2016. augusztus 26., péntek

(82.rész) Kapj el ha tudsz!

 Elértük a következő lépcsőfokot a megtekintésekben ugyanis 28 ezer olvasónál tartunk 81 rész után. :) Ezt mind nektek köszönhetem mert ennyire szeretitek olvasni,mint amennyire én szeretem írni. Köszönöm az előző résznél a két kommentet. Bevezetünk egy új dolgot.Tegyünk egy próbát,aki kommentet ír a rész alá,a következő részben válaszolok rá és látni fogjátok ki is írta éppen. Ki van benne? 

BigTime Lover : Imádtam!!! Lili olyan cuki, imádnivaló!! <3 <3 

-Mindenkinek ő a kedvenc karaktere!Sikerült ezek szerint jól kihoznom belőle a kis baj keverő angyalkát akit mindenki imád :)

Névtelen Király ez a rész is. Kövit 

- Köszönöm szépen. Itt is van!;) 

JÓ OLVASÁST! 
Kendall szemszöge :

Nagyon meleg volt kint,örülök hogy hamar haza értem. Bekapcsoltam a ventilátort hogy hűtsünk kicsit a levegőn. Lilivel leültem a szőnyegre játszani,míg Logant magára hagytam a Picimmel. Valami nem stimmel. Nem csókolt vissza,pedig mindig szokott.

"Kincsem tudod miért viselkedik ilyen furán anyu? Történt valami amiről nem tudok?"- Feküdtem le hanyatt fekve mellé.Lili eközben óvatosan építgette egyre magasabbra a tornyát a fakockákból. Az utolsó darabot kinyújtott nyelvvel tette rá,de ledőlt emiatt az egész és felnézett rám.

"Ez ledőlt."-Biggyesztette le a száját."Titokban kell tartanom de anyu csókot kapott mikor nem voltál itthon."- Mondta nagyon koncentrálva. Még a homlokát is összeráncolta.Ökölbe szorult automatikusan a kezem. Hogy tehette a szemét láda!! Azt hittem legjobb haverok vagyunk! A vállam fölött a konyha felé pillantottam. Logan a pizzákat készítette elő,míg a Picim a feltétet tette rájuk. Túl nagy volt a csend közöttük. Tuti történt valami,ha pedig igaz amit Lili elmondott az imént,Logannek annyi akár a legjobb haverom akár nem.

"Ügyesen elmondtad nekem,nem adom tovább. Ígérem."- Biztosítottam róla.Habár nem adom tovább,csak rendet teszek ezzel kapcsolatban.

"Jó jó. Most te építhetsz nagy tornyot.Nézem!"-Nyomta Lili a kezembe az egyik építő fa kockát. Majd hasra vágta magát és tündérien figyelt engem ahogy építeni kezdtem a saját tornyomat.Egyre jobban engem figyelt,kénytelen voltam jó képet vágni hozzá és játszottunk még úgy bő fél órát ameddig el nem készült a pizza. Nem szóltam egy szót sem terítés közben. Egyszerűen csak ültem a helyemen Lili mellett.

"Manó? Minden rendben van? Jól vagy?"-Tette le a tálcát az asztal közepére Martina,amiből elvettem a legkisebbet. Nem voltam éhes,a maradék étvágyam pedig teljesen elment. Loganék túlságosan is nyugodtnak tűntek. Nekem biztos nem lenne tiszta a lelkiismeretem ha megcsókolnám a haverom csaját. Persze ez csak én vagyok.

"Sokat csináltunk,gondoltuk többet is ennél. Remélem ízlik majd."-Tette hozzá egy mosollyal. Mindjárt nem fog ennyire mosolyogni abban biztos vagyok. Utáltam ezt mondani,de megint kezdi kihozni belőlem az állatot és véletlen bántani fogom. Pedig eszem ágában sincs fájdalmat okozni neki.

"Én? Ugyan,most nem kívánom annyira a pizzát. Mindig az a legnagyobb kincs amit nem kaphat meg az ember igaz?"- Fordultam felvont szemöldökkel Loganhez. Aki lehajtotta a fejét és enni kezdte a pizzáját.

"Csak nincs valami gond Logan? Amióta Martina hazajött,túl nagy a csend köztetek. Mit titkoltok?"- Mondtam Logannek.Igen előjött belőlem a zöld fejű szörnyeteg. Féltékeny vagyok,mert félek hogy elveszítem őt örökre.

"Haver nyugodj le. Esküszöm nincs semmi titok! Csak tippeket adtam Martinának duzzadás csökkentésére. Annyit mondtam egyedül,hogy kenje be ezzel a krémmel alvás előtt és reggelre nem lesz ennyire lila. Állj le. Oké? Egyél inkább. Imádod te is a pizzát. Nézd Lili már a másodikat falja be. Vegyél róla példát."- Állt fel az asztaltól és kiment vízért a csaphoz. A picimre fordítottam a figyelmemet.

"Nem értem miről beszélsz. Nem tett jót neked a meleg. Biztos vagy benne hogy nem kaptál véletlen napszúrást?Anyud szerint ha kis időt töltesz kint nyáron akkor is megesik veled."- Mondta tovább a Picim,be nem állt a szája.Szorosabban fogtam a pizzát a kezemben.


"Apa jól van,csak mondtam neki az előbb egy titkot. Szuper titkos. Egyedül ő tudja."- Tette az ujját az arcomra Lili majd falatozni kezdett a vacsorából ő is.Hirtelen megszűnt a feszültség ami bennem kezdett felgyülemleni. Ez csak egy érintésébe került.Közben rám-rám mosolygott.Örült hogy van egy közös titkunk. Nagyot sóhajtottam.

"Tudjátok mit? Nem kérek vacsorát. Felmegyek fürdeni. További jó étvágyat!Lili kincsem egyél csak.Utána vissza jövök érted hogy pancsizzunk."- Lili vadul vigyorogni kezdett. Felkeltem az asztaltól és szó nélkül felmentem a lépcsőn a szobánkba. Elővettem a kedvenc gatyámat,alsót és a meleg vízben álltam egy jó darabig. Nem akartam kimenni egyáltalán. Mert akkor szembesülnöm kéne a problémáimmal. És pont ma este nem akartam verekedni. Ráadásul Lili is még lent van. Egyszer már eljátszottam a rossz apát mikor fojtogattam.Martinát mikor Lili még 9 hónapos volt. Nem szabad újra megtörténnie előtte. Lemostam a hajamról a sampont majd elzártam a csapot. Kiléptem a kádból vizesen,magam köré tekerve a törölközőmet. A fürdőszoba ajtó nyitva volt hogy ne fülledjen be a levegő ilyen melegben mert nem szellőzik rendesen a fürdőszoba.

"Lili kincsem! Kész van apu! Jössz fel pancsizni?"- Szóltam le neki a szobánkból.Míg fent vártam rá,átöltöztem a pizsimbe és az ágyra elővettem Lili pizsijét meg fésűjét. Reggel a Picim kelti,ad neki reggelit míg én fürdetem meg este. Szeret velem fürdeni mert mindig sokáig pancsolhat a habokban és az állatait is magával hozhatja amit anyu nem engedne meg neki csak én.

"Lili megy már fel!"- Hallottam Martinát lentről.Már ki volt engedve a kádba a meleg víz,mikor beleöntöttem a habfürdőt. "Lili siess!Különben ki fog hűlni a vized! Futás!"- Mondtam nevetve,de lefagyott azonnal a számról a vigyor.

"Picim...Lilit vártam. Nem jön?"- Néztem a háta mögé,de nem láttam sehol.

"Figyelj csücsülj le az ágyra. Lili most Logannel tévét néz betakarózva. Már kezd elbóbiskolni,ne aggódj miatta. Jó kezekben van. Viszont te nem vagy jól. Látom rajtad. Tudom,nem szeretsz beszélni róla ha valami baj van,de ez nem járja hogy mindenkivel gorombáskodsz és kiabálsz emiatt. Ezt nem lehet Lili előtt csinálni. Olyan kicsi és annyira hamar eltanulja tőlünk. Szeretném ha majd nagy lesz,büszke legyen kettőnkre. Hogy milyen jó szülei voltunk."- Fésültem ki a kócos és vizes haját a szeméből. "Óh....áuu..."- Húztam félre a kezemet. Elfelejtettem,hogy a sérült kezemmel tettem.

"Hé,semmi baj. Bevált Logan kenőcse? Tényleg enyhített a fájdalmon?"- Mondta Kendall magával rántva az ágyba.Szórakozni kezdett mert tudja hogyha bohóckodik elfelejtem amiről beszélnünk kéne.De ezúttal nem vált be az ötlete. Bele mentem a játékába és lehúztam róla a nagy párnát.

"Még fáj de kibírom.Annyira már nem is látszik. Ne tereld el a témát!"


"Neee!Nem vagyok itt!!"- Menekülni próbált ezek után is. Felállt az ágyon,majd hason fekve próbált az ágy lábához kúszni sebesen. De megfogtam a lábát és a hátára fordult. Komolyra fordult a tekintete. A szép szemei szomorúságot árasztottak és fáradtságot. Ott mentem odabújtam volna hozzá. Viszont őt magára kell hagyni ha szomorkodni akar. Mellettem ez hogy is mondjam...lehetetlen.Mindig kitalálok valami trükköt hogy mosolyt csaljak az arcára.


"Összebújva alhatunk ma este ha elárulod mi bánt. Mit szól hozzá Mr.Schmidt?"- Cukkoltam mosolyogva és vissza bújtam az ágyba mert jobban esett betakarózva lennem.


"Jólvan. Ha megígéred,hogy nem veszünk össze miatta!"- Felém nyújtotta a kisujját hogy összekulcsoljuk. Náluk ez a hagyomány ha valamilyen ígéretet tesznek. Megvontam a vállam és bólintottam. Ezzel elindítva az érzelmi áradatát.

"Először is szeretlek,te vagy a mindenem. Ezt jobb ha tudod."- Nézett rám ártatlanul,de a szemeiben már gyűltek a könnyek. Ugye nem csalt meg? Végig gondoltam minden eshetőséget de rájöttem,hogy egyik sem igazán lehetséges mert minden percét Lilivel tölti. Megnyugodott a szívem.

"Manó ezzel tisztában vagyok,én is mindennél jobban szeretlek. Ki kell böknöd mi nyomja a lelked. A filmnek mindjárt vége. Logan meg felhozza  Lilit."- Megrázta a fejét és csak nagyokat pislogva figyelt engem. Fogalmam sincs mi járhatott a fejében.Nem jött ki semmi hang a száján. Megfogtam gyengéden a kezét és megszorítottam tudatva vele,hogy nincsen semmi baj és meghallgatom. Nem lesz semmilyen következménye annak amit alig bír kibökni szegénykém.


"Picim csak igennel vagy nemmel válaszolj.Igaz amit Lili mondott nekem a ma délután hogy......megcsókoltak téged?Logan csókolt meg igaz? Tudnom kell....Sajnálom....Felejtsd el nem mondtam semmit."- Hirtelen lehajtotta a fejét és zokogni kezdett. Teljesen váratlanul jött a sírva fakadása. Soha nem láttam még ennyire sírni.Annyira sajnáltam,hogy nem tudom megvigasztalni.

"Kip kop!! Meghoztam egy álom manókát! Elaludt."- Kopogott a nyitott ajtón Logan,de amint meglátta maga előtt a zokogó Kendallt biccentve a fejével betette Lilit az ágyába betakarva. Adott neki egy puszit a homlokára majd kiment mintha ott se lett volna. "Kint megvárlak.Maradj vele amíg meg nem nyugszik.Ráérsz."- Suttogta Martinának Logan,hogy ne keltse fel Lilit majd kiment.
"Annyira dühös vagyok ilyenkor. Szörnyű dolgok fordultak meg a fejemben. Meg akartam verni Logant és püfölni amíg nem kér bocsánatot,mert aki más menyasszonyát csókolgatja az megérdemli!
Előhoztátok belőlem a mérges énemet. Egyedül Lili tudott megnyugtatni mikor megsimogatta a pici ujjával az arcomat."- Áztatta el a pólómat teljesen de ez nem számított.

"Shh....ne sírj kérlek. Én rám is rám jön a sírhatnék ilyenkor. Hé,nyugodj meg. Ami a kérdést illeti,nem egészen Logan csókolt meg.....kaptam egyet de nem tőle...épphogy ő mentett ki a csávából. Az...az utcán volt egy random srác és mikor....nyitottam volna már a kulccsal a bejárati ajtót
...lesmárolt a semmiből hirtelen."- Tálaltam ki neki a ferdített igazságot. Tisztában voltam vele ha elmondanám neki az igazat,nem engedne el dolgozni többé,én pedig nagy lány vagyok már és kell a meló meg a pénz is! Meg akarom mutatni neki,hogy tudok dolgozni is nem csak itthon pelenkákat cserélgetni naphosszat.Vagy cumit mosni ha leesik a földre és tiszta hajszál lesz."Látod? Az agyam kreált egy nagy butaságot. Kész káosz a fejem.Én azt hittem te meg Logan viszonyt folytattok a hátam mögött.A frászt hoztátok rám mindketten.Ne forduljon ilyen elő többször.Pocsékul érzem miatta magam. Megvádoltam a legjobb haveromat azzal hogy a jövendőbelimmel éppen kacérkodik a tudtom nélkül."- Letörölte a könnyeit és a vállamhoz bújt. Teljesen hirtelen jött,így vigyáznom kellett nehogy hanyatt döntsön.
Tiszta cukiság :) Ki ne engedné hogy odabújjon hozzá az ölelős maci.
Egy apró tüsszentés zavarta meg a csendet.Mindketten Lili felé pillantottunk azonnal. Kendall még mindig nem szakadt le rólam,a vállamra hajtotta a fejét és vörös szemekkel figyelt csendben. "Manóóm dőlj le az ágyba és nézz picit tévét,megfürdetem Lilit gyorsan."-Kapott egy puszit és felvettem Lilit aki akkorát ásított hogy még egy légy is belefért volna a szájába."Rendben,siess a fürdetéssel. Te is biztos nagyon álmos vagy.Várom az összebújást."- Hanyatt feküdt a párnáknak dőlve és bekapcsolta a tévét. Magához ölelve az én párnámat aminek én szagom volt. Ez nyilván megnyugtatta."Mindjárt aludhatsz kincsem,anyu lefürdet hamar.Kint játszottál egész nap. Jó koszos vagy igaz?Logantől előtte el kell köszönni gyorsan."- A vállamhoz bújva lementünk. Logan már kabátban a karosszékben fél álomban volt.Egyedül ránk várt hogy haza menjen.

Lekapcsoltam a nagy villanyt a nappaliban és csak a kis éjjeli lámpa maradt égve,de bőven így is látni lehetett a szobában.Leguggoltam Loganhez és hirtelen Lili befogta Logan orrát. Logan mintha észre se vette volna aludt tovább,majd hirtelen levegőért kapott. "Mi a fene. Ki fogta be az orromat?Lili volt az igaz?"- Rázta meg a fejét nevetve miközben kinyújtózkodott a kezeivel nagyot ásítva.
"Mennem kéne haza. Kendall már alszik?"- Tudakolta és a lépcső felé nézett majd vissza rám.

"Fent nézi a tévét.Teljesen kiborult és tudod mi miatt? Lili azt mondta neki,hogy te meg én puszilkodtunk mikor hazaestem a munkából. Pedig te is tudod,hogy nem ez történt pontosan. Ezt el is mondtam neki,de a személyt nem. Egy random srácra fogtam az utcából. Holnap pedig megyek újra dolgozni.Remélem jobban fog elsülni mint a mai nap."- Én is kezdtem ásítozni rendesen. Már fél 11-et mutatott az óra. Holnap 7-kor meg kelhetek is fel és Lilli még nincs is az ágyában."Ez esetben Lili csukd be a szemed."- Logan befogta a szemét amíg hozzám hajolt és megcsókolt.Minden erőmmel azon voltam el ne ejtsem Lilit a karjaimból,másrészt pedig el kellett löknöm Logant magamtól ami mindennél nehezebbnek bizonyult.


"Logan nem szabad.Menj haza. Aludd ki magad."- Toltam az ajtó felé. Kezdett már fájni a csuklóm ahogy Lilit tartottam a derekamon de csendben tűrtem míg Logan feladja."Holnap találkozunk a kávézóban.Kendallnek egy szót se.Nem kell tudnia róla. Észre se fogsz venni,hogy ott vagyok. Plusz biztonságban leszel."- Puszilt meg az arcomon és kinyitotta a bejárati ajtót. Megcsapott az esti levegő. Jól esett a déli hőség után."Pápá Logie!!"- Integetett vadul Lili Logannek amíg beszállt a kocsijába és el nem hajtott.Mikor már nem látszott az autó,becsuktam az ajtót miután beljebb mentünk."Logie hazament aludni,most pedig a hercegnő megy fürdeni minden visítás nélkül."-Kapcsoltam le a lenti lámpát és felmentünk a fürdőbe ami a szobánkhoz tartozott. Levetkőztettem Lilit és betettem a kádba fürdetni. Amíg én fogat mostam és rendbe szedtem magamat,addigra Lili bőven leáztatta magáról a koszt.Bekukkantottam fél pillanatra a szobába és Kendall tévézett még mindig. De amint elkaptam volna a szememet észrevette hogy figyelem és elmosolyodott."Gyere babám hamar!"- Mondta halkan én pedig felkiáltottam mivel Lili úgy döntött hajhúzósat játszik,függetlenül a korától. Kapott az alkalmon,hogy nem figyelek rá egy pillanatra.

"Lili ezt nem szabad. Nagyon fájt nekem.Fogd meg a kacsáid. Leengedem a vizet. Így ni."- Fogtam a mosógépről a törölközőjét köré tekertem,kiemelve a kádból letettem a puha kád kilépőre. Éppen csak a pizsamájáért nyúltam fel a polcra. Megfordulva már nem volt sehol." Lili?"- Mentem ki furcsa arcot vágva. Kendall se volt már az ágyban."Lili állj meg! Ez nem vicces. Nem szaladgálhatsz egy szál semmiben. Ó nem nem! Csak oda ne mássz fel! Az a kedvenc fotelünk a srácokkal! Véletlenül se pisilj be most oké?"- Lassan megközelítette a kis manót."Megvan!! Elfutott a játszós szobába. Tessék. Öltöztesd fel."- Nyújtotta át nekem röhögve."Ne nevess!Látod ezért fürdeted te meg mindig. Nálad nem indul külön túrára meztelenül."- Sírtam már a nevetéstől ezen a ponton."Megvannak a szuper erőim."- Kacsintott."Biztos vagy te ebben?"- Vágtam vissza vigyorogva. Lili befogta a szemét,"hihi apa vesztett! Anya nyejt."- Kuncogott fáradtan.

1 megjegyzés:

  1. 1.Kommentelő! 😃 :33
    Ez olyan aranyos rész lett! 😍
    A szivem szakadt meg szegény Kendallen. 😭😭Van egy olyan érzésem, hogy ebből a Logan&Martina csókból nagy balhé lesz. 😦😦
    Alig várom a kövi részt! 😍❤
    Üdv:Vivi (Rusu)

    VálaszTörlés