2016. március 25., péntek

(69.rész.) Mindent a cél érdekében

Új rész! Jó olvasást és szünetet. Lehet nem a legjobb rész lett,többek tippje nem jött be a veszekedéssel kapcsolatban ;) de a végén van benne egy apróság. 3komment után hozom a következőt. Millió puszi a 20700 olvasóért!!! 

Kendall szemszöge:

Nem jutottam egy szóhoz sem. Azt hittem teljesen magabiztos és elfogadta önmagát. Ha tudtam volna róla,biztos máshogy viselkedtem volna vele. Jól tudtam,hogy van rajta a pizsi felső alatt melltartó,leültettem az ágyra és levettem róla. "Gyere Picim,most megnézzük a tükör képed."-Mögötte álltam,de levettem én is a felsőmet.
"Nem nézek fel."-Mondta makacsul és halkan. Lebiggyesztette a fejét és csendben ott állt. A dereka köré csúsztattam a kezeimet. Megráztam a fejem és sóhajtottam egyet.

"Akkor hallgass meg. Tudod az a lány akibe beleszerettem,imádja az életet,a családját. Imád hülyéskedni,nem fél másnak lenni.Nem törődik mások véleményével.Hatalmas szíve van,szereti a kislányunkat és legfőképp engem.Nem fél semmitől és legfőképp nem hagyja magát a csalóka reklámoknak és diétáknak bedőlni. Így vagy szép ahogy vagy. Ezt meg kell értened. Ha gondolod rákérdezhetek Jamesnél hogy lenne-e kedve elvinni téged edzeni magával. És úgy egészségesen fogyhatnál ha mindenáron szeretnél. Rendben?Most viszont hopp ugorj a derekamra. Így ni,most pedig kapaszkodj a nyakamba és lemegyünk a konyhába és megeszünk mindent ami csak belénk fér.
Benne van a hercegnőm? Holnap pedig edzünk majd kicsit. Kérek egy csókot ha benne vagy."-felnézett tétovázva,összeráncolta a homlokát gondolkodás közben majd eltűntek a ráncok a homlokáról és lehunyta a szemeit megcsókolva engem. Olyan lágy és gyengéd volt. Már szinte rendesen hiányoznak az ilyen pillanatok!

Logan szemszöge: Hazaérve megállapodás szerint küldtem egy smst Kendall mobiljára ismeretlen számról.Erről szólt a megállapodás,Ashley megkapja Kendallt míg én Martinát. Nem volt más választásom mert Ashley engem is péppé veretett volna. Mielőtt meggondoltam volna magamat,elküldtem azt az smst amivel kockáztatom a barátságomat a szerelmemért. Vagy mindent megnyerek vagy mindent elveszítek. Nagy a tét. Jamesék még mindig nem értek vissza Ashleyéktől  pedig már egy jó ideje elmentek összeszedni a holmijait Ashleynek.Vittem üdítőt nekem és Losnak majd folytattuk a horror film maratont. 

Kendall majd Martina szemszöge: 

Lent voltunk a konyhában,leültettem a Picimet a konyha pultra amíg elővettem mindent a hűtőből.Anyu sokat főzött megint,volt minden. Mikor Martina meglátta az étel tároló dobozokat fintorgott egyet. "Ezt te mind meg akarod enni? Rosszul leszel tőle. Meg nem is jó húst enni alvás előtt,fájni fog a hasad tőle."- Mondta aggódva,de megvontam csak a vállam egy vigyorral. "Egy kis hasfájásba senki nem halt még bele. Jó lesz az.Különben is muszáj enned különben nem lesz elég tejed,Lili meg éhes lesz akkor. Plusz van pudding is a végére,amit imádsz."- léptem oda hozzá és loptam egy csókot. De nem engedett el,hanem a nyakamhoz búj."Nem akarok enni. Az hizlal,eszek egy almát esetleg de mást nem."-Ugrottam le a pultról és a nappali felé vettem az irányt. Legalább is azt gondoltam eljutok odáig,fél úton valaki felkapott és nem tett le. "KENDALL ENGEDJ LE HALLOD?! HÉÉ! HA NEM TESZEL LE ELVEREM A NEMLÉTEZŐ SEGGEDET!NAA"-Nyöszörögtem fejjel lefele lógva a vállán.Gonosz mosoly jelent meg az arcomon mikor belecsíptem a fenekébe. Ha már játszunk,legyen fair!


 "Áú!! Ezt miért kaptam?"- Játszotta az agyát mintha tényleg fájt volna neki. De alig csíptem meg szóval értelmetlen volt az egész nyavajgása. De legalább kezdett vicces lenni az én szemszögemből nézve is.A következő pillanatban azonban elbotlott a szőnyeg szélében és a földön landoltunk,Kendall pedig rajtam.Miért kell a srácoknak ennyire nehéznek lenniük.??

"Esti hancúrt tartotok?"-Állt meg Lindsey egy szál köntösben a konyha ajtónál keresztbe tett karral furcsán nézve minket.Hogy mennyire ki nem állhatom ezt a nőszemélyt,de komolyan!Mindig mindenhol ott van mikor kettesben tudnék lenni Kendallel. Ezért jött vissza,hogy vissza kapja Kendallt? Ha igen,akkor semmi esélye nincs rá. Meg fogom akadályozni bármi áron!

"Mi van ha igen,nincs közöd hozzá.Miért jöttél le?"Kendall válasza teljesen ledöbbentett és megütöttem a mellkasát." Baby nyugi."- Felsegített a földről és visszavitt a konyhába. Esélyem se volt ellenkezni.Tudtam hogy muszáj lesz ennem egy kicsit. Kiszedtem a tányérra egy rendes adagot és megmelegítettem. Mikor leültem a pulthoz felnéztem de Kendall már nem volt mellettem,a nappaliban beszélt Lindseyvel. Ennyit arról,hogy számíthatok rá és leszarja Lindseyt. Most is vele foglalkozik. Ilyen az én formám. Holnap elmegyek edzeni Jamessel és Kendallnek nem szólok. Amint ez megfordult a fejemben felmentem a hátsó konyha ajtón fel a szobánkba és megkerestem Kendall telóját. Nekem nincsen meg James száma. A széken megtaláltam a farzsebében. Bingo! Szerencsémre James azonnal felvette és megbeszéltük a holnap reggel 8-at. Pont lesz időm Lilit időben megetetni és utána lelépek egy kis időre. Tökéletes.Az ágyban lassan megettem a vacsit és az éjjeli szekrényre tettem az üres tányért. Nem szeretek egyedül aludni,Lili is már hangosan szuszogott,rég alszik már a kis drágám.Égve hagytam inkább a lámpát és bebújtam az ágyba aludni. Vártam nagyon a másnapot.

Másnap reggel:

Reggel hatra állítottam be az ébresztőt,hogy bőven legyen időm letusolni és reggelizni még Lilivel együtt. Azt gondoltam elviszem magammal. James tudja majd fogni és könnyebb lesz rá figyelni.Kinyitva a szemeimet kinyomtam az ébresztő idegesítő dallamát és felültem az ágyban. Kendall mellettem aludt.Adtam neki egy puszit az arcára és kikeltem az ágyból. A puha szőnyegen súrolta a talpamat.

 Odaléptem Lili ágyához és elnevettem magam akaratlanul mert Lili annyira forgolódott álmában hogy a lába kicsúszott a kiságyának a rácsán. "Ó baba nem így kell aludni. Jó reggelt álomszuszék,lassan fel kell kelni anyunak indulnia kell az edzőterembe Jamessel. Nem akarom hogy ránk várjon." - Simogattam a kis hajas fejét.Oldalra fordította a fejét és pislogva kinyitotta egyre jobban a szemét majd rám mosolygott aprón álmosan."Jó reggelt álomszuszék."- Behajoltam az ágyba és kapott egy puszit."Gyere anyuci felvesz."- Megvártam míg magához tér és felvettem mire szorosan hozzám dörgölőzött az arcával. Lefektettem a pelenkázóra és kapott tiszta pelust és meleg ruhát. Kint még elég hűvös van korán reggel. Mikor a sapiját is ráadtam kezdett elbóbiskolni ott a pelenkázón.

 Kaptam az alkalmon és elmentem gyorsan letusolni,az edző cuccom az ágyon volt kikészítve. Éppen a hajamat szárítottam a fürdőszobában mikor nyílt a fürdőszoba ajtó és csak ennyit hallottam. A következő pillanatban ugrottam egyet mert két erős kar ölelt át a derekamnál. " Korán van még nagyon baba,gyere bújjunk vissza az ágyba." Kendall csak egy szál alsóban volt. Éreztem ahogy a meleg testét hozzám szorítja.
"Nem,mert dolgom van. Te nyugodtan pihenj még. Lilit elviszem magammal,szabad vagy mára."- Próbáltam lerázni de ezt mondhatom,tulajdonképpen lehetetlen volt szinte."De nélküled nem olyan jó aludni. Nem tudok kihez odabújni. Naa kérlek baby."- Befejeztem a haj szárítást és a helyére tettem a hajszárítót. A törölközőt levettem hogy felöltözzek. 

"Szóval lelépsz? Rendben értem én. Nem muszáj aludnod tovább. Megleszek egyedül"- Elengedte a derekamat és azon nyomban bűntudat árasztotta el a testemet.Hihetetlen mennyire hatással tud rám lenni.Visszamentem a szobánkba de Kendall lement így nem látta meg a edzős cuccot.

    
                             
Gyorsan bedobtam mindent ami kellhet a táskába. Felvettem a vállamra és levittem a babakocsival együtt. Mikor össze volt pakolva minden,akkor hoztam csak le Lilit,hogy ne legyen nyűgös olyan hamar. Kendall az ajtó félfának dőlve nézett végig. "Remélem tudod,hogy Lili max pár órát bír ki sírás nélkül mikor nincs itthon hanem ismeretlen helyen van. A cumisüvegét meg itt hagytad a konyha pulton. "- Tartotta a karját ki nekem és gyorsan elvettem tőle. Belekortyolt a kávéjába."Az anyukája vagyok Kendall,tudom mit lehet és mit nem.De rohanok mert elkések a végén!!"- Bújtam bele a futó cipőmbe."Puszi!!- Hajoltam oda,mert késésben voltunk így is."Semmi csók nem jár?hé!!..."- Szólt utánam de már kint voltam az utcán. Fél 8 volt,ami azt jelentette volt még bő 20percem odaérni az edző terembe.

7:50-re odaértem sikeresen. Megláttam Jamest az épület előtt sport cuccban. Ült a padon és várt,engem. "Ó végre itt vagy. Reméltem hogy időben ide tudsz érni.Lilit is hoztad? Mit akarsz vele csinálni mégis?"- Akadt ki James teljesen jogosan. Egy 4 hónapos kisbaba nem való egy hangos edző terembe. "Fogod majd a karodban,úgyis engem edzel és csak mondod a feladatokat. Nem lesz gond. Menjünk be."- Toltam fel a feljárón az üres babakocsit. James tartotta a bejárati ajtót és bementünk,kaptunk szekrény kulcsot. Én mentem a női öltözőbe,James pedig a férfibe. Amíg átöltöztem Kendall folyamatosan hívott de nem vettem fel."Baba készen állsz?Menjünk."- Kimentem az öltözőből és megláttam Jamest súlyzózni." Már bele is kezdtél?Megvárhattál volna..."- Poénkodtam vele mire vissza tette a súlyzókat és felkelt. "Okés,add Lilit és kezdjünk pár fekvőtámasszal." Nem hinnétek el de leült mellettem!!

"De nem tudok egy fekvőtámaszt sem csinálni."- Ellenkezdtem és próbálkoztam eggyel.De nem ment!
"Megy az csak koncentrálj,Lilit a hátadra teszem,megtudod csinálni.Háromra,egy,kettő,három!"- Erőt vettem magamon és csináltam egy fekvőtámaszt Jamest figyelve.


Az edzést keményen végig csináltam és James is becsatlakozott a végén.Rá kellett kapaszkodnom és felhúzódzkodnom."Ha ezt Kendall látná kinyírna csak szólok." Mondtam nevetve miközben csináltuk. Minden egyes felhúzódzkodásnál kellett egy pacsit adnom neki. "De nincs itt,másrészt pedig nem mintha smárolnánk


Mikor már az edzés végén jártunk megjelent két személy akire nem számítottam egyáltalán. Kendall és Lindsey. Kendall tiszta pipa volt,Lindsey meg vigyorgott mint a tejbe tök. Egyszer még visszakapja...Kendall felvette Lilit a babahordozóból és magához ölelte."Komolyan gondoltátok hogy elhoztátok az edző terembe Lilit?? Mióta nyöszörög a hordozójában?" Nézett rám mérgesen.

James a vállamra tette a kezét és megvédett,"Haver állj le Lilit végig fogtam,csak kezdett nyűgös lenni és inkább betakartam gondoltuk álmos." Kezdett közben összepakolni. Megfogta a vizes üvegeinket,a telóját,fülest és felvette Lili takaróját a futó pad kapaszkodójáról és oda adta nekem. Belenéztem Kendall szemeibe és nem tudom tényleg mi ütött belém de beleütöttem Lindsey hasába." Kopj le Kendallről és pakolj össze mert este én fogom kitenni a cuccaidat a lakásból ha te nem teszed meg."- Kivettem Lilit Kendall karjaiból és elmentem az öltözőbe.Becsuktam az ajtót és a falnak dőlve lecsúsztam a földre Lilivel a karjaimban."Anya nincs jól."- Suttogtam neki és magamhoz öleltem. 

4 megjegyzés:

  1. Már nagyon vártam és most végre itt van!
    Amúgy miért ment Lindsey és Kendall Martináék után az edzőterembe?? ;)
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. Waa már most szeretném olvasni a következő részt! ^-^

    VálaszTörlés
  3. Köviit! Már nagyooon várom!

    VálaszTörlés
  4. KÖVIT mert nagyon jó lett !!!!!!!!

    VálaszTörlés