábamhoz bújt és azóta a nyakamon csüng."- Tettem hozzá mosolyogva,Lili néha tényleg olyan mint egy izgő-mozgó kismajom.

"Akkor jól van,lemegyek és felkapcsolom a villany szekrényben a biztosítékot és remélem a vacsi még menthető!. Addig ígérjétek meg hogy nem ölitek meg egymást ok?"- Ment is lefele én pedig ott maradtam Lindseyvel...

James szemszöge: 


Kint a kocsiban ültünk Ashley háza előtt,Ash hátra dobta a táskát amiben a fontosabb dolgok,ruhák voltak ami kellhet neki."Indulhatunk,minden megvan biztos nem kell vissza jönni még egyszer?"- Ash becsatolta az övét és rám nézett."Biztos és még egyszer köszönöm a segítséget...meg hogy kibírtad anyumékat."- Egész kocsi úton csak csendben nézett kifele az ablakon,mikor a lakásunkhoz értünk,kiszálltam és megfogtam a táskáját."Gyere nyugodtan nem esznek meg. Na fogd meg a kezem." Nyújtottam a kezemet felé és megfogta." De ha reggelre tiszta firka lesz az arcom tollal akkor vissza fogod kapni ezt előre mondom!"- Futott be előttem a sötét lakásba. "Mi a fene. Ashley itt a lámpa kapcsoló."-De sikerült belebotlanom és elestünk. Éreztem,hogy valószínűleg én fogok ráesni ezért fekvőtámaszba próbáltam a földre érkezni. "Túl közel vagy hozzám."- Mondta elpirulva.Valaki felkapcsolta a lámpát.

"Ti meg mit csináltok haver!?"- Logan éppen ivott a poharából míg Los falta a chipset. "Ő...sikerült belebotlanom Ashleybe."- Keltem fel a földről és felhúztam Asht is. "Tudjátok mit én inkább lefekszek aludni,hosszú napom volt. Jóéjszakát."- Felvette a táskát a vállára és felment az emeleti hálószobába.
Egyszerre hallottam Lostól és Logantől "JAMES NE ZÚGJ BELE! EZ EGY BOSZORKÁNY!"- Kaptam egy taslit és felkiáltottam." ÁÚ!Hülyék vagytok,milyen filmet nézünk?"- Mentünk be a nappaliba....

4 megjegyzés: