2016. november 20., vasárnap

(93.rész) Turnézunk!

Köszönöm a 4 kommentet az előző részhez.Mindig jó olvasni ha tetszett nektek,de azt is ha valami nem így ki tudom javítani a továbbiakban.❤☺
JÓ OLVASÁÁÁST ;) 

Kendall szemszöge: 

Kora reggel kinyomva az ébresztőt elkezdtem kapkodva összekészülni .Ledobtam az imént levett alvós gatyámat és pólómat az ágyra,közben rendezni próbáltam a hajamat amiből kiment már a zselé az éjszaka.Pont nem fogta már meg. A szekrénybe nyúlva ráleltem a nadrágomra amit sikeresen fel is húztam a lábaimra de megszólalt abban a pillanatban a telefonomon az ébresztőm.Érte kaptam hogy kinyomjam mielőtt felkelnek rá a csajok. Begomboltam a nadrágomat sietve.Megdermedtem mikor az igyekezetem ellenére is felkelt a Picim. Ennyit arról.hogy csendben kiosonok a szobából és egy kis cetlin elköszönök tőle.
"Manó,vissza bújsz mellém? Ne menj el turnézni."- Kérlelt félálomban. Az ágyhoz lépve fölé hajoltam megpuszilva az arcát.Ezen a vitán este átestünk már.Én sem akarom itthon hagyni őket,de ez egy olyan lehetőség ami az életben csak egyszer adódik meg.Soha többször.

"Hamar itthon leszünk. Este pedig tudunk beszélni mindenről ami aznap történt. Rendben lesz minden."- Felülve az ágyban a nyakamba kapaszkodva megölelt. Még mindig nem volt rajtam póló.Igyekeznem kellett ugyanis a kocsi 6-kor a ház előtt fog várni ami a reptérre visz. Mind a négyen külön megyünk,és a reptéren találkozunk a menedzserrel. Már lefele cipeltem a nagy bőröndömet mikor fentről halk szipogást hallottam. Egy pillanatra megálltam,sóhajtva egyet letettem a bőröndömet felsietve a szobánkba.
Lili hasra fordult,az egész haja a szemébe lógott.Sikerült kimásznia az ágyából.Mihelyst a talpa a padlót érte felém nyújtózkodott. Lassan 2 éves,de iszonyatosan bújós még mindig. Nem hibáztatom,én is szívesen bújnék egy ilyen apukához. Na jó nem nagyzolok.

"Hercegnőm alvás vissza,korán van nagyon ahhoz hogy felébredj. Anyu is alszik látod? Te is vissza tudsz aludni reggelig. Befekszel anyuhoz? Én úgysem leszek itthon 2 hétig."-Valamiért fájt ezt kimondanom,soha nem hagytam őket magukra mindez idáig. Most kiderül mennyire jó vagy nehéz lesz.Miután kiélvezte a szorítós ölelésünket,eljátszva berepítettem az ágyba.Lili rám nézett a zöld szemével," Te is csicsizz majd. Álmos vagyok."- Bújt oda az anyukájához. "Apa is fog aludni a repülő úton."

 Ez után jött csak a nehezebbik része az elköszönésnek. A Picim annyira mélyen aludt,hogy nem volt szívem felébreszteni. Küldtem neki egy videó üzenetet amit majd meg tud nézni. Az ágyhoz lépve lehajoltam az arcához egy csók erejéig. Szerencsére sikerült nem felkeltenem. 


Utolsó pillantást vetve a két csajszimra,lebattyogtam a bőröndömhöz,a kocsi már a feljárón állt.
"Üdv a bandában és a turnén. Michael vagyok.Te pedig bizonyára Kendall, ha jól tudom"-A sofőr átvette tőlem a bőröndömet én addig beszálltam a kocsiba. Nem figyeltem nagyon az időt,hamar kiértünk a reptérre. Látva a srácokat intettem nekik míg kiszedték a bőröndömet a csomagtartóból. Michael felénk szaladt.A feje piros volt és épp a telefonon beszélt valakivel.

Kapásra megtudnánk mondani,hogy kiabált percekkel ezelőtt. A srácok rám néztek. Lecsitítottam őket
"Nyugi,biztos minden ok. Lehet hogy a főnökével egyeztet a hotel szobákról."-Mind a 3-an rábólintottak. Megvártuk míg befejezte a hívást. Komoly arccal fordult felénk. "Van egy kisebb gond srácok.A főnök elnézte kissé az időpontot. Már ma este fel kell lépnetek,lesz bő 20 percetek felkészülni amint leszáll a gép. Ne haragudjatok én is csak most kaptam az infót."-Vállára vett egy táskát elindulva előttünk."Gyertek menjünk a géphez."- Mind követtük a példáját.

Első állomás-Németország.

Lepakoltunk a hotelban,innen már turné busszal megyünk majd este tovább.Szűk 5 percünk van a kezdésig. Mindenki kapkod,Michael telefonálgatott buzgón. A háttértáncos két csajt üdvözöltük mikor a kezünkbe nyomták a mikrofonokat.Az egyik lánynak vállig érő szőke haja volt,a másiknak viszont sötét barna.
"Show time!"- Szóltak ránk a backstage-ből. Ittunk mindannyian pár kortyot mielőtt a színpadra mentünk.Engem félre húzott az egyik lány,de Carlos,Logan,James kiment a rajongókhoz a színpadra.Azt is hallottam jól mit beszélnek."Ne ijedjetek meg!Kendall is hamarosan csatlakozik hozzánk,addig beszélgetünk egy kicsit."- Tartották szóval a sikítozó fiatalokból álló közönséget.


"Kendallnek hívnak ugye? Új vagyok itt,a barátnőm helyett ugrottam be mert eltörte a lábát pár nappal ezelőtt. Tényleg ijesztő ott kint lenni?"- Húzta ki a függönyt résnyire hogy ki kukkatson viszont azon nyomban el is engedte.Visszalépett meghőkölve."Woah! Kizárt hogy kimegyek.Tudod mennyien vannak odakint?Legalább milliónyian!"-Szaladt volna is el de felkaptam nevetve.

 Tudom jól mennyire nehéz erőt vennie a félelmei legyőzéséhez.Kicsit Martinára emlékeztetett. Ő is sok mindentől fél,csupán kezdő löketet kell neki megadni és onnantól kezdve semmi baja nincsen."Ácsi-ácsi! Nem mehetsz sehova. Most szépen velem jössz."-Mondtam huncutul,élveztem a helyzetet nagyon is.Fájdalom hasított a mellkasomba. Összeszorított fogakkal néztem le Zoéra,ő ezt viszonozta egy nyelvnyújtással."Ugye nem csípted meg!"- Kérdeztem nevetve.Lehetetlenség volt kibírni tovább fapofával. "És érkezik is a humor király Kendallünk és az egyik táncos lányunk is. Tapsot nekik!"- Konferált fel minket Carlos. Jobbomra néztem,Zoé felé nyújtva a kezem. "Mehetünk?"- Megfogta a kezem bólintva."Csináljuk meg!"- Bújt hozzám és kiszaladt a színpadra mielőtt észbe kaptam. Bátor csajszi ahhoz képest!


A koncert hatalmas sikert aratott,már lefele jöttünk a színpadról mikor Logan mellém lépett.Róla is folyt a víz.Rendesen leizzadtunk.Ez már csak így megy. "Nagyon jó volt a közönség!!El sem hiszem hogy tényleg koncertezünk."-Megrázta a fejét hitetlenkedve. Logan a srácok után ment vissza a hotelba,én bevártam a csajokat.  Liza még pár rajongóval csinált képet,Alexa pedig segített elpakolni a székeket a színpadról.Sokkal kedvesebbek mint gondoltam.Ezért ne ítélj meg senkit első látásra. Nem tudhatod egy arc kit takar. 

"Sziasztok!Nem baj ha becsatlakozok egy kép erejéig?"- Bújtam oda Zoé mellé a képhez.Az egyik rajongó anyukája csinált rólunk és a lányáról rengeteg képet."Kendall!!Annyira szeretlek.Legyél a férjeem!!"- Szorongatott ölelve én pedig Zoéra pillantva tátogtam. "Segíts!"-"Örülünk,hogy eltudtak jönni és jól érezték magukat.Sajnos megy a turné buszunk muszáj mennünk.Jó éjszakát!"-Ezzel Zoé kézen fogva magával húzott és kiszaladtunk az aréna folyosóra ahol végre kaptam levegőt."Fúú...néha elgondolkodom hogy megéri-e kedvesnek lenni velük és lemenni hozzájuk képet csinálni. Nem kéne azért megfolytaniuk."- Nevettünk mindketten rajta.

Carlostól kaptam egy sms-t hogy siessünk mert mindjárt megy a buszunk. Zoéval egészen a hotelig szaladtunk.Megnyomtam a lift hívó gombot. "Alexával akarsz együtt lenni egy buszon vagy Logannel és velem?"- Kérdeztem meg míg felértünk a saját emeletünkre. Megpördülve kiszállt a liftből felém nézve haladt előre."Ne nézz így rám."- Bújt el a kezei mögé. Figyeltem nehogy valaki mögötte jöjjön és összeütközzenek. Különben mindketten a földön landoltak volna."Zoé vedd le a kezed az arcodról,nem kell félned tőlem. Csupán egy kérdést tettem fel neked.Hé."- A csuklóiért nyúlva leemeltem a kezeit a szemeiről.Mélyen a szemébe néztem,sikerült paradicsom vörösre elpirulnia. Carlosék tönkre tették a pillanatot teljesen.Mind a hárman a bőröndjeiket cipelték a lifthez,furán nézve rám. James odaszólt nekem,"Ti nem jöttök?Michael szólt,hogy azonnal indulnunk kell,kezd dugó lenni az autópályán."- Becuccoltak a liftbe eközben.

"Ó bakker. Zoé csak egyet mondok és ne nevess. Futás!!"- Az egész esténk erről szólt,jó lesz a kanapén ejtőzni amint a turné buszon leszünk. Alig várom már.Mindent bedobáltunk a táskáimba és kapkodva összepakoltuk a táskákat. Én kész lettem pár perc alatt de Zoé megküzdött a lecsukással és összecipzározással.Ráültem a bőröndjére,"Most próbáld meg."- Elsőre sikerült neki összehúznia."Köszönet a segítségért."- Szaladtunk le a hotel elé a buszhoz. Oda adtam a táskánkat a sofőrnek aki bepakolta őket a buszra.A busz mögé menve írtam egy smst a Picimnek. "Nagyon jó esténk volt.Hatalmas bulit csináltunk.Most szállunk fel a turné buszra. Holnap Franciországban leszünk. Jóéjt."- Nem volt kedvem taglalni a történteket. Később majd felhívom,iszonyatosan kifárasztott a mai nap.Vissza sétálva a hidegben megláttam Logant aki előnyös helyzetbe kerülve a táncosainktól kapott puszit.Miért nem törli le az arcáról a kaján vigyort?

"Logan szálljatok fel! Indulunk"- Szólt nekünk a sofőr,csendben kivártam hogy a csajok melyik buszra szállnak fel.Magamban örültem,hogy Alexa Carlosékhoz került, Zoé pedig hozzánk.Talán így kevésbé fog hiányozni a kis családom. Felérve a buszra,első utam a fürdőbe vezetett.Le akartam tusolni,ismerve magamat eléggé,hogy később be fogok aludni és reggel nem lesz rá időm. Logan kipakolt a táskájából és vacsit csinált mindhármunknak.A pizsimmel a kezemben félúton beleütköztem Zoéba. Egy fejjel magasabb vagyok nála ezért mindig fel kell néznie rám.

"Bocsi.Hadd találjam ki te is fürdeni készülsz.Bemehetek előtted? Női ügy miatt sürgős lenne."- Mondta sietősen.A derekára tettem a kezem és megöleltem ösztönösen,mint ahogy a Picimmel szoktuk. Zoé meglepődve fogadta az ölelésem,de rám mosolygott."Beengedsz akkor magad előtt?"- Aprót bólintottam fáradtan." Menj csak,kint megvárlak. Addig tévézek vagy valami."- Vontam meg a vállam.

Logannel belefeledkeztünk a filmezésbe és az evésbe.Hangos puffanástt hallottam egyszer csak a fürdőből.Félre tettem az ölemből a tányéromat és bekopogtam az ajtón."Minden rendben van odabent? Már több mint egy órája bent vagy!"- Logan is felkapta a fejét aggódva. "Mi történt?" Jött oda hozzám ő is. Immáron ketten álltunk az ajtóban tanácstalanul. Pár perc múlva végre kinyílt az ajtó és Zoé sírva borult a karjaimba. Alig tudtam megakadályozni hogy ne essünk a lendület hevében mindketten hátra.

"Shh. Mi baj? Milyen női ügy az ha sírsz miatta?"-Kíváncsiskodott Logan. Zoé a pólómba kapaszkodva remegett. Igyekeztem szorosan tartani. "Megjött és hánytam is. Most is rosszul vagyok. Nem szeretem az ilyet."-Vallotta be egyszerűen. Mindketten megkönyebbültünk,hogy semmi komoly nincs a dolog mögött."Ez esetben Logan és én állunk a rendelkezésedre. Addig babusgatunk ameddig jobban nem leszel.Van vacsi ha kérsz. Valamilyen rizses hús meg szósz."- Azonnal mosoly ült az arcára. Szó nélkül ránk nézett majd suttogva elárulta,"A koncert vége óta korog a hasam olyan szinten vagyok éhes."-Ki se kellett szolgálni,szedett magának és ledőlt mellénk a kanapéra amin pont elfértünk 3-an. 1,5 órával később Logan benyomta a szunyát a kanapén,oldalba böktem Lizát aki a vállamon szintén ilyen állapotban volt."Huh?"- Riadt fel.

"Menjünk aludni? Az emeleti ágy sokkal kényelmesebb csak hogy tudd."- Keltem fel kinyújtózkodva. Egy halk igent kaptam válaszul.Elmentünk a saját ágyunkig. Kényelmesen befészkeltem magam a takaró alá mikor is valaki kihúzta a függönyt a bunker ágyamnál.
"Naa.Aludtam volna."- Morogtam álmosan.Amint kiélesedett a látásom megláttam Zoét egy párnát szorongatva a mellkasánál."Nem tudok aludni.B..beférek melléd? Soha nem aludtam még kocsiban."- Mondta bátortalanul.Arrébb húzódtam így betudott mászni belülre.


3 megjegyzés:

  1. Huh nagyon jo volt:) Siess a Kovivel😘😘

    VálaszTörlés
  2. Már nem csípem Lizát!😑😏😡😠
    Egyébként nagyon jó lett.😍😜💖

    VálaszTörlés
  3. En sem csipem Lizat!
    Ugy ranyumol Kendallre!!
    Erzem hogy ebbol meg baj lesz😡😟😟

    VálaszTörlés