2016. szeptember 3., szombat

(83.rész) Már megint te?

Sziasztok! Nem tudom mennyire fog ez a rész tetszeni nektek,szerintem nem lett annyira izgalmas...lehet csak töltelék rész. Még meglátom. Ne feletjsetek el kommentelni xo


1.Kommentelő! 😃 :33
Ez olyan aranyos rész lett! 
A szivem szakadt meg szegény Kendallen. 😭😭Van egy olyan érzésem, hogy ebből a Logan&Martina csókból nagy balhé lesz. 😦😦
Alig várom a kövi részt! 😍❤

Üdv:Vivi (Rusu)  ----> Őszintén szólva én sem tudom még mi lesz abból a csókból;) Köszönöm hogy kommenteltél és ennyire megmosolygtatsz minden egyes alkalommal mikor a kommenteket olvasom vissza! :)) 

Martina szemszöge:

Időben keltem fel reggel,az ébresztőnek köszönhetően. Kendall és Lili fel se keltek rá csak én. Miután össze szedelődzködtem lementem az emeletről és csináltam magamnak egy gyors reggelit majd bezártam és elsétáltam a kávézóig. Furcsa mód,ma kevesen voltak. Egy idős házaspár a kettes asztalnál,két srác a pultnál ült és volt még valaki aki szemet szúrt nekem.


 "Logan mit keresel itt? Azt hittem poénkodtál mikor azt mondtad figyelni fogsz egész nap."-Mondtam neki kiakadva de egy részem hálás volt neki,hiszen vigyáz rám."A főnök ma nagyon paprikás kedvében van,az egyik csajt az előbb szidta le mert összekevert két rendelést. Óvatos legyél."-Hajolt közel hozzám,de sikeresen elhárítottam a csókot és egy puszi lett belőle. Csalódottan nézett rám,de nem lehet ezt nyilvánosan! Megköszörültem a torkomat. "Ezt ne csináld itt,még meglát valaki és nekünk annyi!Mennem kell szólít a kötelesség."- Indultam volna el a raktár felé de megállított.

"Okéé felfogtam. Türtőztetem magam amennyire lehetséges. Hoznál nekem egy jeges kávét? Megköszönöm."- Tette hozzá egy apró kacsintással majd visszatért a könyvéhez amit oly annyira olvasott."Máris hozom."- Mentem be átöltözni az öltözőbe ami egy kis szoba volt szekrényekkel meg két székkel. Nem volt szép de a célnak megfelelt. Félig voltam átöltözve mikor berontott Peti. Sikoltva szorítottam magamhoz a levett pólómat,ugyanis egy szál szoknyában,melltartóban álltam ott."Liza nincs itt? Lassan pultoznia kéne.Remélem nem késik el. Egyébként dögös a melltartó. Új esetleg?"- Csukta be az ajtót kettesben hagyva kettőnket.Majd amire gondolni se bírtam volna,bezárta kulccsal a zsebébe rejtve a kulcsot.Eszembe jutott Logan aki kint ül. Ezt nagyon nem gondoltuk át!

"M-mit akarsz? Menj ki.Hadd öltözzek át a blúzomba. A vendégek nem szolgálják ki önmagukat."- A fal és közte ragadtam. Benn tartottam a levegőt. Jobbra és balra néztem kiutat keresve. Miközben csókolgatta a nyakamat. Teljesen lefagytam ott menten. "Jól teszed hogy nem ellenkezel. Úgyis az enyém leszel ha akarod ha nem. Nem állíthat meg senki benne. Öltözz. Két percet kapsz."-Hozzám vágta a szépen vasalt blúzomat amit sikerült elkapnom. Sikerült újra normálisan levegőt vennem. De jött még egy váratlan dolog amire nem voltam felkészülve lelkileg. Szó nélkül odajött hozzám még az utolsó szó erejéig és durván megcsókolt. Utálom a nyelves csókot. Kendall ezt tudná,és nem zaklatna ilyennel fel.Csak nem akarta abba hagyni,így hát próbáltam a férfiasságánál megrúgni,de pechemre észre  vette és helyette egy pofont kaptam.Sikítani se tudtam,befogta a számat a kezével azon nyomban.Ártatlan könnycsepp csordult ki a szemem sarkából ahogy ördögien vigyorgott a szemembe nézve. Tudta jól mit csinál én pedig nem tehettem mást mint vártam hogy vége legyen valami csoda folytán."Hahóó! Van ott bent valaki?Zárva van az ajtó! Így nem tudok beállni dolgozni."- Először csak halk kopogást hallottunk amit felváltott a dörömbölés. Peti azonnal távol állt tőlem megigazítva a nyakkendőjét.

"Jó kislány vagy. Ne akard hogy bántsalak. Ami pedig az előbb történt azt el ne merd árulni bárkinek is megértetted? Különben véletlen baja esik a szeretteidnek."-A zsebébe nyúlt,kivette a kulcsot a zsebéből hogy kinyissa az ajtót.Lisa esett be rajta."Bocsánat a késésért!! Dugóba kerültem,tankolnom is kellett útközben és nem ment gyorsabban. De már itt is vagyok."- Ecsetelte Lisa Petinek hogy miért is késett. De neki máshol járt az esze. Tartok tőle hogy rajtam."Khmm. Semmi gond. Mindketten nyomás dolgozni! Pluszban lenyomtok 1 órát. Köszönjétek ezt a jó kedvemnek."- Felém lőtte a pillantását engem pedig a hideg is kirázott.Én miattam kell plusz egy órát bent maradnunk.Mégis mi a fenét akar tőlem? Nem fog megkapni!Úgy 10 perc késéssel de sikerült megcsinálnom Logan jegeskávéját és mázlim volt mert én kaptam meg az ő asztalát. "Remélem ízlik majd. Szólj ha kérsz még valamit."- Erőltettem egy mosolyt amin még a hülye is átlátott volna. Logan vagy ennyire nem figyelt rám,vagy elég tapintatos volt ahhoz hogy inkább meg sem kérdezi mi miatt van.

"Egyenlőre elég lesz. Köszi."- Udvariasan megköszönte és beleivott egy jó nagy korttyal. A mosolyán látszott hogy finomra sikerült elkészítenem. Biccentettem a fejemmel tovább menve a többi asztalhoz. Ez ment egészen 4-ig mikor Logan oda dőlt a pulthoz és türelmetlenül várta hogy végezzek mára. Lisa mosogatott épp,így nem zavartattam magamat hogy leálltam kicsit beszélni Logannel."Logan még kicsit várnod kell,vagyis bő 3/4 órát. A kisfőnök utasítása. Nem tehetek róla. Megvársz attól még?"- Töröltem le közben a pultot amire kifröccsent a tejszín."Ugh...ez komoly?....Persze megvárlak.Legalább van ingyen wifi.Harangozott az ajtó mikor bejött egy új vendég a kávézóba. Majdnem elsírtam magam ott helyben. Az én kislányom volt az,egyen ruhában Lindseyvel. Láthatóan jól el voltak. Lindsey rengeteg ruhás szatyrot cipelt a kezében. Lili haja furcsán két copfba volt kötve és egy csicsás hajpánttal volt kiegészítve.Mit csinált az én mindent kipróbáló,nem félő hogy bepiszkolja magát hercegnőmből?


"Második anyum,kéjek színes tujmixot. Oda leülök jó?"-Futott az üres asztalhoz és lábát lógatva várakozott türelmesen."Lindsey menj el. Eleget tettél így is! Minek akarod elmarni tőlem Lilit? Nem jössz rá hogy ezzel nem jutsz közelebb Kendallhez? Hisz nem is szeret téged!"-Kiabáltam ahogy csak tudtam.Teljesen elvesztettem a fejemet. Logan nyugtatgatott de nem hallgattam rá. Elkezdtem tépni Lindsey pót haját amiből egy tincset sikerült is letépnem.Magasba emelve dobtam oda neki.
"Tessék,vedd fel. Biztos jó drága lehetett a fodrász."- Folytattam a flegmaságot. Logan bökdöste a vállamat,de nem tulajdonítottam neki figyelmet pedig jelezni próbált nekem mindvégig.Lili sírva oda szaladt a lábamhoz. Nagy zöld könnyes szemeivel felnézett rám csalódva.

"Lehet Lindsey jobb anyukám mint te. Vele lehet bohóckodni,kaptam kicsi szoknyát is,amelyiket te nem engedted meg a múltkor."-Befejezésül Lindsey lábához bújt oda,nem az enyémhez. Ez szíven ütött."Feladom,felmondok.Nagy baromság ez az egész kávézó!!Mit érek én a pénzzel ha nem a kislányommal költhetem el?"-Fakadt ki belőlem a sértődöttség.Logan támogatott,de nem sokat ért vele. A vállhoz bújás ezen már nem segít. Kikötöttem a kötényem,oda dobtam a pultra és bementem az öltözőbe a cuccaimért. Sietve bedobáltam mindent a táskámban mikor kopogtak az ajtón. Fel se nézve mondtam,"Ne most Logan. Te ezt nem érted.-"- Dobáltam mindent bele a táskámba.

"Nagyon is értem,le akarsz lépni. Ó mindenki ezt tenné ha engedném,csak az a helyzet hogy ez nem így megy. Ácsi! Ne mozdulj!"- Vissza tartott a megszökéstől Peti. Durván megfogta az államat.
"Holnap ugyan úgy bejössz,megértetted?Nem szabadulsz meg tőlem ilyen könnyen nehogy azt hidd hercegnő.Ó csak nem sírsz? Ne haragudj ha megbántottam a kis lelked. Emlékezz,hogy nem beszélhetsz senkinek erről. Otthon se vagy biztonságban,mindent hallok és látok."- Csókolt meg és a pólóm alá nyúlt. Libabőrös lettem az érintésétől. Egyszerűen csak otthon akartam végre lenni. Oly nagy kérés ez??"Esküszöm hogy sikitok ha nem veszed le rólam a mocskos kezedet! Ráadásul már végeztem itt se vagyok."- Nem bajlódtam az átöltözéssel,kiviharzottam Logant magam után húzva. Liliék sem nagyon érdekeltek. Logan kocsija előtt álltunk de nem nyitotta ki. Kezdtem türelmetlen lenni.

"Még ma kinyitod? Szeretnék végre haza jutni!!...."- Támaszkodtam a kocsinak."Nem nyitom ki ameddig el nem mondod miért borultál ki ennyire. Lindsey csak vigyázott Lilire. Kendall írt hogy egyikőnk se ért rá babyszitterkedni ezért maradt Lindsey mert még a városban van és pont szabad volt. James a szüleivel tölti a napot,Carlos pedig elutazott pár napra."- Sóhajtott irritáltan és nyitotta is a kocsit.Vetettem egy pillantást Lindseyre majd beszálltam a kocsiba Logan mellé.Éppen hogy csak küldtem Kendallnek egy szomorú smst, rögtön utána kaptam egy újat ismeretlen számról."Vigyázz mit mondasz. A falnak is füle van."- Alá se volt írva.Megdermedtem az ülésben. Kitöröltem azonnal és mintha semmi se történt volna kibírtam csendben hazáig. Pár perccel később a házunk előtt voltunk. Kiszálltam az ajtóhoz sietve. Elegem volt a mai napból teljesen.Zárva volt a felső zár,ez azt jelenti Kendall itthon sincs még. Levettem a cipőmet félre dobva hanyagul. Nem nagyon érdekelt hova esik. Mikor zártam volna be az ajtót,Logan megállított.

"Ne csukd oda a kezem ha lehet! Gondoltad hogy egyedül hagylak ilyen állapotban? Kizárt. Kendall pedig kinyírna ha egyedül hagynálak így.Öltözz át valami kényelmesbe. Itt leszek lent és mindent elmondhatsz nekem. Kendall csak este jön haza. Lilit is nekem kell ágyba tennem."- Mondta óvatosan,nehogy robbanjak."De én vagyok az anyukája...hadd altassam el én,kérlek."- Aprót bólintott rá. Végszóként felmentem az emeletre átvedleni egy bő pólóba és melegitő gatyába. Lebattyogtam Loganhez kínkeservesen. Nem volt kedvem semmihez. Lehuppantam a kanapéra egy párnával az ölemben. A karfának dőlve lecsuktam a szemem és elaludtam könnyen.

Logan szemszöge:

Valami nagyon nincs rendben,csak tudnám hogy mi! Teljesen kivan szegénykém. Amint lejött az emeletről lefeküdt a kanapéra és el is aludt hamar.Az ölembe vettem a lábát és úgy tévéztem jó pár óráig. Kezdett sötétedni mikor csengettek. Leemeltem a lábát rólam és szaladtam is kinyitni az ajtót."Hogy vagy kisbogárkám? Milyen napod volt? Lindsey vigyázott rád?"- Levettem Liliről a cipőjét elrakva a helyére. Oda pillantottam Lindseyre. "Te is gyere beljebb nyugodtan. Martina most aludt el,úgyhogy ha lehet halkan legyetek. Ne ébresszük fel. Lili mindent a kezembe nyomott."Ezt mind én kaptam!! Látod az mennyire csijjog? Ugye szépek?"-Mondta baba hangon csillogó de mégis álmos szemekkel. Felvettem a derekamra. "Ma este én velem leszel. Apa jön mire ágyba kerülsz."-Pusziltam meg."Logan tudnál adni egy pohár vizet? A nagy shoppingolásban megszomjaztam."- Nézett körbe a szobában. Nem nagyon értettem minek nézegette a cipős polton levő képeket. Ha engem kérdeztek furcsa volt. Viszont a kérését nem utasithattam el,kimentem a konyhába vízért.

Lindsey szemszöge:

Minden a tervek szerint halad,és mire észbe kapnak mindenki megkapja amit akar. Én Kendallt míg Logan Martinát. Nem vagyok vak,annyira szemet szúró ahogy Logan szenved miatta. Mikor kiment a konyhába elrejtettem a képkeret mögé egy hangvevőt és egy kis kamerát. Logan még mindig kint volt,ezért felosontam és a hálót is bemikrofonoztam. Így tökéletes."Lindsey? Merre vagy itt a víz amit kértél."-Szólt lentről Logan."Itt is vagyok! Csak felmentem a mosdóba. Lili evett vacsorát a Mekiben,nem muszáj enni adnod neki. Kétlem hogy férne még a kis pocakjába."- Nevettem fel. Lili odaszaladt hozzánk.

Logan szemszöge:

"Logie alszol velem? Ne menj haza. Nem kell."-Bújt a lábamhoz. Megsimogattam a szőke haját.
"Egy ilyen kérésnek nem állhatok ellen azt hiszem,igaz? Ha nem vagy éhes mars fel fürdeni. Én is jövök,csak kikisérem Lindseyt."- A nagy bólintást igennek vettem."Hát akkor jó éjszakát nektek! Üzenem Kendallnek hogyha kell babysziterkedni újra nyugodtan hívjon fel. Bármikor szívesen vigyázok rá."- Kezdett sok lenni a nyávogós hangjából. Örömmel csuktam be Lindsey után az ajtót. Ki nem állhatom a csajt! Tiszta őrült. Csak Lili előtt kell "elviselnünk" ahogy Kendall mondta.

"Logiee. Levetkőőztem jössz?"- Énekelte Lili az édes hangján. Elképzeltem ahogy egyik lábáról a másikra áll a kövön és türelmetlenkedik. Bezártam a zárat a bejárati ajtón és úgy hagytam a tévét. Itt volt a megfelelő pillanat,senki a láthatáron. Kendall kocsival jön haza,így max a parkoló kocsi hangja után ér haza."Beszélni akartam veled,mitől voltál egész nap feldúlt de bealudtál nekem. Lehet semmi sincs és csak én reagálom túl,jó lenne. Aludj nyugodtan. Kendall majd felvisz az ágyadba."- Guggoltam a kanapénál a fejénél. Kihasználtam az alkalmat,hogy kettesben voltunk. Megsimogattam az arcát,kapott egy puszit is,azonban nagy volt a kísértés nehogy megcsókoljam.Későre járt,Lili már a lépcső tetejéről kukucskált lefele egy szál semmiben. Nagy levegőt véve felmentem megfürdetni Lilit. Hamar el is készültünk. Seperc alatt a kacsás hálóingében ugrált az ágyon. A fürdőből szinte csak a kacaját lehetett hallani amint elpakoltam a fürdős dolgait a dobozokba.

"Lili Schmidt! Gyere fogatmosni aztán alvás van. Mit fog szólni apa ha hazaér de te még nem vagy ágyban?Nem fog neki örülni."-Figyelmeztettem hogy vége van a játéknak mára."Kapj el ha tudsz bugyi banán!!! Hihihi!!"- Lemászott az ágyról és neki iramodott a lépcsőnek. Ahhoz képest hogy alig bír lemenni,mire oda értem a lépcsőhöz már nyoma veszett."Kérlek ne most akarj bújócskázni...késő van már. Mit mondasz majd apának ha betoppan?"- Mindennel próbálkoztam de hajthatatlan volt. Úgy elbújt hogy egyszerűen nem találtam sehol sem. Kezdtem pánikba esni,milyen az ha már egy kicsi lányra se tudok figyelni. A nappaliba ekkor bevilágított egy kocsi fényszórója majd leállt a motor,nyílt az ajtó.

"Szia,mióta alszik? Hoztam kaját ha éhes vagy,én farkas éhes vagyok. Milyen napotok volt? Minden rendben volt Lindseyvel?"- Pakolta le a két szatyrot a konyhában. Szépen kivette a dobozokat belőle kinyitva őket.Csatlakoztam hozzá és enni kezdtünk."Lindseyben nem csalódtam vigyázott Lilire rendesen,de a hangja....kibírhatatlan."- Direkt nem említettem meg a mai balhét a két csaj között mert jobb ha nem tudja. Ő is tisztában van vele mennyire folyik köztük a cica harc."Ne is mond,fél óráig ecsetelte milyen ruhát vett fel ma.És merre van Lili? Sikerült elaltatnod ilyen hamar? Legközelebb is szivesen látunk ha ezt tudom."-Ette a tésztát nagy falatonként. Csoda hogy annyi ráfér egy villára! "Logie ezt neked hoztam. Vedd majd fel. Apa kedvence."- Bújt a derekamhoz az ujját szopizva. Nagyon elfáradt,egyáltalán nem maradt ereje a pattogáshoz."Kincsem honnan vetted elő ezeket? Anyu nem mosott tegnap. Nem volt elől hagyva ruha."- Gondolkodva Ráncolta össze a homlokát Kendall.

"Logie velem ajszik ma apa,a juha pedig a szekjényben volt. Oda toltam a sámlimat hogy belekukkanthassak. Látod sikerült ezeket kihúznom a magas fiókból."-Mesélte büszkén a kis tettét.Aha! Szóval ezért tűnt el."Értékeljük a kedvességedet,de mi lett volna ha hanyatt esel és nem vagyunk ott hogy elkapjunk mielőtt a földre esel. Ne csináld ezt meg még egyszer"- Nem szeretem leszídni de néha muszáj.Tudnia kell mi a helyes és mi nem.Bevettem egy nagy villányi tésztát a számba mikor Lili hozzám csoszogott a kis zoknijában lábujjhegyre állva tátotta a kis száját. "Tésztaa!Én is. Én is"- Szólt lassan. Simán ott állva el tudott volna aludni. Logannel összenéztünk nevetve."Hogy tudsz félálomban a pocakodra gondolni tündérkém? Nyisd a szád,hamm de finom igaz?"- Kapott egy kicsit ő is nehogy sírjon mert nem adtunk neki kostolót.

"Logie egy bugyi banán."- Felnevettet de a következő percben már a térdemre hajtott fejjel szuszogott."Fogalmam sincs honna szedte ezt."- Fejezte be az evést. Kidobva a kukába a dobozát. "Itt a vége a mai napnak. Felviszem aludni,fejezd be nyugodtan az evést."-Logan felvitte Lilit. Egyszer csak azt éreztem ahogy valaki hozzám bújik hátulról. Az a valaki pedig sírt. Megfogtam a kezét az ölembe húzva. A mellkasomhoz szorítva öleltem meg. "Hé Picúr ne sírj. Mi történt?"-Elég volt ennyit kérdeznem,csak ha komoly a dolog akkor szokott sírva fakadni akár alvás közben is. Nem szólt semmit csak jobban hozzám bújt. Simogatni kezdtem a hátát nyugtatgatva."A semmi miatt nem szoktál pityeregni.És ha már aludni se tudsz tőle az baj."-Pusziltam meg a homlokát."Én voltam az aki felmondott. Nem ők rúgtak ki!Nem tudtam megcsinálni a munkát rendesen. Tudom mennyire szerettél volna büszke lenni rám,de igazad volt.Nekem nem megy a kávézós meló."- Letöröltem a könnyem a pólóm szélével és felálltam Kendall öléből. Zavartan piszkáltam a pólóm alját a kezemmel. 

"Találunk neked jobb melót,nem kell vissza menned oda. Jól tetted hogy felmondtál. Holnap aludhatsz sokáig Lilivel."-Megvontam a vállam és nyújtottam a kezemet felé." Menjünk aludni inkább. Logan haza ment már?"- Húztam fel a lépcsőn."Valójában itt alszik.Hosszú történet,Lili ragaszkodott hozzá.Ha most bemegyünk a szobába,ne lepődj meg ha Logan bent van. Kendall tolt maga előtt felfele,én nyitottam az ajtót. Logannel összenéztünk és megráztam a fejemet. Tudta hogy nem mondtam el semmit Kendallnek. De ennek még nincs ilyen könnyen vége. Csak remélni tudom,hogy Peti békén hagy végleg hiszen már nem dolgozok neki.

2 megjegyzés:

  1. Tök gáz amikor ülsz az autóban a szüleiddel,te meg így hangosan felröhögsz a ,,bugyi banán" szón,és mindenki full hülyének néz.😂😂
    Nagyon mérges lettem Kendallre,most...életemben...először!Hogy volt annyi esze rábizni Lilit arra a lányra aki miatt majdnem elvesztette a szerelmét!!😱😱Bár lehet,hogy ez csak nekem tűnt fel.😅
    Tudod minek örülnék a legjobban?Ha végre hoznál egy cuki Kendall&Martina részt,mindegy milyen csak legyen már köztük egy iciri-piciri kis romantika,mert már kivagyok éhezve.😱Ès szerintem annak minden olvasó örülne.😊
    Najó,röviden és tömören:ROHADT JÓ LETT!😅

    VálaszTörlés
  2. Tök gáz amikor ülsz az autóban a szüleiddel,te meg így hangosan felröhögsz a ,,bugyi banán" szón,és mindenki full hülyének néz.😂😂
    Nagyon mérges lettem Kendallre,most...életemben...először!Hogy volt annyi esze rábizni Lilit arra a lányra aki miatt majdnem elvesztette a szerelmét!!😱😱Bár lehet,hogy ez csak nekem tűnt fel.😅
    Tudod minek örülnék a legjobban?Ha végre hoznál egy cuki Kendall&Martina részt,mindegy milyen csak legyen már köztük egy iciri-piciri kis romantika,mert már kivagyok éhezve.😱Ès szerintem annak minden olvasó örülne.😊
    Najó,röviden és tömören:ROHADT JÓ LETT!😅

    VálaszTörlés