2016. augusztus 18., csütörtök

(81.rész) Mit csináljak?

Köszönöm hogy olvassátok még a blogot,remélem hogy tetszik. Jó olvasást. Hagyjatok kommentet ha tetszett,ha nem akkor is :D 


Kendall szemszöge:

Arra keltem,hogy valaki dobálgatja a lábamat. Egy ideig tűrtem majd mikor már kellő képen idegesített,felültem kómásan. A jobb  könyökömre támaszkodva néztem a tettest. Török ülésben ült,szorongatva a kedvenc plüssét. Lehajoltam a plüsseiért amit hozzám vágott. Legalább 5db volt a kezemben.De nem keltem ki a takaró alól. "Babám itt vannak,de nem kapod vissza őket csak este,ha egész nap jól viselkedsz. Nem dobálunk meg senkit főleg ha alszanak.Még jó hogy anya nem kelt fel rá.Aludj egy kicsit még. Korán van."- Néztem az órára hogy megbizonyosodjak róla jól mondtam-e.

 Hirtelen bepánikoltam. Fél kilenc volt,Martina pedig 8-kor kezdett volna ma. Ezt elszúrtuk! A fenébe,elaludtam.Este megbeszéltük,hogy én keltem majd fel. Mert én feltudok kelni az ébresztő hangjára míg ő nem.Felé fordultam az ágyban és óvatosan rázni kezdtem remélve hogy nem alszik olyan mélyen mint szokott. Ugyanis olyankor lehetetlen felébreszteni. Lili közbe szólt.

"Apaaaa....nem akarok  aludni. Nem vagyok álmos.Anyut hagyd aludni. Biztos álmos még."- Mondta nagylányosan.A kis állát az ágynak támasztotta,engem figyelve a tündéri szemeivel.

"Lili ne most vitassuk ezt meg! Anyu elaludt,elkésett a munkájából!!Csendben pihenj csak akkor."-Förmedtem rá.Nem volt erőm veszekedni vele.A válasz erre a szipogás majd sírás volt.Per pillanat a Picim felkeltése előnyben részesült.Lili pedig csak durcizik.

"Baby,kelj fel kérlek. Fél órája melóznod kellene. Sajnálom,elfelejtettem bekapcsolni az ébresztőt de még.-"- Azonnal kipattant az ágyból magára véve a munkás pólót és a kedvenc szűk farmerét. Ezután berohant a fürdőbe megfésülni a haját majd fogat mosott sietve."Ez nem igaz,csak egy dologra kértelek meg. Olyan nagy kérés hogy ne felejtsd el a nyomorult ébresztőt bekapcsolni? Hihetetlen vagy. Mázlim van ha ezek után szóba áll velem a főnök és nem teszi ki a lábam már az első lenem dolgozott napomon."- A táskáját a vállára vette amivel együtt kiviharzott a szobából.

Egy szavam se lehetett. Nem adott esélyt hogy megmagyarázzam az egészet. Este Lilinek adtam a telómat és játszott rajta. Mire vissza kaptam,olyan szinten álmos voltam hogy még a lámpát is majdnem égve hagytam.
"Majd este megmagyarázok mindent!!"-Mentem ki a folyosóra követve őt hogy meghallja az utolsó pillanatban amit mondani próbálok neki. De nem is nézett felém. Mintha elengedte volna a füle mellett a szavaimat. Miért csinálja ezt velem? Csupán egy ébresztőn folyik a vita.

"Mond a tulajnak,hogy dugóba kerültél és emiatt késel. Az első nap nem olyan vészes. Hidd el nekem."- lerohantam utána a lépcsőn mire felém dobott egy pár cipőt. Ez fájt!

"Nincs is dugó errefelé és pár utcányira van csak a kávézó. Ne bolondozz nekem ezzel. Mond hogy Lili nem dugta el megint a fekete  cipőmet..a kisasszony komoly büntit fog kapni mert ez már a sokadik alkalom hogy ezt csinálja...most menjek narancssárga edző cipőben?Nincs más cipőm.Remek. Valamit főzz ebédre amit meg is eszik Lili. Délután majd jövök,ha minden rendben lesz és nem kell túlóráznom. Az ébresztést pedig köszönöm még ha nem is időben kaptam.Semmi baj.Oké? Szeretlek puszi!"- A kocsi kulcssal együtt kirohant otthagyva engem ledöbbenve. Most tényleg jól hallottam? Megköszönte az ébresztésemet. Mégsem vagyok annyira haszontalan.

Vissza mentem Lilihez aki hangosan szuszogott. A lépcső tetejéről hallani lehetett. Ez egy dolgot jelent nekem. Van egy kis szabad időm amíg fel nem kel. Írtam egy smst Logannek,hogy jöjjön át és segítsen esküvő helyszínt találni. Míg vártam,hogy ide érjen sikerült reggeliznem,kávét csinálnom és még átöltöznöm is.Lili mellett ez rekordnak számít.

Martina szemszöge:

Idegesen vezettem el a kávézóig. Leparkoltam a kocsit majd bementem az üzletbe. Ahhoz képest,hogy kis város és gazdag negyed,a kávézó tömve volt. Most lesz nekem végem. Megigazítva a hajamat odamentem a hátsó pulthoz. Ott volt egy idősebb srác akinek azonnal szemet szúrtam.


"Jó napot! Miben segíthetek?"- Nézett fel a gépéből. Valamit nagyon szorgosan gépelt éppen amit én félbe szakítottam. Szerencsémre a pult elég magas volt,így nem látszott az idegességemben tördelt kezem.Ez lenne hiszen az első napom itt,csak azt sem tudom kit is kell keresnem.

"Jó reggelt. Én lennék az új pultos lány csak késtem. Fogalmam sincs ki itt a főnök. Délután csak a menedzser volt bent és ő vett fel."- Válaszoltam bátortalanul. Felkészültem lélekben a kirúgatásra. A srác kedves mosolya enyhítette a félelmemet és aggodalmamat.

"Ó biztos te vagy Martina! Sok jót hallottam rólad. Ez az első napod ezért szemet hunyok a késésed felett. Ne izgulj,ha jól dolgozol minden rendben lesz. Szia én a kisfőnök vagyok Péter. A nagyfőnök csak péntekenként jár be lecsekkolni az üzletet hogy rendesen megy-e."- Hátra ment a raktárba és kaptam egy kötényt amit fel is vettem azonnal. A táskámat az asztalára dobtam és be is álltam a pultba készen állva a munkára.Viszont az agyamnak más terve volt,azon gondolkoztam honnan annyira ismerős ez a Péter.Mintha már láttam volna valahol..Ezt a gondolatot elhesegettem és mosolyt erőltettem az arcomra.

"Csak ügyesen!Figyellek!"- Kacsintott és visszatért a gépeléshez. Megráztam a fejemet egy apró mosollyal. Ez a mosoly gyorsan le is fagyott a számról. Két goromba csaj állt a pultban. Tiszta cica babák voltak és kinéztek máris maguknak. Az egyik oda szólt nekem,

"A főnök szerint a pultban kezdesz,de a koszos melót kell elvégezned elsőként és ha látom hogy rendesen dolgozol,lehet szó a cseréről,de addig szó sem lehet róla. Itt a törlőkendő. Szedd le azt a két asztalt."- Gonosz vigyorral a kezembe nyomta a kendőt.Jobbnak láttam ha szót fogadok a csajnak,régóta lehet itt. Annyira otthonosan dolgozik és mozog a pult mögött.

4 órával később legalább 30 asztalt ha leszedhettem. Kicsit elfáradtam,de nem ülhettem le. Egyrészt a vendégek miatt,másrészt meg a csajok minden lépésemet figyelték. Kezdett belőlük nagyon elegem lenni.A pulthoz érve odamentem hozzájuk,váltani pár szót."Jobban járnál ha nem szivatnál kedvedre. A kisfőnök a pult mögé osztott be. Kérem a helyemet." Befurakodtam mellé és megálltam mellette.

"Most megtanulod hogy rossz emberrel kezdtél ki. Jónapot! Mit kér?"- Én voltam a gyorsabb,a vendég az enyém lett. El is készítettem a cappucinóját és ráírtam a pohárra a nevét egy aranyos kis smileyval együtt.
A hátam mögött hallottam a nevetésüket. Jobbra nyúltam egy pohárért hogy megtöltsem forró kávéval majd megfordultam hogy szemtől szembe legyek velük.

"Melyikőtök nevetett ilyen hangosan rajtam? Na? Most legyetek bátrak. Nincsen egy szavatok se?Ez esetben."- Előre hoztam a kezemet rájuk öntve a meleg kávét. Sikongatni kezdtek és rohantak is a kisfőnökhöz. Én addig vissza álltam a pultba kiszolgálni a többi vendéget.Nem is volt olyan nehéz,miután megszoktam melyik kávéba mit kell tennem.A pénztározás ment nehézkesen,de lassan az is menni fog remélem.

"Martina vedd le a kötényed. Mára végeztél. A borra valót tedd el nyugodtan. Megérdemled. Holnap viszont ne késs ha lehet."-Ment vissza az irodájába Péter. Az óra csak delet mutatott. Nem nagyon értettem miért küld haza hogyha a munka időm délutánig tart. Pontosabban délután 4-ig! Levettem a kötényem hogy leadhassam az irodában. Kopogtam az ajtón és vártam. Majd kinyílt percekkel később.

"Gyere csak be. Ugye tisztában vagy vele hogy mi nem toleráljuk a cica harcot a kávézóban? Mi volt ez az egész? Miért kellett rájuk öntened a kávét?"- Ült le az asztala mögé.
"Nem cica harc volt. Csak megtanítottam nekik,hogy jobb ha békén hagynak engem.Nem volt ebben erőszak se, max forró kávé.
Ha már így benne vagyunk a beszélgetésben....minek is küld haza? Még nem járt le a munka időm. Már a pénztárgépezés is megy! Hadd menjek vissza...kérem."-Magam se hittem el,de kis híján könyörögtem.

"Martina Wilsonnak hívnak,van egy kislányod. Nem emlékszel rám ugye?"- Csukta le teljes komolysággal a laptopját,hogy rám szentelje a figyelmét és ne a munkájára.Eltolta a székét az asztaltól és leült az asztal sarkára.

"Honnan tudod hogy van-e kislányom. Egyedül a nevem igaz."- Tagadtam le a kislányomat akaratlanul. Nem tudhatja meg,kirúgna azonnal. Most kezd leesni mit mondott Kendall és miért bizonygatta az igazát. Igenis van benne igazság.

"Úristen sajnálom. Ne haragudj,ez eszembe se jutott. Remélem nem haragszol hogy felhoztam a témát. Menj csak vissza dolgozni.A mait felírom neked túlórázásba. Dupla fizetést jelent ez. Menj csak. "-Nyitotta nekem az ajtót én pedig összevont szemöldökkel vissza mentem dolgozni. Ez nagyon furcsa volt! Miért sajnálja,hogy azt mondtam nincs is kislányom?

Kendall szemszöge:

Amint Logan átjött,neki álltunk helyszíneket keresni. Próbáltunk valami olcsóbb helyet keresni,hiszen akkor több vendéget tudunk meghívni. Az asztal tele volt firkált lapokkal,kinyomtatott helyszínekkel. Amik a földön voltak össze gyűrve azok kiestek a pakliból. Túl drágák voltak.

"Van Martinának bármilyen különleges álma,ötlete hogy hol házasodjatok össze?"- Kíváncsiskodott Logan ahogy tovább böngészte az internetet.

"Na jó ez így olyan mintha tűt keresnénk a széna kazalban. Nem tudtam,hogy ennyi közül kell majd választanunk. Egy tengerpart mesebelien nézne ki. Szerinted?"-Kértem ki Logan tanácsát.

"Nem hangzik az se rosszul,ezt láttad már? Fél áron van az esküvői lakosztály Hawaiin. Sokkal olcsóbban tudnátok kijönni a rászánt pénzből. És tedd hozzá mennyi képet lehet csinálni ilyen tájjal a háttérben! Rengeteget. Szerintem imádná. De neked is kell tetsszen."- Mutatta felém a hotel honlapját.

 

Nem nézett ki rosszul,friss házasoknak pedig ingyen van a medencézés,szauna stb.Ez nem kis dolog! Megfontolandó az ajánlat amit Logan talált.

"Remekül hangzik,ezt felírtam az első helyre. Találnunk kell még másik kettőt,hogy majd választhassunk a legvégén."- Dőltem hátra miközben a telefonomat nyomkodtam.
"Apa sajnálom..."- Jött le a lépcsőn Lili egyes egyedül. Azonnal felpattantam a székből és oda siettem hozzá.
"Hogyan tudtál kimászni az ágyikódból? Mit csináltál ez alkalommal?Kivele. "- Valamiben sántikált,de ki kell derítenem mit művelt.

"Kimásztam az ágyból,de levertem a képet amin anyut öleled. Szúrós a padló. Látod?"-Belekapaszkodott a lépcső korlátjába és felém nyújtotta a kis talpát. Kikerekedtek a szemeim mikor megláttam,hogy a kislányom belelépett egy jókora nagy üvegszilánkba. Loganhez fordultam segítségért. Ő nézi a sok orvosos sorozatot. Biztos tud valamit kezdeni vele. Különben vihetem Lilit megint a  kórházba.

"Lili ezért kell megvárni míg kiveszünk az ágyadból. Kendall,eresszétek le az ágy rácsát. Kap egy sima ágyat így. Téged pedig nem fog az ájulás kerülgetni. Hol találom az elsősegélyes dobozt?Kelleni fog belőle sok minden! Lili mennyire fáj a talpad?"- Óvatosan kérdezett rá amit nagyra értékeltem. Nem ijesztett mégjobban rá.A fürdőbe rohanva hoztam is a dobozt.  Leültem Logan mellé a földre.


"Bibis és piros folyik belőle. Nagy bajom van?"-Lecsücsült a lépcső alsó fokára. Nagyon figyelte a mozdulatainkat. Logan mindent elővett a dobozkából majd ellátta Lili sebét. Jókora üveg darab volt Lili talpában. Logan felemelte,hogy Lili megnézhesse.

"Ó de nagy. Ezért kell vigyázni apu!"- Szólt nekem az intelem,pedig ő lépett bele.
Csoda hogy nem lett komolyabb baja. Leragasztottuk a sebet és felvittem átöltöztetni.Óvatosan ráadtam a tapadós talpú zokniját is hogy a lábán a sebnek ne legyen nagy baja.
Amíg Lili az ágyon csücsülve nézte a meséjét,gyorsan össze szedtem az üveg szilánkokat.Eltelt egy darabig,de biztosra akartam menni nem hagyok ki egyet sem. Miután felszedtem a képet is a szőnyegről be copfoztam Lili szőke hajacskáját. Imádja mikor felfogjuk a haját. Igazi kis úri hölgy lesz belőle.

"Lili kincsem apu kérdezhet tőled valamit?"- Leemeltem az ágyról és letettem a földre hadd menjen.
Oda ment a játékos dobozaihoz és kutatni kezdett benne,hogy kiválasszon egy jót amivel játszani fog. Előhalászott a doboz aljáról egy barbit és vigyorogva felém fordult.

"Mond csak apa,figyelek. Ez olyan vékony mint te. Látod?"- Hangosan nevetgélt rajta.Megráztam a fejemet,hihetetlen hogy ilyen kicsike még,de jobb szólásai vannak mint Carlosnak néha.Mellé guggoltam amíg kikértem a véleményét a fontos dologról.

"Anyu és én boldogan nevezünk ki téged koszorús lánynak. Benne vagy?"- Kérdeztem reménykedve hogy mit is fog rá válaszolni.

"Dobálgathatom a virágokat rátok? Ki ne szeretné a bohóckodást!"- Válaszolt könnyedén és tovább kutatott a babái között,nem nagyon figyelve rám.

"Nem pontosan ránk dobnád,hanem elénk szórod ahogy megyünk előre.De mutatok majd róla videót,hogy mit kell csinálnod."-Válaszoltam könnyedén.

"Jó jó,de most menj. Titkos játék van. Nem hallhatod. Nyomás kifele. Rendben?"- Nagyon megkellet erőltetnem magamat,hiszen Lili ugyan használja amiket mi mondunk neki gyakran,de nincs tisztában a jelentésükkel.Oda léptem az ajtóhoz.

"Apaa. Menj menj....Várj! Kaphatok málna szörpit? Nem öntöm ki ígérem."- Bújt a lábamhoz és nem akart elengedni,pedig csak úgy tudok kimenni a szobából le a konyhába ha nem csimpaszkodik belém senki se.

"Anyának is csinálj,ő is szereti. Mikor jön haza?Logie meg miért van lent veled? Nem játszhat velem? Rosszat tett?"-Mondta azzal az ártatlan kis angyali hangjával.

"Logannel helyszíneket keresünk a nagy napra. Nem jöhetsz le mert elöl van a gép és elnyomkodnál mindent. Most ezt nem szabad. Anya meg csak délután jön. Mire a délutáni alvásból felkelsz,itthon lesz. Itt a tv,nézz egy kicsit mesét. Aztán jön az ebéd. Foglald el magad kincsem."-Kapott egy nagy puszit majd lementem Loganhez.Aki addigra több új helyet is talált amit felírtunk a listára.

"Na készen is vagyunk ezzel."- Nyújtózkodott ki a karjával. Több órányit ültünk a laptopok előtt,nem is csodálom ha sok volt neki. Teljesen lefáradtam még én is. Kimentem a konyhába üdítőért. Töltöttem mindhármunknak. Bele is ittam rögtön a sajátomba. Logannek pedig oda adtam a poharát. Annyira jól esett egy kis hideg mindkettőnknek.

.Lili poharát Logannel küldtem fel,ugyanis lassan fél 2 volt és ha nincs kész az ebéd,egy éhes Lilivel szót érteni a legnehezebb. Körbe néztem mik az alapanyagok,meg a választék. Volt tészta de nem volt hozzá semmilyen féle szósz meg hús. Végül is letudok még ugrani a boltba gyorsan. Tőlünk 15 percre van a bevásárló központ.Lili kibír még fél órát éhes pocakkal. Fogtam az asztalról a mobilom,a kulcsokat és a pénztárcámat a cipős szekrényről.

"Logan,vigyáznál kicsit Lilire? Elugrom a boltba bolognai szószért a tésztához! Ha Lili nagyon nem bírna a hasával,van egy muffin a hűtőben. Azt megeheti mert tegnap nem kérte. Sietek!"-Mondtam hangosan hogy fentről is meghallja.

"Megleszünk Lilivel,menj csak! Lassan Martina is hazaér. Siess inkább. Nem tartalak fel."- Válaszolt Logan én pedig megnyugodtam. Vigyáz rá és ez nekem mindennél többet ér.

Martina szemszöge:

Ahogy közeledett a délután 4 óra,annál kevesebben voltak a kávézóban. Ez kevesebb melót is jelentett.A végére már annyira unatkoztam,hogy várat építettem a fogpiszkálókból. A másik két csaj természetesen magazint olvasgatott bőszen.Mivel próba napos vagyok Péter elengedett 1 órával hamarabb,de ragaszkodott hozzá hogy ő vigyen haza engem. Nem ellenkezdtem,a kocsiért meg holnap vissza jövök úgyis.
Elfáradtam,nem volt kedvem vezetni se. A vállamra téve a táskámat kisétáltunk kettesben a kocsijához. Ami egy szép szürke Mercedes. Nagyon ismerős volt.Megvontam a vállam és beszálltam a kocsijába. Mielőtt elindultunk,elmondtam neki a címem hogy hol tegyen ki. Egészen hazáig nem szóltunk egy szót sem egymáshoz.

"Itt vagyunk,itt jó lesz. Köszönöm a fuvart. Nagyon elfáradtam és nem bírtam volna vezetni ilyen álmosan. Holnap időben beérek ígérem."- Mondtam kiszállva a kocsiból,de a kezét a combomra tette.Megdermedtem. Mi a fenét művel?!

"Nézd sajnálom ami történt veled és a picivel. Biztos nem lehetett könnyű feldolgozni hogy elvesztetted a picit."-Mondta sajnálkozva. Ekkor esett le az egész nekem. Ez nem egy ismeretlen srác....hanem ez az a Peti akivel randiztam egyetlen egyszer hogy apu leszálljon rólam,ő meg adott egy köteg pénzt amivel pórul jártam mert lebuktam hogy mással voltam míg a fiúk buliztak. Rossz este volt,Kendall akkor kelt ki magából és pofozott meg. Beleremegtem.

"Ide figyelj,ez az egész nem történt meg. A kislányom megszületett és egészséges! Most volt 1 éves.A barátom pedig karácsonykor megkérte a kezemet. Látod a gyűrűm? Menyasszony vagyok."-Ezzel a végszóval kiszálltam,elindulva a bejárati ajtóhoz. Sóhajtottam mert vissza rántott a csuklómnál fogva. Pedig majdnem kitudtam volna nyitni az ajtót.

"Látom,nélkülem is megy tovább az életed de amit mondtam azon az estén,nem múlt még el."- Próbálkozott tovább.

"Nem értetted amit mondtam? Tűnj innen!! Különben sikítok!!"- Rángatóztam,hogy elengedje a kezemet,de helyette lesmárolt. Hirtelen azt sem tudtam mi történik.

"Ettől függetlenül megvan még a munkád. Holnap várni foglak szépség."- Ezzel ott hagyott a teraszon. Teljesen lefagyva. Kopogtak az ablakon és Logant láttam meg. Mutatta az ujjával hogy egy pillanat majd nyílt is az ajtó. Engem pedig megölelt szorosan. Jól esett.Vele biztonságban érzem magamat.

"Mindent láttam egy szót se tagadj le. Hogy tudtad ezt a barmot kifogni?"- Vette el tőlem a táskám,míg én levettem a cipőm és beljebb mentem a lakásban.

"Fogalmam sincs de Kendallnek el ne áruld."- Megláttam Lilit a konyha asztalnál lábat lógatva ette a kicsi muffinját. Leguggoltam mellé. Amint meglátott,elejtette a tányérra a muffinját amit félig már megevett és csokis,maszatos kézzel a nyakamba borult.

 "Hiányoztál! De Logival játszottam és jól tud vonatozni képzeld. Meg hozott fel málna szörpit is nekem."- Dicsekedett el vele. Logan nem mozdult el az ajtóból. Onnan figyelt minket.Most már jól tudja Logan becenevét.

"Te is hiányoztál nekem,gyorsan fejezd be azt a muffint mielőtt ebéd lesz. Merre van Kendall?"- Valamiért sosem becézem Kendallt ha Logan mellettem van és hallja.

"Leugrott a boltba szószért meg húsért.De nemsokára itt lesz.Segítek elkezdeni az ebédet. Semmi de."- Tudta hogy ellenkeznék,és beszélni akart velem.

"Lili ha megetted szépen,fuss kezet mosni.Mindjárt kész az ebéd."- Elküldtem kezet mosni mire Logan hozzám bújt. Nem szabadna ennek jól esnie mástól.

"Bántott téged az a srác?Mutasd a csuklódat. A fenébe.Tiszta vörös. Holnapra ez nagyon csúnyán fog kinézni. Mit mondasz majd Kendallnek? Hogy elestél?"- Logan átvette tőlem a vízzel teli lábast és feltette a gázra forrni.Kivett a mélyhűtőből egy kis fagyasztott zöldséget és a csuklómra tette. Fájt ezért felszisszentem.

"Nem akartam ne haragudj. De ettől lejjebb megy a duzzadás.Holnap pedig a vendéged leszek egész nap. Nem engedem hogy az a gazember hozzád nyúljon egy ujjal is. Most már megnyugszol nekem?"- Puszilta meg a homlokom.Hálás voltam,hogy nem kellett még az csókját is elviselnem.Nyílt az ajtó és belépett izzadtan Kendall.

"Ó te jó ég! Iszonyat meleg van.Logan tudtam mindent venni. Itt maradsz vacsira? Hoztam pizza tésztát is. Baba úristen mi történt a kezeddel? Ma Lili is megsebesült. Beleállt egy üveg szilánk a talpába. De ügyesen szólt és Logan kiszedte meg lekezelte könnyedén. Te jól vagy?"- Aggódott nagyon.

"Cs...csak elestem a kávézóban és csúnyán bevertem a kezemet. De jól vagyok. Picit piros csak."- Hazudtam,mert rendesen fájt főleg mert kezdett szétfagyni a kezem ami mégjobban felerősítette a fájdalmat.

"Apu,itthon van anyu!! Játszunk még?Megmostam a kezem."- Mutatta a kicsi kezét Kendallnek.

"Menj kincsem. Mindjárt jövök én is."- Kaptam egy csókot,de nem esett jól. Biztos vagyok benne,hogy Kendall megérezte. Furcsán nézett majd bement Lilivel játszani.

"Nem tudom mi lesz holnap,nem merne hozzám érni a kávézóban. Rendes srác. Rendben leszek,nem kell ott ülnöd egész nap miattam."- Töltöttem a kancsóba vizet és az asztalra tettem.Míg Logan megcsinálta az ebédet,én megterítettem majd leültünk ebédelni. Éreztem Logan szemeit rajtam,de nem mertem ránézni. Mivel őszintén szólva igen is rettegek hogy mi lesz holnap. 

4 megjegyzés:

  1. Imádtam!!! Lili olyan cuki, imádnivaló!! <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Király ez a rész is.�� Kovit

    VálaszTörlés
  3. Van egy három éves kishugim;)
    Tisztára hasonlít a személyisége Lilire😘😘😂😂😀❤️

    VálaszTörlés
  4. Eltűntél pedig olyan jó sztoriii:(

    VálaszTörlés