2015. október 26., hétfő

(53.rész) Ez csak a kezdet

Köszönettel tartozom annak a kedves 'lánynak' aki terjesztette a blogomat a facebook csoportjában. Ezer köszönet neki! Cserébe,szeretném ha minnél több tagja lenne annak az oldalnak. (https://www.facebook.com/Kendall-SchmidtHeffron-Drive-Hungary-488666117986859/ ) Mert remek munkát végez,és a végén megéri mindez :) Nem is húzom tovább az időt,meghoztam az újabb részt. Xoxo
Kendall szemszöge: 


Ashleytől kaptam egy meleg ölelést.Sokáig egymás karjaiban maradtunk." Köszönöm,hogy te legalább észnél vagy.Nem úgy mint Martina."- Dünnyögtem felkelve a kórházi padról és vissza mentem a szobába ahol Logan feküdt. "Logan kérem a babám. Hazamegyünk. Aludnia kell lassan. Holnap meglátogatlak. Jobbulást!"- Sietve mindent össze pakoltam Lili baba táskájába amit a vállamra vettem,majd becsatoltam a baba kocsiba Lilit. El akartam tűnni innen minnél gyorsabban. Frusztrált az egész kórház és a történtek. "De hé! Minden rendben? Hova sietsz. Kendall!!!"- De késő volt. Már a folyosón jártam.

Lifttel hamar leértem a földszintre,kitoltam Lilit a kórházból és a kocsihoz toltam. Kinyitottam a kocsit,mivel Martina nem ül elöl,ezért most Lili fog. Fognom kell valaki kezét. Sírhatnékom van,de előbb haza kell érnünk. Kivettem a baba hordozóját a baba kocsiból és betettem az anyós ülésre. Miután biztosan be volt kötve,összecsuktam a baba kocsit betéve a csomag tartóba. Beszálltam a kocsiba és elindítottam. Mire hazaértünk és beparkoltam a kertbe addigra Lili teljesen bealudt. Ebből tudtam,hogy legalább ő rendben van. Leállítottam a kocsit és megfogtam a kezét.
 " Apu vigyáz rád és ígérem anyuval rendbe hozzuk a dolgokat. Hisz mi vagyunk a szüleid és a családod nagy részben."- Könnyezni kezdett a szemem,de vissza fogtam. Nem sírhatok. Még meglátja anya. Vettem egy jó nagy mély levegőt és kifújtam.
Össze szedtem mindent a kocsiból és bementünk a lakásba. Felkapcsoltam az előszobában a villanyt mert sötét volt. Anyu nincs itthon. Már csak ez hiányzott. Megláttam a tükrön egy cetlit :

  "Kincsem vigyázz Lilire és magadra. Ma estis vagyok, csak elfelejtettem szólni. Vacsit találsz a hűtőben,Lilinek pedig tápszert a konyha pulton.   -Puszi anya" 

Levettem a tükörről,összegyűrtem és kidobtam a kukába. Nagyszerű lesz itthon egyedül egy 1 hetes babával. Totál kivagyok,megvisel nagyon hogy nincs mellettem a szerelmem erre én maradhatok vele fent egész éjszaka.Lili még aludt úgyhogy a babakocsiban hagytam. Beljebb toltam a konyha ajtóig,hogy figyelni tudjak rá. Míg elővettem magamnak egy sört és leültem az asztalhoz magányosan. Elővettem a zsebemből a mobilomat és rögtön láttam,hogy kaptam egy smst. Azonnal válaszoltam még akkor is ha már 11 elmúlt és nagy rá az esély hogy jó pár órája küldték.

Martinától : Manó,minden jogod megvan,hogy haragudj rám,de adj egy esélyt hogy tisztázzam a dolgokat. Bízz bennem. Vigyázz Lilire. Ha nagyon nyűgösködne fürdésnél akkor tudod mi a teendő! Együtt kell fürödnöd vele.:) Szereti az apuciját de nagyon! És......szeretlek függetlenül ugyanúgy mint azelőtt. Jóéjszakát!

Kendall Válasz: Most értünk haza,alszik mint a bunda. Ha felébred megfürdetem és kap ennit. Ne aggódj velünk minden rendben van. De nélküled a ház olyan....csendes....hiányzol.

Elküldtem az smst és mintha Lili érezte volna,hogy itt az ideje sírdogálni,mert nem vele foglalkozok,rákezdett.
Letettem a pultra a mobilom és kivettem a baba kocsijából. A vállamra fektettem a fejét. Ringatva felmentünk a lépcsőn egyenesen a fürdőbe. De eszembe jutott,hogy a kis hercegnőmnek pizsi is kell és tiszta pelus. Eltelt 10 perc mire megtaláltam mindent. Vissza mentünk a fürdőszobába. Levetkőztem boxerre és Lilit is teljesen. Megnéztem,hogy a víz elég meleg-e és beálltunk a kádba. Nem tudom,érezte-e hogy nincs itt az anyukája de szokatlanul szorosabban bújt hozzám.

"Apu vigyáz rád kis angyalom."- Elkezdtem neki halkan énekelni. Fészkelődni kezdett és a végén hallottam egy pocak korgást. " Éhes vagy,gyorsan megtörölközünk."-Elzártam a csapot pár perccel később miután a rövid fürdés megvolt,kiléptem a kádból és betakartam a törölközőjébe és bementem a hálószobába. "Anyu ma nincs itthon. Sajnálom.Hallgasd csak,a kedvenc meséd van a tv-ben."

 Mire kaptam egy izgatott mégis ásítozó mosolyt. Így könnyű dolgom volt a pelenkázással. Hamar készen is lettem. Megkapta a cumiját,felvettem a karomba és lementem a konyhába,hogy tápszert készítsek neki. 
Egyszer csak csengettek. Lili apró sikoltással utánozta. Nevetnem kellet,olyan aranyosan csinálta!

"Jövök!"-Szóltam ki a konyhából mert éppen Lili cumizott a cumis üvegéből fél álomban amit én tartottam neki.

Hamarabb nyílt a bejárati ajtó mielőtt én még oda értem volna és Ashley volt az egy szatyorral a kezében. Eljött a konyháig,letette a zacskót a pultra amiben kizárásos alapon kaja lehetett mert olyan illata volt. Lili lassan befejezte a tápszerét,a szájába tettem a kis kék bárányos cumiját majd betettem a lenti járókába. Nagy sóhajtással mentem vissza Ashleyhez.

"Miért is jár nekem kaja? Egyáltalán miért jöttél?"-Ültem le a pulthoz. Ash a másik oldalán ült és kiszedte a kínai kaját két tányérba,elővett két villát majd az egyiket nekem adta és a tányért oda tolta hozzám. "Először egyél,utána elmondom ha még akkor is kíváncsi vagy rá. Fogsz tudni aludni ma? Mármint,hogy ugye tudod....Martina nem lesz melletted...?"-Láttam mennyire óvatosan próbálja a kérdést feltenni. De a válaszom még engem is meglepett. " Talán,nem maradsz itt estére? Mindjárt éjfél van végül is."- Halkan elnevettem magam." Egyedül nem jó aludni. Viszont meg kell elégedned a kanapéval. Lilit most már nem cipelem fel. Annyira alszik."

"Nagyon finom ez a tészta hmm. És persze hogy maradok estére. Azért jöttem,hogy ne legyél egyedül. Logan altatót kapott és bealudt tőle,reggelig nyomni fogja a szunyát. Gondoltam jobb helyem lesz melletted."- Gyengéden mosolygott rám. Pislognom kellett egy nagyot,túl sokáig néztem a szép szemeibe.
Csendben ettünk tovább,miután végeztünk felmentem és választottam Ashnek egy pólót és melegítő gatyát,míg én átvettem a pizsimet. A fürdőszoba ajtóban vártam rá.

"Kész vagy már? 10 perce bent vagy. Csak átöltözésről volt szó."- Nevettem el magam álmosan. A falnak dőltem és vártam csendesen keresztbe font karral.

"Kész! Hogy áll? Nagy rám...nézd a térdemig ér a pulcsid."- Vigyorgott rám.
 Fogalmam sincs miért,de szorosan megöleltem.Beleszagoltam a hajába. Elbambultam egy percre mert azt vettem csak észre,hogy Ash ütögeti a hasamat játékosan.

"Áúúú áú! Oké vége a bunyónak! Különben vissza kérem a ruháimat."- Felvontam a szemöldökömet és lekapcsoltam a fürdőszobai lámpát. " Gyere,lent már megágyaztam. Van fűtés úgyhogy nem hiszem hogy fázni fogsz."- Mikor leértünk a nappaliba,elfoglaltam a Lilihez közelebb eső kanapé felet. Ezek után csak azt hallottam hogy Ashley lekapcsolja a villanyt és befeküdt mellém. Hamar elaludtunk.

Másnap reggel arra riadtam fel szó szerint hogy lerántja rólam valaki a takarót és hideg lett! Morcosan felültem, " Mi a franc.-BABY?! Te hogy hogy itthon.-" Szóhoz sem jutottam. Csak némán figyeltem ahogy Ashleyről is letépi a takarót. " Ide figyelj,azt eltűröm hogy engem cseszegess a nap minden napján,de azért ez mindennek a teteje!! Hogy képzelted ezt?"- Ezzel a nyakába öntött egy pohárnyi vizet ami gondolom hideg volt mert Ashley felsikoltott és cica harc lett belőle. Közéjük álltam,de nagyon dulakodtak és csak egy reccsenést hallottam,fájni kezdett az állkapcsom és elkiáltottam magam. " ÁLLJATOK LE! ELÉG VOLT!"- Fogtam az államat közben. " Ashley,te szépen pakolj össze és menj be Loganhez. Nekünk pedig van egy kis megbeszélni valónk." - Néztem szigorúan Martinára aki láthatóan egyáltalán nem szégyelte a dolgot,sőt! Büszkén vigyorgott. "Komolyan? Szükség volt erre? Azt hittem te ennél okosabb vagy."- Mentem fel a mosdóba hogy megmossam az arcomat hamár úgyse fogok tudni vissza aludni.





6 megjegyzés:

  1. Már most várom/akarom a folytatást!
    Kendall Schmidt/Heffron Drive Hungary (Anna)

    VálaszTörlés
  2. Folytatást szeretnénk!! :))

    VálaszTörlés
  3. Ohh,köviit követelek azonnal! :D

    VálaszTörlés
  4. Ohh,köviit követelek azonnal! :D

    VálaszTörlés
  5. Mikor lesz következő rész? :( Már tűkön ülve várunk! :D

    VálaszTörlés