2016. december 3., szombat

(95.rész) Fájdalmas éjszaka

Sok minden közbe jött ezen a héten,azért is jött ez a rész lassabban össze mint szokott.Köszönöm a türelemeteket! ❤❤ Köszönet a 2 hozzászólásért(Rushergirl+Vivien)❤❤❤
Jó olvasást!
Logan szemszöge: 

Amint kizártuk Alexát a hotel szobából,neki álltam megkeresni a szoba kártyát amivel ki tudnánk nyitni a másik ajtót. Remek,biztos Kendallnél van mindkettő mert hogy nála biztonságos helyen van.A francokat! Nem maradt más választásom felhívtam a recepciót hogy azonnal küldjenek fel egy pótkártyát vészhelyzet miatt. Kezdett megrémiszteni a tudat,hogy lassan 4 perce Kendall meg se moccant és nem is szólalt meg.

Fél perc múlva megjelent a személyzet egyik tagja oda adva nekem a kártyát.James kikapta a kezemből azonnal."Hívjak segítséget? Szükség lesz rá?"- Tudakolta meg finoman a srác.Carlos vadul bólogatott. James eközben lehúzta a kártyát a leolvasón mire magától kinyílt az ajtó.Mindannyian egyszerre rontottunk be Kendallhez. Belépve a szobába Carlos kinyitotta az ablakot hogy jöjjön be friss levegő. A recepciós srác azonnal tárcsázni kezdte a mentők számát.

Jamessel együtt az ágyra másztunk két oldalról,én voltam a gomb kigombolásért a felelős,ő pedig paskolgatta Kendall arcát aki láthatóan magánál volt de alig kapott levegőt. Az arca furcsán dagadni kezdett.Carlos bele is kötött azonnal. "Mindig is ilyen pufók arca volt Kendallnek?"Gondolkodott el a komoly kérdésén. James ránézett egy "te most hülye vagy?" nézéssel. Carlos megvonta a vállait. "Csak mondtam,amúgy allergiás rohama van szerintem."- Mondta halkan. Hirtelen össze állt a fejemben a kép.Elájult,dagad az arca és alig kap levegőt,hát persze hogy allergiás rohama van!! Miért nem jöttem rá hamarabb....

"Bingó! Carlos te zseni vagy! De nem allergiás semmire!!Mitől jött volna rá a roham?"- Vitatkoztunk rajta nem a  legjobb helyzetben.Kendall megfogta a karomat és a mobilja felé mutatott vele.Átnyúltam érte az ágy felett. A kezébe adtam,hogy lássuk mit szeretne. "Pici..tel..."- Bökte ki rekedten Kendall.

"Nyugodj meg.Hívom Martinát.....kicsöng!.... Szia SOS segítened kell,mire allergiás Kendall?......Nem tudom,megnézem.Ez lesz az....Körtelevet vett magának almalé helyett.Biztos elnézte......indulunk azonnal haza amint jobban lesz.Vigyázok rá ne aggódj.Most mennem kell szia! "-Mire befejeztem a beszélgetést a mentősök már felszerelték Kendallt mindenfélével. Észre se vettem hogy bejöttek volna a szobába.

Kendall rám mosolygott. "Besz..beszéltél vele?"-Nagyot bólintottam válaszul. "A körtére allergiás! Véletlen rossz üdítőt vett. Martinának mondtam,hogy sietünk vele haza. Lemondjuk az utolsó koncertet. Bedagadt mindennel nem fog tudni fellépni."- Odalépett a legjobb haverjához és fejen puszilta,még ő is visszakozott egy pillanatra. "Bocs ez nekem is fura,Martina ragaszkodott viszont hogy adjam át ezt a puszit."-Emelte fel a karját védekezés képp.

"Fiúk kapott gyógyszert,most már rendben lesz a haverotok,ha hazaindultok maradjatok mellette és tartsátok szemmel.Ha újabb roham lépne fel adjátok ezt be neki. Minden jót!- Így maradtunk 4-en a kis szobában,Kendall hanyatt vágta magát.James a hasához dobott azonban egy párnát. Kendall szemei azonnal kinyíltak. "Pakolunk és indulunk haza. Előre szólok hogy a csajokat kirúgta a főnök,4en megyünk haza a mi buszunkon. Carloséknak segítek átcuccolni,addig maradj itt Jamessel kérlek. Meg ne halljam hogy felkeltél. Pihenj." Ezzel el is tűnt a szobából.



Kendall szemszöge: 

"Igenis anya!!"- Cukkolta a haverját. Szúros tekintettel vágott vissza Logan,"Csak a te anyukád után!Csáó!!"- "Hééé.."- De nem volt mit tenni,a fallal nem lehet befejezni a szócsatát. Legközelebb mikor felkeltem döcögött alattam valami,jobbra kinézve az autópályát láttam. Kizárt hogy átaludtam volna azt a részt mikor felszálltunk a turné buszra. Megdörzsölt szemmel is ugyan úgy az autópálya díszelgett előttem. Lerúgtam magamról a takarót és kimásztam a bunkeremből. Minden zajforrás a nappali részből jött.Kicsoszogtam a többiekhez leülve az asztalhoz.

 "Hogy jutottam fel a buszra? Teljesen kiesett nekem."- Leborultam az asztalra a kezeimre támasztva a fejemet. James megveregette a hátamat. "Nyugi nem hülyültél meg,én cipeltelek el a hoteltől a buszig,kissé bealudtál a gyógyszertől. Még most is látszik.Kérsz kaját? Carlos csinált hotdogot. Jó lett nagyon."- Tolta oda nekem a teli tányért. Minek kérdezi meg,ha úgyis elém teszi a tányért?Na mindegy. Lényegtelen.Szépen lassan megettem és a mosogatóba tettem a koszos tányért.Később is ráér elmosni.

"Shh!! Kezdődik a film. Halkabban ott hátul." Csitított le minket Carlos. Logannel együtt  valamilyen akció filmet néztek. Becsatlakoztam én is mivel a kedvenc filmem volt.

Fél nappal később/Martina szemszöge:


Mocorogni kezdtem álmomban,megérezve hogy valaki megpuszilja az arcomat. Hunyorogva kilestem a szemhéjaim alól." Fent vagyok máris. Kenneth csak 2 perc..."- Fordultam át egy mozdulattal a hasamra."Nem vagyok az öcsém."- Nevette el magát.Ismerős volt a hang tulajdonosa."Huh?"- Sokadik pislogás után megláttam Kendall arcvonásait pár centinyire tőlem ahogy a reggeli nap kiemelte őket. A szőkés barna haja pedig aranynak tűnt a nap fényében.

"Haragszom rád nagyon nagyon."- Húztam a mellkasomhoz a takarómat  miközben felültem az ágyban.Háttal voltam neki,nem látta a kialvatlan arcomat és a kócos hajamat amire ráfért volna egy hajmosás.Nem hagyta annyiban a dolgot,leült mellém és az ölébe húzott. A lábaimat a dereka köré fontam. Szerencsémre az agyam eszembe juttatta hogy most utálnom kéne,azonban nem tudtam rávenni magamat arra,hogy ezt meg is tegyem. Összeráncoltam a homlokomat zavaromban,belenézve a zöld szemeibe. Bűnbánatot kerestem benne. Ennek ellenére Ha lehet így mondani,még a szokásosnál is szelídebb volt a tekintete. Ezzel nem megyek sokra.


"Jólvan. Kivele mi rosszat csináltam."- Simogatta meg a kis pocakomat.Beleremegtem ahogy a meleg keze hozzáért a hasam hűvös bőréhez. "Ne csináld ezt,így képtelenség haragot tartani veled."- Megcsókolt váratlanul. Lehunytuk mindketten a szemünket a csók pillanatában.

 "Ez a cél,nem?"-Megint megfogta a derekamat,de most kivett az öléből hogy feltudjon állni."Anyu csinált reggelit,a srácok is maradnak enni, Siess!"- Adta nekem a kiválasztott ruhát  amit fel kéne vennem.

"Kettesben mikor leszünk?Vagy szokásoddá vált a csere bere a kapcsolataid terén?"- Szembesítettem a tényekkel az ajtóban állva immáron.Kopogtam az ujjaimmal az ajtófélfán válaszra várva.Választ viszont nem kaptam.

"Hagyd ezt,gyere le enni."- A szőnyeg alá akarja söpörni hogy félrelépett egy másik lánnyal aki nyilvánvalóan nem én vagyok? Vagy én kezdek begolyózni és túlreagálom a tévében hallott pletykát. Vettem egy mély levegőt,kifújva az összes dühömet amit Kendall felé tápláltam. Sietve rendbe hoztam magamat és lementem én is a konyhába a többiekhez.Nem volt muszáj pont Kendall miatt lemennem,úgy állok hozzá hogy csak a srácokkal reggelizek egy jót.

Egyedül egy pohár tejet bírtam meginni,annyira nem volt étvágyam. Nem nagyon szoktam az asztalnál telefonozni,de most elővettem.Majdnem kiejtettem a kezemből a telefont amint a Popstar magazin címlapján  a híres kamu párunk díszelgett smacizgatva. Kitoltam magam alól a székemet forrva a dühtől. Mindenki persze felkapta a fejét a zajra.

"Azt hittem,ha hazajössz minden folytatódik ott ahol abba hagytuk,látom neked más terveid vannak a jövővel kapcsolatban. Lehet nekem is tovább kéne lépnem."Vágtam le az asztalra a telefonom és a bájos kis cikket kettőjükről. Carlos szájában megállt a falat.Logan szemei kikerekedtek.

"Kendall te mikor mentél le Lizával a strandra? Mi nekünk nem is szóltatok!Ez gonoszság."-Vágta be a durcát Carlos.Nekem is újdonság volt,hogy a srácok sem tudtak róla.Kendallre tapadt a szobában levő összes szempár.Nagyot nyelt látszott hogy ideges.

"Egyrészt tényleg hideg volt,de Liza meg akarta nézni a partot. Én meg imádok a homokos parton sétálni.Másrészt láttok csókot? Nem! Mert nem volt köztünk semmi."- Logan majdnem belefulladt a kávéjába."Bocs,nem hallottam rendesen a végét,megismételnéd kérlek?"- Folytatta.Kendall forgatta unottan a szemeit.

"Logan maradj csendben!! Ne szólj bele."- Ebben a pillanatban már rendesen Kendall arcában voltam. Kíváncsian vártam,hogy mit fog még kibökni.Logan közbe vágott,"James fogja elmondani neki,ha te nem vagy rá képes. Jól gondold át."- Figyelmeztette Kendallt Logan. Jól esett hogy kiállnak mellettem.

"Fiúk bökjétek ki!!! "- Kiáltottam el magamat kezemmel a hajamba kapaszkodva.Kezdett ez sok lenni egyszerre."Kendall....?"- Nem szólalt meg amiből kiderült számomra a bűnössége. Mielőtt feltrappoltam volna a lépcsőn vissza léptem hozzá. Emelve a jobb kezemet,a csuklóm találkozott az álkapcsával.
Rendesen hátra tántorodott az ütésem erejétől."Néhány csókon kívűl nem történt semmi!! Különben is üvegeztünk! Hozzá se akartam érni Zoéhoz! Ő mászott rám! Hinned kell nekem! Ne menj el...." - Szólt utánam,hiába. Eldöntöttem már a fejemben,hogy lelépek.
                                                                ~~~~~~~
Becsapva a szoba ajtót elővettem a jól ismert bőröndömet.Amit csak értem beledobtam sietve. Lili itthon marad ezért nem pakoltam el neki semmit.

"Hova akarsz menni? Gondolom haza biztos nem."- Ült le az ágyra James.Meglepetésemre segített a pakolásban. Ráhagytam a ruháimat amíg én a fürdőszobából szedtem össze a tisztálkodási szereket,fogkefét stb.A tükör feletti polcról levettem a neszeszeremet és bele zúdítottam mindent.Kisétálva a fürdőből sikerült összecipzáraznom nagy nehezen. Jamesnek dobtam aki beletette a szinte tele levő bőröndbe.

"Mindent összeszedtem.Hagyd csak,majd én viszem."- Nyúltam érte,csak hogy ő gyorsabb volt és könnyedén felemelte. Jó erőben van! Én biztos szenvedtem volna vele fél órát.Lentről csupán a hangos veszekedés,kiabálás hallatszott fel. Görcsbe rándult a gyomrom. Szerencsémre mind a konyhában voltak,ezért ki tudtam osonni a folyosóra hogy felvegyem a cipőmet meg a kabátomat. Kint rettentő hideg van ugyanis. A kulcstartóról leakasztottam a kulcsomat hogy kinyissam az ajtót. Hirtelen megragadt két kéz a csuklómnál és a falnak nyomott. Kiszaladt egy sikoly a számon,halálra ijedtem!

"Engedj el azonnal vagy sikítok.Komolyan mondom."- A fogása szorosabb lett,fészkelődtem de a kezem nem szabadult ki.A fiúk próbálták elhúzni rólam Kendallt,de megmakacsolta magát. A faltól ellépve,nagy puffanással megint a falnak tolt. Fájdalom suhant át a testemen. "Engedd el! Ez már erőszakos bántalmazás!!"- Kezdett fogyni a kitartásom,hihetetlenül szorosan fogott. "Ha nem engedsz el akkor elmegyek!"- Eme mondat elhangzása után James arcon vágta Kendallt. Rögtön kiszabadultam.Fájni kezdett a hasam. Oww.

"James induljunk...Valami nagyon nincs rendben."- James bevállalta hogy elvisz Kevinékhez. Ott meghúzhatom magam.Iszonyatosan görcsölt a hasam egész végig.Jamesre néztem mikor várta csendben hogy kiszálljak mert megérkeztünk. Én megdermedten ültem az anyós ülésben. "Nem tudok bemenni.Beviszel?"-Felvonta a szemöldökét,nem tudta megmondani hogy most lustálkodok vagy tényleg ekkora fájdalmam van. Könyörögve néztem rá,"Kérlek..." Megenyhült a szíve azonnal.Becsengetett a kapun mielőtt a karjaiba vett. Hozzá bújtam vigaszként.

Kevin pizsama nadrágban,papucsban és egyszerű pólóban nyitott sietve ajtót."Gyertek beljebb.Te jól vagy?"-Nézett rám aggódva.Megráztam a fejemet.James letett a földre.Magam köré vontam a karomat.Félszegen ácsorogtam James mellett.

"Kendall kis híján megszorongatta....ismét."- Mondta a fogai alatt James,éreztem ahogy megfeszül a teste.Levettem a cipőmet és beljebb mentem,szép lakása van Kevinnek!A nappalija tetszett a legjobban. A konyhából nyíló nappaliban volt egy L alakú szürke kanapé és a falon felette rengeteg kép fekete keretben.Elnevettem magam a vicces családi fotókon.Beljebb hoztam a bőröndömet mert láttam,hogy Kevin félre húzta Jamest és kettesben beszélgetni kezdtek. Direkt beszéltek halkan mert nem hallhattam amiről szó volt. Amíg vártam rájuk leültem a kanapéra. Kevin kutyusa Sissy leült a lábamhoz engem figyelve. Mikor látta hogy nem moccanok innen egy hamar,lefeküdt a szőnyegre."Nagyon édes kutyus vagy."- Lehajoltam megsimogatni.

"Köszi még egyszer hogy itt aludhat nálad. Én sem értem Kendall miért tette amit tett,de valahogy majd megoldódik. Addig is vigyázz erre a lányra.Viszont nekem lassan mennem kellene. Anyum vár rám otthon."- Bejöttek a szobába. James a kanapé mögül adott egy puszit nekem.Megfordultam hogy megölelhessem.

"Kár hogy nem tudsz te is itt maradni velünk.Kihez bújok majd oda este alváskor?" -Tettem fel a költői kérdést amire Kevin könnyed egyszerűséggel válaszolt."Hát hozzám.Nem fogok tapizni ígérem!"-Kacsintott.
Elengedtem Jamest mert elindult az ajtóhoz. "Ó és még valami."- Kihúzott a zsebéből két kisebb gyógyszeres dobozt."Ezeket be kell vennie reggel és este.Baba vitaminok."- Nyomta Kevin kezébe őket.Tovább folytattam a tévé nézést. Észre se vettem,hogy mennyire elrepült az idő. 2 óra elteltével lejött Kevin szólni,hogy menjek fürdeni mert holnap korán kell kelnie az állásinterjúja miatt."Máris megyek!"-Kinyomtam a tévét.Figyelve nehogy rálépjek a szunyókáló Sissyre odamentem a bőröndömhöz. Kivettem belőle mindent ami csak kellhet egy fürdéshez és elmentem fürdeni.

Lepakoltam a pultra mindent és levetkőztem hogy beálljak a jó meleg víz alá.Lehunyt szemmel mozdulatlanul engedtem hogy megnyugtasson a víz.Mintha minden gondomat el tudná mosni a víz.Kizökkentem a nyugalomból mikor Kevin bekopogott.

"Minden rendben van veled odabent?"- Kérdezte.Elzártam a vizet addig,mert nem hallott volna különben.
"Teljesen jól vagyok,tudsz nekem meleg szendvicset csinálni vacsira?Kezdek megéhezni."- Jöttem zavarba.

"Bármit a hercegnőnek.Lent leszek ha bármire szükséged lenne!"- Válaszoltam neki hogy rendben és megeresztettem újra a meleg vizet.

A semmiből iszonyatos rosszullét jött rám.A falnak támaszkodva igyekeztem nagy levegőket venni és lassan kifújni.Picit se lett jobb.Elkezdtem beszappanozni magamat,éppen lemostam volna a kezeimet vért láttam rajtuk. Kiment belőlem az élet egy pillanatra. Rázni kezdtem a fejemet. Kendall intő szavai jutottak eszembe amikor Lilivel voltam várandós."Ha bármilyen esetben vért látsz azonnal szólsz nekem és megyünk a dokihoz.A babának baja lehet." "Nem nem az nem lehet. J-jól vagyok! Veszekedtem a kis hanggal a fejemben.

"Kevin...KEVIN GYERE FEL!!"- Kiabáltam segítségért de nem jött válasz. Óvatosan a törölközőért nyúltam és magam köré tekertem.Elzártam a vizet nehogy megcsússzak a kádban.Valami történt bennem,összegörnyedtem fájdalmamban. Áú!Felvettem egy bugyit és egy pulcsit sietve.Újabb fájdalom hullám suhant át a testemen,belekapaszkodtam az ajtófélfába."Áú-oww.Kevin....segits!"- Mondtam kétségbe esve,sírva.Lassan lépkedve eljutottam a lépcsőig. Nagy levegőt véve egyesével véve a fokokat lementem. Térdre omoltam erőtlenül. "K...Kev....."- Nem bírtam tovább az erős fájdalmat.Véletlen levertem a lépcső melletti asztalról a lámpát ami nagy csörömpöléssel a földre hullott.


Elaludtam az unalmas reklámok alatt. Nagy zajra riadtam fel. Letettem Sissy a földre és a zaj után mentem. Megláttam Martinát a földön szenvedni.Vissza siettem a telefonomért a kanapéhoz majd tárcsázva a kórházat,felsegítettem Martinát."Kapaszkodj a nyakamba,jól csinálod.Ki kell jutnunk a kocsiig utána rendben leszel.Beviszlek a kórházba....Jóestét van egy lány aki 3 hetes terhes és rosszul van,erős fájdalmai vannak most indulunk a kórház felé.Köszönöm. Viszont hallásra."- Folytattam le két beszélgetést egyszerre. 

A kocsi kulccsal feloldottam a kocsi zárat majd kinyitva Martinának a hátsó ajtót segítettem neki befeküdni az ülésre.Ezt  javasolta a doki.Becsapva az ajtót beszálltam a vezető ülésbe és beindítottam az autót. Fogalmam sem volt mitől van ennyire rosszul az öcsém barátnője,de rendesen rám hozta a frászt.Az autópályán száguldozva hamar beértem a kórház parkolójába.Szinte kiugortam a lefékezett kocsiból.Segítettem Martinának felülni de elájult abban a pillanatban.Fognom kellett a fejét nehogy hátra csukoljon. "Nővér vagy valaki!!! Elájult!!"- Kiáltottam segítségért az éjszaka közepén. 

3 megjegyzés:

  1. Jujj koszonom hogy megemlitettel!!
    Imadom a Blogod!!! De nagyon!
    En es az unokatesom is nagyon imadjuk:)))
    De most nagyon izgulunk hogy mi lesz:(
    Martina miatt is es Kendallek kapcsolata miatt is:(
    Nagyon hamar a kovit!!!!!!
    😘😘

    VálaszTörlés
  2. Elorol fogom olvasni a blogod ugy imadom<3 Blogffugo lettem :) Ezen kivul egy csomot olvassok de a tied ez mindent visz☺
    Imadlak😘😘<3

    VálaszTörlés
  3. Te nő!Egyszerűen fantasztikusan írsz!😍😍😍💎💎Hogy a francba lehet valakinek ennyi ötlete?!!😶😶🙈🙈🙈
    Alig várom a kövit:))💖💖

    VálaszTörlés