2016. november 27., vasárnap

(94.rész) Mi történik?

Egy nap alatt kapott a múltkori rész 4hozzászólást. Annyira örülök neki!Sebesen közelítünk a 100.részhez,közel 40ezer megtekintéssel.
Nélkületek nem jutottunk volna el idáig.Ezért köszönet minden egyes olvasómnak!

Kendall szemszöge:

A mai reggellel együtt ez a 13. napunk a turnén. New Yorkba ma hajnalban érkeztünk meg. A két táncos lánnyal jól kijöttünk. Alexa inkább Jamessékkel lógott,míg Logan és én Zoéval. A többiek rég elindultak körbe nézni a városban,de nekem jutott a megtiszteltetés hogy megvárjam Zoét a buszban. Nem igazán értem minek kellett hajat mosnia pont most. Várhatott volna vele estig bőven.Unatkozva trappoltam a cipőmmel a padlón."Zoé,tudnál sietni?"- Kérdeztem frusztráltan a kanapén feküdve.Az elmúlt két hétben nagyon jóba lettünk.Viszont várakozni soha sem volt a kedvenc időtöltésem.Össze vissza kapcsolgattam a csatornák között.Kikapcsolta a hajszárítót azonnal."Jövök már! Türelmetlen vagy."-Mondta oda nekem a válla fölött.Az ágyához sétált holt nyugodtan.Kezdi kihúzni nálam a gyufát."Kell a telefonom és a kabátom!"-Lent a busz ajtónál megvártam,remélve hogy sokkal gyorsabban utolérjük a srácokat.Sok perccel később végre leszállt a buszról. "Mehetünk."

Felnéztem a telefonomból összeráncolva a homlokomat."Hol a kabátod?" Kíváncsian vártam a válaszát. Megállt előttem. "Még sincs annyira hideg.Merre megyünk?"- Nézett körbe amint kiértünk a parkolóból a főutcára. Hatalmas épületek amerre csak lát az ember. Tudnék itt élni bármikor!
"Hamarabb is elkészülhettél volna akkor most nem tévednénk el."- Húztam magam után a tömegben mikor átmentünk a zebrán.

Meglepetésemre rengeteg kisgyerek sétálgatott a szüleivel. Biztos a jó idő miatt. Logan írta,hogy a közeli kávézóban megvárnak minket.Csak egy gond volt,nem tudtam melyikre gondol.Később megírta a kávézó nevét. Egy Bailee's nevűt kerestem a szemeimmel a rengeteg bolt közepette. Sok kávézó és étterem mellett haladtunk el,mégsem tűnt esélyesnek hogy megtaláljuk valaha is a Logan által küldött kávázót. Ezek után 10 perccel később Zoé találta meg a keresett helyet.

"Megtaláltam,nézd csak ott van.A ruhabolt mellett. Gyere."- Húzott magával boldogan.Valahogy elment a bájolgásától a kedvem. Direkt Los mellé ültem le amint besétáltunk a boltba.Így  Logan mellé kellett ülnie.Kell egy kis nyugalom.Ekkor döbbentem rá,hogy nem hívott és nem is keresett Martina az elmúlt napokban.Felugrottam az asztaltól kikéredzkedve a mosdóba."Mindjárt jövök srácok.El kell intéznem egy fontos hívást."- Rögtön a férfi mosdóba mentem.Soha nem voltunk távol egymástól ennyi ideig és ez mindennél jobban aggasztott. A mosdókagylónak dőlve remegve tárcsáztam a Picim számát.Sokadjára se vette fel.Hagytam ezért üzenetet neki,hogy hívjon amint tud. Vissza tettem a farzsebembe a telómat. Megmostam hideg vízzel az arcomat. Csak essünk túl a mai napon és holnap már indulunk is haza. Mire kimentem az asztalunkhoz addigra a többiek reggelizni kezdtek. Nekem egy falat se ment le a torkomon.

Reggeli után meglátogattunk pár kórházat,körbe néztünk a sétáló utcában és még ajándékokat is vettünk az otthoniaknak. Egész délelőtt és délután figyeltem a telefonomat hátha csörög de semmi nem történt. James és Logan éppen átjöttek skanderozni a koncert előtt,hogy levezessük az izgalmakat. "Kitől jött az sms?"- Bólintott felém James megfagyva egy pillanatra,ezzel Logan győzelmet aratott vele szemben.


"Nyertem!Mire fel a komor hangulat? Óó rossz hír?"-Megráztam a fejemet.Hihetetlen."Kevintől kaptam egy üzenetet Martináról.Leitta magát otthon,Lili hívta őket fel hogy segítsenek."- Nagyot csalódtam benne,legalább a hasában levő 2 pici miatt ne csinálta volna ezt.Logan aggódva a jobb vállamra tette a kezét. "Ha ivott is,reméld hogy keveset amitől nem veszítitek még el őket."-Lesújtva lebiccentettem a fejemet. Carlos a semmiből szorosan megölelt. "Köszönöm hogy támogattok. De most itt az idő koncertezni, várnak minket a rajongók." Azonnal jobb kedvem lett. A koncert pedig fantasztikusra sikerült. 

Martina szemszöge: 

Egy teljes hétig bírtam ki Kendall nélkül itthon.Lilivel még cirkuszban is voltunk.Imádta az állatkákat és a bohócokat. Carlost el is nevezte ezáltal egy vicces bohócnak. Mert mindig bolondozik és ugrat mindenkit. Egyik nap a konyhában csináltam uzsonnát Lilinek aki a nappaliban tévézett rajzolgatva közben.Mindig volt valami mondanivalója. Egyszer az hogy mikor jön haza az apukája másszor pedig csupa apróság.Például,hogy kimehet-e Yumával játszani. Nem is nagyon figyeltem néha oda emiatt. Ez alkalommal azonban más volt. Szerencsémre pont nem öntöttem ki a forralt vizet a kancsóból különben leforráztam volna az egész karomat.

"Az ott nem apa egy lánnyal? Miért ölelgeti? Őt is annyira szereti mint téged?"-Felmászott a kanapéra onnan beszélve hozzám egyenesen a konyhába.Hátra fordultam a tea készítés közben."Tessék szívem?"- Megismételte erre az előbbi mondatát nekem pedig a szám is tátva maradt.

"Anyu csukd be a szád mert belerepül a galamb!"- Csillogó szemekkel nézett rám.Tisztára apja lánya.
Megláttam abban a pillanatban a tévében a férjemet és lehuppantam lesokkolódva Lili mellé.Ő persze az ölembe mászott,kényelmesebb volt így neki."Anyu csikizd a pocim!"- Hanyatt fekve felhúzott pólóval nézett fel rám."Csikizem kismanó...csikizem."-Elnémultam amint benyomtak egy interjút a szőke csajról.szebb lenne nálam?Kendall nem talál elég szépnek,hogy felem pózóljon a kameráknak? Ezek a kérdések kezdtek el cikázni a fejemben.


A csajt Horváth Zoénak hívják és a backstage-ben érték utol az egyik táncpróba után.A többieket látni lehetett a háttérben. Carlos és James csak bohóckodtak.Logan gitározni próbált Kendall révén.Egészen idáig bírtam könnyek nélkül de amint kiejtette a férjem nevét a száján,zokogni kezdtem. Lili azonnal közbe fogta a kezeivel az arcomat és puszit nyomott az arcomra."Anya nem sírunk,itt vagyok."-Bújt a nyakamhoz szorongatva engem.Köré fontam a karomat magamhoz ölelve.

"Szia!Igaz a hír hogy Kendallel nagyon jóban vagytok?A strandon készült fotók ugyanis ezt mutatják."-Tolták az arcába a mikrofont türelmetlenül a tévé riporterek.Szegény csajszi megszeppent."Ömm...igen jóban vagyunk,sokat bohóckodunk de semmi komoly nincs köztünk.Aznap pedig csak nagyon fázott és hozzám bújt."-Elnevette magát ami teljesen unszipatikus volt még nekem is.Látszott rajta hogy hazudott.Ekkor ugrott be a képbe Kendall izzadtan,a karját Zoé vállára dobva lazán." Megvolt látom az első interjúd,jössz pizzázni? Carlosék éppen rendelnek.Siess ha nem akarsz kimaradni a vacsiból!"- Zoé hosszasan után nézett,ő az enyém!! Vissza fordult a kamerás csajhoz Zoé,"Köszönöm az interjút de most mennem kell,viszlát!"- Szaladt Kendall után.Kikapcsoltam a tévét azon nyomban. Leszenvedtem Lilit magamról és kimentem a konyhába keresni valami erőset."Ez megteszi."- Pont szilva pálinkát találtam elsőre amit utálok,de ha kiüt más nem számít igazán.


"Anyu mit csinálsz? Apu azt mondta vigyázzak rád. Add ide szépen. Kérlek."- Egy pillanatra Kendallt láttam benne,amint meg akart óvni."Kincsem menj fel játszani,mami mindjárt hazaér és megfürdet. Én lent maradok."-Megmarkoltam a boros üveget és meghúztam. Eltorzult az arcom annyira csípet,égetett nagyon az alkohol.Ledőltem a kanapéra hanyatt fekve és tovább ittam mire az üveg üres nem lett teljesen. Csengettek párat de erőm se volt kinyitni csak bambán meredtem magam elé. Halk lépteket hallottam majd megláttam Lilit aki ment nyitni az ajtót futva. "Lili ne!Lehet hogy betörő!"- Esett ki a kezemből az üveg és darabokra tört."A francba!!"-Csúszott ki a káromkodás a számon.

Az ajtóhoz botorkáltam jobbra-balra szédelegve. Félre toltam Lilit az útból."Menj innen! Mondtam hogy ne nyisd ki!!"-Azonban az ajtót valaki meglökte kintről és kinyílt. Kenneth és Kevin állt az ajtóban. Lili odabújt Kevin lábához és rám mutogatott.Kevin bólintott magához véve Lilit,"Lili hívott minket,mázlid hogy Kendall mindenre gondolt. Megmutatta neki melyik a K betűs gomb így gyors tárcsázón keresztül szólt nekünk hogy baj van. Anyunk is nemsokára itthon lesz""- Ecselte Kevin hogyan jutottak el ide.  "Kevin bácsi anyu beteg?"- Babrált a pólója nyakával.

"Rendben lesz csak sokat ivott.Ügyes lány voltál. Kevin felvisz megfürdetni én addig segítek anyudnak. Kevin menj fel vele kérlek." Csendben figyeltem kettőjüket a falnak dőlve. Kenneth közeledni próbált hozzám de sikítozni kezdtem."Nem csináltam semmi rosszat!! Ne bánts!"- Reszketve a sarokba szorultam. Összeszorítottam a szemeimet félelmemben.Nem tudtam mi folyik itt és azt sem hogy mit akar velem csinálni.

"Shh,csak lefürdetlek.Jobban leszel utána."- Nyújtotta felém a kezeit. Ha lehetséges én mégjobban a falhoz nyomtam a testemet."Nem."- Válaszoltam egyszerűen.Nem tudtam gondolkodni, és hosszabb mondatot kreálni.Nem fogott az agyam.

"NEE!! SEGITSÉG!!ENGEDJ EL!!"- Felvett a vállára Kenneth a fürdőszobába cipelve.Mielőtt kiszökhettem volna az ajtón,rám zárta.Elállta az ajtót. "Nem mész ki.Vetkőzz."-Kikerekedtek a szemeim,egy pofonnal viszonoztam a kérését. Megfogta a csuklómat a levegőben."Ne próbáld meg még egyszer.Csak a pólódat vedd le és a nadrágodat. Kérlek fogadj szót még ha alig is jut el bármi a tudatodig."- Parancsolta szigorúan,meglehet én is ilyen hangnemet használtam volna egy részeg emberrel ha nem hallgatott volna rám.
Hosszú órák után megfürödve feküdtem az ágyban egy vödörrel az oldalamon. Kenneth a hajamat simogatta és dúdolgatott nekem. Picit olyan volt mintha a Manóm lett volna mellettem. Elvégre testvérek a vérükben van a Schmidt gén.

"Oh úú...hánynom kell"-Hajtottam a fejemet a lavór fölé.Igazam is lett. Kenneth megsimogatta a hátamat hogy enyhítsen a rosszul létemen. Megráztam a fejemet letörölve a csuklómmal a számat." Ez pocsék érzés."- Dőltem hanyatt az ágyban. "Itt maradtok éjszakára? Hiányzik Kendall...tudtad hogy megcsalt?"- Bújtam hozzá a mellkasához. Biztonságot keresve.Megrázta a fejét azonnal." Biztosra veszem,hogy semmi ilyesmi nem történt. Maximum a csajnak kell a hírnév és elhíresztelte ezt.Tudod jól hogy Kendall ilyet nem tenne.Próbálj inkább elaludni."-Suttogta halkan,mert már így is félálomban voltam.


Kendall szemszöge: 

Az utolsó estére egy hotelban szálltunk meg.Mindenki átjött a mi szobánkba amin Logannel osztozkodtam.A hangszórókból csak úgy üvöltött a zene,Carlosék sört is hoztak a pizza mellé.Egyetlen egy furcsaság volt az egészben,mind pizsamában voltunk.Könnyebb lesz ezután az alvás.A konyhában bontogattam ki a pizzás dobozokat amikor Zoé mellém állt."Izgalmas volt a turné,de nélküled nem lett volna az."-Bókolgatott nekem,én viszont csináltam a dolgomat mintha itt se lett volna. Kivettem a szekrényből a poharakat és töltöttem beléjük sört,pezsgőt. Ki mit kért. "Srácok itt a pizza meg a sör! Szolgáljátok ki magatokat."-Ittam bele az én poharamba amiben csak gyümölcslé volt. Nem akartam berúgni,a többiek helyettem is megteszik. Bőven elég az nekem. Ráadásul akkor nem tudnék a Picim nyakába ugrani korán reggel mihelyst hazaesünk.
Nekem az mindent megér! Küldtem egy smst gyorsan." Puszillak Picim!Márcsak egy este és otthon leszek.Nagyon várom már hogy megölelhesselek!"-Mosollyal a számon bementem a nappaliba.A srácok és a csajok is a szőnyegre ültek le. Beültem Logan és James közé. Nagyon is jól kiismertem Zoét a két hét alatt. Nem az a kis ártatlan figura akinek mutatja magát.

"Üvegezzünk!És csak meréseket lehet mondani egymásnak!"-Bökte ki az ötletét Zoé velem szemezve.Megráztam a fejemet és Carlosra néztem."Rendben Carlos kezd!"-Mondtam gyorsan mielőtt Zoénak alkalma lett volna pörgetni.Ittam a poharamból egy nagy kortyot. A játék jól ment. Fél óra múlva Logannek lett egy filccel festett bajusza,Jamesnek a kezén zokni díszelgett én pedig felső nélkül ültem a kanapénak dőlve. Ilyen mázlijuk nem lehet a csajoknak,egyikük sem csinált még semmit.Alexa következett ismét,nagyot pörgetett és nálam állt meg. Bakker.Csendben vártam az ítéletet.

"Öt percig smárolj Zoéval a szobádban.Ha jól megy tovább is maradhattok."- Látszott hogy mindenkinek kezdett beütni az alkohol hatása.Még a srácok is szakadtak a nevetéstől és fütyülgettek,hogy rajta tegyem meg. Unszolásra felkeltem a földről bevárva Zoét hogy magunkra zárhassam az ajtót. Sóhatjva az ajtónak dőltem.Kizárt hogy képes leszek megtenni.Ő viszont nagyon is elszánt volt. Felém jött."Csak nem hozlak zavarba?"- Suttogta a fülembe.Lehunytam a szememet hogy ne lássam mit csinál.Ekkor tapasztotta az ajkait a számra.Valami átkattant bennem és viszonoztam a csókot. "Ugye nem olyan nehéz elengedni magadat. Miénk az este."- Húzott az ágy felé. Majdnem elbotlottam de lelökve őt az ágyra már nem volt gond ezzel.
"Folytassuk?"- Lihegte izgatottan amint a teste fölött könyököltem. Nem tudtam mit mondani.Dörömbölt valaki az ajtón."James vagyok!!Ne csinálj őrültséget! Engedd el a csajt!! Martina szerelme fontosabb neked.KENDALL!! HALLASZ MINKET?!"- Majdnem ránk törték az ajtót. "Ha ezt megteszed búcsút mondhatsz Martinának!!Mit csináltok miért nem válaszoltok nekünk?" - Alexa csak bíztatta őket,Logan befogta a száját kihúzva őt a folyosóról."Ne legyél bolond!Felesége van.Teljesen elment az eszed?? Kifele."- Logan kitolta a szobából Alexát.

"Héé!!Bent maradt a kulcsom!"-"Tessék!"- Logan utána dobta majd az arcába csapta az ajtót. Vissza rohant Kendall szobájának az ajtajához ahol Carlos és James kétségbe esve próbáltak valamire jutni." Nem nyílik ki és túlságosan csendben vannak! Logan csinálj valamit!!"- Egyedül Loganben bíztak hogy megoldja ezt valahogy.

 Eközben bent:

"Jól tetted,hogy nem álltál ellen nekem."- Csókolt meg újra Zoé,de egyben utoljára is.Azt se tudtam hol vagyok. Mégis csak volt valami az italomban?...Azt hittem jobban sül majd el a turné záró napja. Addig gondolkodtam míg kiesett minden....elájultam. 


2 megjegyzés:

  1. Istenem!Gyűlölöm ezt a Lizát!!!
    Viszont imádtam ezt a részt!💖😍

    VálaszTörlés
  2. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Kendallek elfognak valni😭😭😭😭😭 Ku...va Liza!!
    Amugy imadtam hamar a kovit!!

    VálaszTörlés