2015. október 6., kedd

(50.rész) Egy csók aminek nem kellett volna megtörténnie.

Pár hét kiesett tudom! Tele voltam dogákkal és fontosak voltak. De bepótolva itt egy aranyos rész ami izgalmas. Remélem tetszeni fog nektek :) 1 komment után jön a következő rész :) 

Kendall szemszöge :

 Csend volt a házban korán reggel. Egészen addig volt csend és nyugalom ameddig el nem kezdett nyöszörögve sírdogálni Lili a másik szobában.A fejemre tettem a párnát hogy ne halljam a baba sírást. Egyszer csak úgy döntöttem jobb ha megyek és megnézem mi is a helyzet. A hátamra fordulva felültem kábán. Belebújtam a gatyámba és átmentem a szomszéd szobába.

"Reggelt,mióta sír?"-Kérdeztem miközben próbáltam nem állva elaludni. Én döbbentem meg a legjobban mikor a kis hiszti csomagot a kezembe nyomta."De anya! Nem tudok vele mit kezdeni. Pelust kapott tisztát?" - Anyum álmosan adott egy szigorú arcot és betojtam." Egész éjjel fent volt. Szerintem hiányzott neki az anyucija. Ma éjjel már ti nálatok alszik!"

"Shh shh. Apu itt van! -Nyugtattam meg kicsikét.Láttam anyu oda adta nekem az alvós pelusát és a cumit és vissza feküdt aludni. Szombat van. Most én vagyok a soros,Lilivel való törődésben,vigyázásban. Meg is volt rá az ötletem,hogy mivel nyugtassam meg és altassam egyszerre. Mert tápszert már kapott reggelire. Még csak fél 8 van,de a kisasszony már ébren van. Lent úgyis van takaró úgyhogy magamnak már nem kell levinnem,Lili pedig elfér velem együtt mivel még picike. Beengedtem Yumát a konyhába és kapott ennit meg innit. 
Vissza mentem a nappaliba és a fotelba leültem a kislányommal a kezemben. Már nem sírt nagyon csak a kis szemét dörzsölgette és szipogott. Egyem meg olyan kis édes.

"Szereted nézni apát?Hát igeen? Tündéri kislány vagy ugye tudod. Anyukád szépségét örökölted."- Kapott egy puszit a homlokára. Mire a válasz egy jól eső kis tüsszentés volt Lili részéről. Kendall akaratlanul is elmosolyodott. Bekapcsoltam a tv-t és halkra tettem.
Egy ideig bírta Lili a baba tv-t és el is szenderedett a karjaimban. Végre! Győzelem! Kinyomtam a tv-t és úgy döntöttem,hogy kihasználom az alkalmat. Hiszen van az a mondás: Egyél akkor amikor a baba,aludj amikor a baba. Mit mondjak van benne némi igazság. Elhelyezkedtem kényelmesen a kanapénak dőlve és már majdnem elaludtam mikor csengetett valaki. Úgy tettem mintha meg sem hallottam volna,de bárki is volt az nem adta fel. 
Kitakaróztam óvatosan és lassan hogy Lili ne ébredjen fel. : "Logan? Hali haver. Mit keresel itt ilyen korán?"-ásítottam véletlenül.Közben a vállamon ringattam Lilit.

Logan elámulva csodálta a kis csöppséget és beljebb jött. "Martina írt még este hogy jöjjek át majd reggel. Gondoltam jól jön a segítség. Nemde?"

Megráztam a vállam. Olyan álmos voltam hogy szinte gondolkozni is alig tudtam,de örültem hisz a haverom átjött. 

"Vedd le a cipőd,Martina allergiás rá ha cipővel járkálsz a nappaliban. Fúúú. Kicsi hercegnő alkotott valamit.Tied! Te cseréled a pelusát!"- Nyomtam nevetve Logan kezébe aki hirtelen megfogta nehogy leessen Lili.

"Haver nyugi,csak egy pelus csere. De te vagy az apukája úgyhogy ezt átadom neked. Hozzam a pelenkázós cuccot?"- Volt már nálunk mielőtt Lili velünk volt igazából is,jártas volt már benne,hogy hol tartjuk a baba holmikat. És mit,hol.

"Kérlek!"- Takartam el a kezemmel az orromat. Letettem a picit a kanapéra és kinyitottam az ablakot.
"Hűha kisasszony."- Pocijára kapott egy puszit.Mire a kezével kinyújtózott nagyot ásítva. Mire vissza pillantottam rá,addigra lecsukódtak a szemei.

Martina szemszöge:

A nap a szemembe sütött,ezért hasamra fordultam és vissza pihentem. Egy jó óra múlva hallom,hogy nyílik az ajtó. Nem felemelve a fejemet halkan motyogtam," Manó,gyere bújj még vissza az ágyba. Fázom."- Takarót félre húzva Kendall  párnájára ejtettem a kezem. De nem jött válasz.

Logan szemszöge: 

Úristen ebből baj lesz. Gondolkodás nélkül benyitottam a hálószobájukba azt remélve,hogy Martina már rég felkelt és fel van öltözve. Ehelyett egy szál bugyiban és melltartóban feküdt hassal álmosan. Félig ébren. Akármennyire is Ashley a csajom,még mindig öröm nézni Martinát. Hiszen annyira dögös! Eszméletlen,de nem lehet! Kendall kifog nyírni! Ki kell vernem a fejemből amit most láttam.De nem bírtam ellen állni a kísértésnek. Leültem az ágyuk szélére és simogatni kezdtem a hátát lágyan.

"Nehéz volt az este?"- Próbáltam beszédbe elegyedni vele,de a válasza egy néma bólogatás volt. Lehajolva adtam neki egy puszit és kisöpörtem az arcából a haját." Aludj nyugodtan. Lent leszünk. "-Betakartam és a pelenkázós dolgokkal lementem "Tessék,bocs csak nem találtam meg könnyen."- Kendall kezébe nyomtam mindent ami csak a kezemben volt. 

"Köszi. Keresd meg a Waves című dalt a mobilomon és indítsd el. Attól megnyugszik."- Kendall kigombolta a fehér szívecskés mintájú bodyját. Majd megfogta a jobb kezével a két lábát gyengéden és kivette a koszos pelust Lili popsija alól. Összetekerve kidobta a kukába és próbált minél gyorsabban végezni de amint az új pelusért nyúlt,Lili nyűgös lett. 

"Lili baba,nézd csak! Kiskutya!"-Mutatta neki a kutyás képet. Mire Logan egy fogatlan vigyort kapott ahogy egy pár napos babától telik." Ügyes kislány vagy.
Kendall elgondolkodtál már azon,hogy ki lesz a kereszt apuja Lilinek? Én szívesen elvállalnám. Lili egyszerűen imádnivaló kis cukorborsó! Kész vagy a pelussal?"-Besegítettem az öltöztetésben. Lili nagy szemekkel kíváncsian körülnézett. Egy kis sikítást hallottunk ami valószínű hogy tőle jött mert meglátta Yumát futkorászni a teraszon.

"Tetszik neki Málna,figyelj!"-Kendall átadta Logan karjába Lilit,kiment a kertbe és behozta Málnát mire Lili sikított egy aprót és halkat. 

Martina szemszöge:

"Ti meg mit műveltek? Kérem a kisbabámat."-Mondtam kicsit álmosan és érte nyújtottam a kezeimet. Logan alig akarta oda adni nekem,de végül sikerült. Felmentem a szobánkba és megetettem. A szoptatás végére mélyen elaludt,úgyhogy körbe tettem az ágyunk szélét a párnákkal és oda adtam neki az alvós maciját.
Lentről éreztem a reggeli illatát. De még nem mentem le a többiekhez,hanem fogtam a tiszta ruhám és bevittem a fürdőbe. Megengedtem a meleg vizet a kádba és beleültem. Jól esett a fáradt testemnek a meleg víz,a kádnak dőltem és lehunytam a szemem. Elaludtam azonnal. Valaki ébresztgetett,arra ébredtem.
"M..mi az? Csak aludtam."- Néztem fel és szemben találtam magam egy barna szempárral.

"Kendall szólt neked,de nem jöttél le és megijedtünk,hogy valami történt esetleg. Soha ne hagyd egyedül Lilit.Mi van ha leesik az ágyról? Könnyen baja eshetett volna!"- Kaptam a leszídást. Kihúztam a kádból a dugót és felöltöztem gyorsan és lementem Logan után. Lili már nem volt fent az ágyában. Az egész reggel csendben ment el. Loganék hol röhögtek vagy éppen tévéztek míg én a konyhában egyedül néztem a telómat. Azokat a képeket nézegettem amin Kendallel csókolózunk,a másikon pedig a vidámparkban voltunk. Hiányzik az a kötetlen élet mikor nem kellett valakire vigyáznom. Ne értsetek félre,imádom a kis csöppséget de kezdem belátni,hogy sok lesz ez nekem.Kirekesztettnek éreztem magam. Megráztam a fejem és az asztalra hajtottam a fejemet. Sírni kezdtem nagyon és nem tudtam abba hagyni. Nem figyeltem az órát és nem is érdekelt igazán. Csak kiengedtem az elfojtott érzéseimet. Abban a pillanatban leült mellém valaki és szorosan megölelt. Önkéntelenül is hozzá bújtam. " Borzalmas vagyok! Nézz csak rám!"- Húzódtam el kicsit Logantől és a szemébe néztem de könnyes szemmel nehéz volt ezt megvalósítani. Lehúztam a pulcsim ujjait és letöröltem két kézzel az arcomról a könnyeket.

"Ne butáskodj! Nem vagy egyáltalán borzalmas! Imádlak! Úgy ahogy vagy!"- Mindketten a röpke hév csapdájába estünk. Ő is hajolni kezdett,de mekkora hibának számít,ha én is ugyanúgy tettem? Éreztem az ajkát az enyémen.
A meleg lehellete csikizte a bőrömet.Libabőrös lettem. És az amit nem lehetett volna,megtörtént. Elcsattant a csók. De egy bibi volt benne,egyikünk sem bánta nagyon. Logan minden érzését belevitte én pedig nem bírtam elhúzódni tőle. Rohadtul jól csókol!!

"Logan ezt nem tehetjük meg! Ez nagyon rossz dolog." - Kaptam levegőért és eltoltam magamtól őt. Félre lépve próbáltam feldolgozni hogy mi is történt valójában. Mert ez egy csók volt,bárhogy is nézzük. Ideges lettem,Kendall pedig pont a konyhába jött be Lilivel.


"Szívem ezt látnod kell,ha kimondom hogy anya akkor elcsodálkozik!"- Mosolyt csalt az arcomra de Loganre pillantva feszengeni kezdtem. És megtettem ami a lehető legrosszabbul sült el. Odaléptem Kendallhez és megcsókoltam. A szemem sarkából láttam,hogy Logan lehajtja a fejét és kimegy a nappaliba. Azután csak ajtó csapódást,kerék csikorgást és egy nagy csattanást lehetett hallani.Megrezzentem.

Egymásra néztünk Kendallel,mindketten ugyan arra gondoltunk. Kezembe nyomta Lilit és kirohant az utcába. Mondta hogy maradjak bent és megnézi előbb,hogy súlyos-e a baleset. Lili sírni kezdett ahogy egyre hangosabban lehetett hallani a közeledő mentőt és tűzoltókat,rendőröket. Ringattam a karjaimban,a feje a vállamon pihent és szorította a kicsi öklével a pólómat. Nagyon megvolt ijedve.

"Kathy! Mi történt kint?"- Siettem oda hozzá amint belépett az ajtón.

"Csak fektesd le Lilit. Etetés is most már jó lenne Éhes látszik."- Terelte el a témát de nem hagytam annyiban.

"Kathy könyörgöm! Nagyon súlyos?Mi történt vele? Mondj valamit! "- Ijedtem meg és féltettem Logant. Mert ha megsérült az mind az én hibám volt. Nem tudnék ezzel együtt élni. Buta csók! Veszekedtem saját magammal.

"Hoztam muffint meg epret. Kérsz?"- Ment ki a konyhába kipakolni a vásárolt dolgokat.Egész végig nem nézett a szemembe csak csendben pakolta el a hűtőbe a hűtendő dolgokat. Ez nagyon nem tettszett.

"Elnézést! Kathyt keresem."- Jött be egy rendőr a lakásunkba. Engem is végig mért tetőtől talpig. Nagyot nyeltem. Izzadni kezdett a tenyerem.

"A-a konyhában van."- Babusgattam Lilit tovább. Lasan kezdett megnyugodni.

"Köszönöm hölgyem."- Kiment Kathyhez én pedig kimentem az utcára. Megláttam Kendallt aki valakivel éppen beszélt. A mentősök kiszedték már Logant a kocsiból mire oda értem. Mikor Kendall meglátott azonnal adott egy szigorú nézést és elhúzott engem a helyszínről. Mivel minden csupa vér volt.

"KENDALL ENGEDJ EL!!! LÁTNOM KELL!!!"- Álltam ellen Kendall erejének de a végén megunta a makacskodásomat,felkapott és hazavitt minket. A pólójába kapaszkodva bőgtem. " Manó....miattam..."- Küszködve böktem ki.

"NORMÁLIS VAGY?! MINEK HOZTAD KI MAGADDAL LILIT!! NAGYON KICSI MÉG! ANNYIRA FELELŐTLEN VAGY....HIHETETLEN. NYOMÁS FELFELE! ÉS NINCS HISZTI!! "- Tolt fel engem a lépcsőn. Mikor megfordult a rendőrrel találta szembe magát.

"Ömm...ez nem az aminek látszik. Uram."- Állt ki magáért.



6 megjegyzés:

  1. Imádtam!Hamar kövi részt!!����

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a vissza jelzést!,Holnap fent lesz a következő rész ;0)♥♥

      Törlés
  2. Nagyon jó lett
    gyorsan kövit!!

    VálaszTörlés
  3. Jaj szegény Logiem teljesen lesokkoltam
    :(
    ❤️❤️😭😘😭😭😭😭😭😭😭😭

    VálaszTörlés