2016. december 18., vasárnap

(97.rész) Balul elsült randi

Csináljunk egy játékot,azok akik folyamatosan vagy alkalmakkor hozzászólnak a bejegyzésekhez azok kapnak egy kis apró ajándékot.Ha magadra ismersz,vedd fel a kapcsolatot velem : kassaitimea11@gmail.com -on. Csak a lakcímet beszéljük meg a postázás miatt. Ez az én karácsonyi ajándékom nektek.❤Találkozunk 2017-ben. Kellemes ünnepeket mindenkinek!!




Kendall szemszöge:

Amint felkeltem reggel,felvettem egy pólót. Kiosontam halkan a szobából,le a konyhába.Kevin már végzett a reggelivel. Indulásra készen állt. "Jó reggelt.Nem leszek itthon pár óráig,itt tudsz maradni amíg vissza nem érek?"- Vette fel az öltönyét és a táskáját. Ivott gyorsan egy kortyot a maradék kávéjából.Elkezdtem csinálni a reggelit Martinának. Gondoltam meglepem egy ágyba vitt reggelivel. Összekevertem a tojást a tálban,a serpenyőt a gázra téve.Felnéztem Kevinre" Igen itt maradok,úgyis van egy tervem a számára. Majd kell benne a segítséged viszont."- Figyelmeztettem. Bólintott sietve. "Bármiben segítek!Drukkolj nekem!"-Végszóra kint is volt már az ajtón.

Martina szemszöge:

Valaki elfelejtette behúzni a függönyt. Szemembe sütött a nap. Összeszorítottam a szememet mert eszem ágában sem volt felkelni.Ennek ellenére ugyanúgy zavart a felkelő nap fénye. Nyöszörögve a hasamra fordultam és vissza aludtam. Fogalmam sem volt mennyi idő telhetett el a felkelésem és Kendall ébresztése között. Hatalmas mosollyal üdvözölt egy tálca reggelivel a kezében. Álmosan felültem kómásan. " Jó reggelt."- Mondtam monotonon,halkan.

"Látom felkeltett a nap. Kev elfelejtette lehúzni a redőnyt,bocsi amiatt.Nézd csak,hoztam neked reggelit."- Odamentem hozzá az ágyhoz. Felhúztam a takaróját hogy mellé ülhessek én is. Szinte hangosan korgott addigra a gyomrom. Nem bírtam hinni a szemeimnek. "Jólvan ne nézz le,a karomba veszlek."- Mielőtt ellenkezhetett volna bármit is  kivittem a fürdőszobába. Elájult volna ha meglátja amit én láttam. Amint a fürdőben voltunk,levettem róla a pizsi nadrágját,bedobva egyenesen a mosógépbe.Minden mozdulatomat végig követte a szemével. Összeért a tekintetünk. Nagy szemekkel nézett rám. "Nem.nem.neeem!" Tört össze a szemem láttán.Átkaroltam hátulról,nehogy elessen.


 "Shhh itt vagyok."- Tartva a jobb karommal átölelve,kinyitottam a meleg vizet,majd beemeltem a kádba. Fogalmam se volt,hogy fáj neki vagy sem. Csendben szipogva lefürdött és belebújt a pólómba és a melegítő nadrágjába.Ettől kezdve meg se mukkant.Elpakoltam magunk után benyomva a mosógépet is hogy kimosson mindent.

A babámra lent a kananpén találtam. A tv ment,a kedvenc sorozatát nézte. Kevinnek csomó sorozata van a tvjén elmentve. Lehet otthonra is beszerzek egyet.-Gondoltam. Körbe néztem a nappaliban egy puha takarót keresve,rá is leltem a könyvespolc melletti karosszéken. Lehajolva érte felvettem. Hátulról megkerülve a kanapét betakartam mert elaludt.Fogtam a távirányítót és kikapcsoltam a tv-t. Tisztában voltam azzal,hogy valószínűleg pár órát biztos alszik még. 

Felmentem rendbe tenni az ágyat és új lepedőt húztam fel a régi helyett. Mire kész lettem lejárt a mosás. Ki is teregettem.Azon gondolkoztam mivel tudnám felvidítani. Egy sima filmezéstől nem változna meg semmi. Hosszú agyalás után kitaláltam a legaranyosabb ajándékot. Írtam sietve egy sms-t Kevinnek. Az állt benne : Siess haza Kev! Szükség lesz a videó készítő tudásodra.Részleteket majd itthon mondok. Ledobtam a konyha pultra a mobilom. Mivel semmi pénz nem volt nálam kölcsön vettem Kevin pénztárcájából egy húszezrest. Magamhoz vettem a telefonom,kocsikulcsot és elugrottam a közeli áruházba. 



Egy jó ideig bolyongtam a ruha boltban mikor segítségemre sietett egy középkorú nő. "Jó napot,tudok segíteni önnek?"- Megkönnyebbülten sóhajtottam egyet bólintva. Megesküdnék rá,hogy rossz méretet választottam. Így is két ruhát cipeltem magammal körbe nézegetve a többi között. "Hanyas méretet hord a felesége? Ez szerintem hatalmas lesz ránézésre is."-Nyúlt a kezemben levő ruháért. Én azonban vissza húztam magamhoz azt. "Ne! Ez a kettő tetszik. A mérete lehet tényleg nem passzolna..."- Szontyolodtam el. Igenis is bombázó lenne ebben a szoknyában! Valamiért elmosolyodott,mi olyan vicces ezen?

"Mutasd csak,ó ez sok méretben van. Jólvan itt is vannak. Ez a legkisebb,(tartotta magasba a bal oldalit amit fogott,aztán a jobb oldalit) ez pedig egy számmal nagyobb."- Honnan döntsem el melyik lenne jó rá??Ekkor esett le mi a teendőm és cseppet sem rajongtam érte azt elárulom!! Fel kell próbálnom őket. Egyszer szórakozásból felvettem egy ruhát a boltban ami RÁ pont passzolt. Egyedül a hossza nem volt megfelelő. Minden bátorságomat összeszedve,sikerült fapofával kiböknöm. "Ne nézzen rám furcsán de fel kell próbálnom őket. Hosszú sztori. Ígérem vigyázok rájuk!" Vontam fel a szemöldököm. Esküdni mertem volna rá hogy melegnek nézett. Kit érdekel.

A kisebb ruha már a derekamon nem jött fel úgyhogy áttértem a nagyobbra ami tökéletes volt.Hatalmas mosoly terült el az arcomon.Felöltöztem sietve,hogy vissza tudjak érni még Kevin előtt. Ki fog nyírni ha nem talál otthon senkit Martinával.A kasszánál még utoljára kaptam egy nézést és a hátam mögött súgdolózást,de ha tudnák mire készülök elámulnának az tuti! Betettem a hátsó ülésre a ruhát és elindultam haza.

Martina szemszöge:

Tévéztem amíg le nem jött Kendall,azt hitte alszok pedig nem is azt csináltam csak tettettem. Viszont édesen betakart mint ahogy régen tette esténként.Melankóliásan kicsoszogtam Kev papucsában a konyhába teáért. Lábujjhegyre álltam a pultnál hogy meglessem van-e tea a kancsóban. Pechemre még egy kortynyi sem volt benne! Monoton oda tettem forrni a vízforralóba a vizet. Rájöttem itt minden magasabb mint nálunk otthon.Mondjuk Kev magas,ez tény.Mindegy is,lehalásztam egy jókora bögrét a szekrényből. Tettem bele citromlevet és cukrot ahogy szeretem.A forraló csipogni kezdett,leemeltem hogy beleöntsem a bögrémbe.

Kiesett az a pillanat amint öntöm a forró vizet a pohárba...lenéztem és sikítottam egyet. Hirtelen nem tudtam mit tegyek. Beugrott az oly sokszor hallott mondtad miszerint hideg víz alá tartva enyhül az égési sérülés. Folyt a víz a kezemre miközben valaki hazaért. Bepánikolva elzártam a csapot,magam mögé rejtve a kezemet. Kendall lépett be a konyhába. Láttam,hogy dugdos valamit a háta mögött,de nem tudtam kideriteni mi is lehet az.

"Sziaa! Mi jót vettél?"-Kukkantottam volna bele a szatyrába csakhogy ő ezt ellenezte. "Semmi különöset. Te valamit takargatsz,kivele."- Ilyenkor mindig előveszi a komoly énjét és eltereli a szót magáról! Mégjobban fájni kezdett a kezem amint megfogtam az ép kezemmel a leforrázottat. "Semmit.Ömm...csak egy karácsonyi ajándék."-Felvonta a szemöldökét,engem figyelve.Lebuktam! Egyszerűen képtelen vagyok hazudni neki.


"Kivele,mond el mi történt jó?"A kezeimért nyúlt két oldalról a derekamnál "Ou.."- Húztam vissza a kezemet. Még egy csekély érintés is fájdalmat okozott. "Mondtam hogy ne fogd meg!!"- Kiabáltam rá. Meghökkent. Félre tette a bevásárló szatyrot a székre és felém közelített ismét.Ki akartam hagyni az okoskodós részt és bekötni egyszerűen a kezemet. Egy adott pillanatban megfogta a kezemet és megnézte." Miért kell rejtegetned,hogy megégetted a kezedet? Kell rá krém meg kötés és kutya bajod."- Leültetett a konyha pulthoz amíg ő elszaladt az elsősegélyes dobozkáért. Éppen az utolsó kötést tette a kezemre Kendall amikor Kevin hazaért. Leugrottam a székről és a karjaiba szaladtam.Sokkal nagyobb biztonságban érzem magam vele mint Kendallel hogy őszinte legyek.


"Ó miért kapom ezt az ölélést?"- Kérdezte Kevin. Na erre én is kíváncsi lennék.Igen talán egy picit féltékeny vagyok az öcsémre amiért ennyire közel került a feleségemhez ilyen rövid idő alatt amit én tönkre tettem a több éves kapcsolatunkat amikor megcsaltam. Utálom érte magamat! Ezért is van az az ötletem hogy elviszem vacsizni és remélhetőleg kibékülünk! De per pillanat jobban foglalkoztatja Kevin mint én. Megfogtam a ruhás szatyrot és elindultam az ajtó felé. Rám itt már nincs szükség.

"Tesó mit csinálsz?Nehogy elmenj!Mi lesz az sms-el amit délelőtt írtál?"- Utalt a kis közös titkunkra,amitől rég elment a kedvem. Unott arcot vágva válaszoltam."Már nem lesz belőle semmi miatta."- Néztem Martinára akinek fogalma sem volt az egészről amit tervezünk a háta mögött.Kevin megtörte a csendet és Martinához fordult.

"Menj fel és készülj össze.Vár rád egy óriási meglepetés. Ó és ezt vedd fel hozzá!"- Kivette Kev a kezemből azt a szatyrot amit annyira szorongattam már hosszú percek óta.Egyedül annyit mondtam."De...."- Kevin megrázta a fejét. "Nyugodj meg mindent kézben tartok. Te pedig velem jössz. Most!"- Húzott az irodájába és becsukta a dupla ajtót magunk mögött. Leültettet egy nagy puffra és elővette a kamerát az állvánnyal együtt majd leült mellém kihúzva magát. "Mi folyik itt?"- Még mindig nem értettem mit csinál. Megnyomott egy gombot amitől pirosan villogott a kamera. Kev a fülembe súgta,hogy ezt már veszi a kamera,kezdjem el mondani a beszédet amit megírtam az éjjel...

Martina szemszöge: 

Kev a kezembe nyomta a rejtélyes szatyrot és rám parancsolt hogy készülődjek össze. Meglepett a dolog,ki és milyen meglepetést szervezett nekem?Már elmúlt rég a szülinapom is! Úgy voltam vele,hogy lesz ami lesz. Hajat mostam és megfürödtem. Lassacskán a hajamat szárítottam amikor bekopogott valaki az ajtón."Igen?"- Kérdeztem a hajszárítót túl kiabálva. "Ezt játszd le és lent várlak a kocsiban a ház előtt fél óra múlva." Benyújtott nekem egy Ipadet amit letettem a pultra.

Gyorsan befejeztem a hajszárítást és oldalra tűztem a hajamat. Eléggé szépre sikeredett. Büszke voltam rá nagyon! Elpakoltam a hajkefét,hajszárítót a fiókba mielőtt szemezni kezdtem a rejtélyes szatyorral ismét. Nagy levegőt véve kiemeltem belőle ami benne volt. Lepelként hullott le a padló csempére a rózsa vörös ruha szoknyájának az alja. Tátva maradt a szám annyira meglepődtem. Ez a ruha egyszerűen gyönyörű!!!...és Kendallnél volt...ő vette volna nekem? Megjelentek azok a bizonyos izgatott pillangók a hasamban.Az első csókunknál éreztem ezt legelőször ennyire nagyon.Kicipzároztam a hátát és belebújtam a meseszép vörös ruhába. Hirtelen hercegnőnek éreztem magamat.
 Ó még a videó is van!! Megnyomtam remegő kézzel a lejátszás gombot és életre keltek a pillangók a hasamban ismét amikor megláttam Kevint és Kendallt a videón.

El sem hiszem hogy elsírtam magam!Soha senki nem tett még ilyet értem és ez nagyon is különleges volt.Utolsó pillantást vetettem magamra a tükörben és láttam,hogy minden rendben van. A fogasról felvettem a pulcsimat és belebújtam a fekete magas sarkúba amit Kendall vett.Tökéletesen passzolt a lábamra. Ilyen nincs. Egyre nagyobb mosoly táncolt az ajkaimon és sehogy sem tudtam eltüntetni onna,lehet nem is kellett volna.Leérve a lépcsőn bezártam a házat és körbe néztem. Tényleg ott állt a kocsi,benne Kendallel. Legközelebb előre szóljatok hogy készüljek fel ilyesmire!! Vörös lett az arcom.


 Kiszállt a kocsiból és kinyitotta a hátsó ajtót,hogy beszállhassak. Udvariasan megköszöntem neki és elindultunk az úti cél felé amiről fogalmam sem volt hogy mi az. Kendallt megkérdezve a válasza csupán ez volt." Majd meglátod szívem.Mindjárt ott vagyunk."- Mosolygott a visszapillantó tükörben rám.Csendben hallgattuk a rádiót amíg oda nem értünk egy étteremhez.Féltem bemenni mert nem tűnt nagyon puccos étteremnek én pedig ki voltam öltözve.Még Kendallen is egy szép fehér ing volt.

"Ide megyünk be?"- Csatoltam ki az övemet.Kendall ismét gyorsabb volt és ő nyitotta ki nekem az ajtót. Ezúttal összekulcsolta a kezünket.Lábujjhegyre álltam,"Direkt csinálod hogy zavarba hozol?Piros már az arcom!"-Súgtam a fülébe halkan."Ugyan én nem csinálok semmit.Gyere különben megfagyunk."- Mentünk beljebb az étteremben. A pincér elkisért az asztalunkig és rögtön rendeltünk.Nagyon éhes voltam már.
Ahogy Kendall mondta újra kezdtünk mindent. Olyan volt az este mind az első randink.Kendall bohóckodása sem maradt el,sikerült kínos helyzetbe hoznia engem."Kendall hagyd abba. Mindenki téged néz."- Takartam el nevetve az arcomat mert a tésztával játszott mint egy kisgyerek.


"Héé!Te találtad meg ezt a hosszú tésztaszálat ne fogd rám."- Röhögött együtt velem.Belekortyoltam a pezsgőmbe.Kezdett jó lenni a hangulat.Mindketten becsíptünk kicsit."Könyörgöm tedd le a tésztát. Rendelj inkább desszertet."- Próbálkoztam komolyan mondani.Felemeltem a kezemet hogy szóljak a pincérnek. Egy idősebb srác jött oda hozzánk felvenni a rendelést. Kendall beleivott a sörös üvegbe."Baby kérsz egy kortyot?"- Nyújtotta felém.Eltoltam az üveget magamtól."Kendall most nem kérek."- "Hölgyem minden rendben van? Zaklatja ez a fiatal ember?"- Vette elő a mobilját rögtön.Elsőre nem esett le mit kérdezett csak amikor kiejtette a rendőrség szót a száját és ide hívta őket. A fenébe!

"Kikérem magamnak,nem zaklatom! Ő a feleségem!"- Dőlt az asztalra Kendall és védte az igazát.

"Shh!Állj le kihívta a zsarukat!"- Csitítottam le.A pincér a kezemet nézte nagyon."Jobb lesz ha velem jön.A fiatal úr pedig itt marad."- Kísért a konyhába.Mégis mit gondol magáról ki ő?! Leráztam magamról a kezét.

"Miért van bekötve a kezed?Csak nem ő miatta? Ne haragudjon jobbnak láttam ha kimentem önt."- Adott egy széket amire leültem. Most mi fög történni?? Felnézem a srácra és nem tudtam mit gondoljak róla. Kendallel csak szórakoztunk semmi több nem volt benne.Nem akarom az estét a rendőrségen végezni....

1 megjegyzés:

  1. Jujj de izgulok☺☺😭😭
    Egyebkent en rendszeres olvaso vagyok !! Talalkozni veled??? Omg..a szuleimmel megbeszelnem es akkor talan sikerul☺☺☺ nagyon jo lenne☺☺☺ imadlak☺ siess a kovivel!!!nagyon!!!!

    VálaszTörlés