2015. október 22., csütörtök

(52.rész ) Semmi sem könnyű

Megvolt a 2 komment,az ígért rész pedig itt van! :) Minden kövi rész 2komment❤Gyorsabban akartam kitenni új részt,de sajnos mire géphez jutottam,nem jött ihlet... :o Azért remélem nem lett túl unalmas :)  Jó olvasást!! Puszi! xoxo
 FAR AWAY MINT CIM BEIRNI!! 
Martina szemszöge: 

Anyuék hazavittek. Szó nélkül felmentem a szobámba és becsaptam az ajtómat. Körbe nézve a szobámban minden érintetlen volt. Úgy volt ahogy hagytam. Kicsit kupisan, de otthonos volt az én kis kuckóm.Megláttam a földön egy kép keretet ami szét volt törve.Drága kép keret volt és ráadásul ez Kendallel az első közös képünk.Lecsordult egy könnycsepp az arcomon,gyorsan letöröltem.

Dühös lettem és megfogtam a képet még ha meg is vágtam közben magam. Abban a pillanatban nem ez volt a fontos. Lementem a lépcsőn és aput kerestem. " Anya merre van apa? Beszélnem kell vele. Most! NÉZD MEG MIT TETT!! HOGY VOLT HOZZÁ M! EZ AZ ÉN KÉPEM!"- Mondtam indulatosan és nem bírtam már idegekkel.

"Kisasszony hagyd abba most azonnal!Ezt pedig kidobjuk."- Kitépte apa a kezemből a képet és a szemem láttára kidobta! Elkezdtem ütni ahol csak értem. Kiborultam teljesen! Miért fáj neki,hogy végre valaki szeret engem?

"AZONNAL HAGYD EZT ABBA!!- Ezzel a mondattal együtt kaptam egy égető pofont az arcomra és megszédültem. A konyha pultnak támaszkodtam. De mire balra néztem. Anyu már nem volt sehol. Itt hagyott volna? Időm se volt ilyenre gondolni mert elkezdett szorongatni. A csuklóm is fájt iszonyatosan. Felsikoltottam és a földre estem mert ellökött. A falhoz kúsztam és reszkettem." Hagyj! Nem tilthatsz el Kendalltől! Ő a kislányom apja!"- Sikítottam dühösen.

"Pedig pontosan ez fog történni,holnap pedig mész suliba rendesen. Semmi de. Nyomás felfele!! Nem hallod?!!"- Jött közel hozzám. Jobbnak láttam "felszökni". Felszaladtam a szobámba és kulcsra zártam az ajtómat. Biztonságban vagyok.Fogtam a pizsimet és beültem a fürdőkádba miközben folyt bele a meleg víz.A pulton volt a telóm. Féltem felhívni őt. De muszáj volt. Csak ő tud megvigasztalni....


(Bent eközben a kórházban)
Logan szemszöge:

Ashely is bejött  míg Kendall nyugtatgatta az ébredező kismanót. Ashley azonnal megcsókolt,de nem éreztem ugyanazt amit Martinával.Nem meglepő. Ő teljesen elvarázsol,míg Ashley semmiféle érzést nem vált ki belőlem.De ezt nem kell feltétlenül tudnia."Ne most."- Toltam el magamtól. Furcsán rám nézett,de megvonta a vállát és nem is haragudott meg rám.

"És mikor engednek ki?Soha ne menj gyorsan. Mi lett volna ha elveszítelek?"- Bújt oda hozzám. Simogattam a hátát,hogy megnyugodjon." Nem direkt volt,legközelebb óvatosabb leszek. Ígérem."- Igyekeztem enyhíteni a hangulatot. Kendall ugyanis forrt a dühtől és minden perccel csak rosszabb és rosszabb lett amiért néznie kellett Lili fejét. 

"Kendall! Valaki keres vedd fel,Ashley átveszi addig tőled Lilit."- Sikerült visszahozni őt a valóságba. Valamin nagyon gondolkodott,bárcsak tudnék neki segíteni. Csak egy probléma van,nem kelhetek ki a kórházi ágyból.


Kendall szemszöge:

A szobában fel-alá járkáltam lassan ringatva a kislányomat a karjaimban. A kedvenc takarójával volt betakargatva. 

//Tisztán emlékszem arra a napra mikor baba ruhákat kellett venni,de még nem tudtuk biztosra a baba nemét. Ezért egyik nap 20 Pókemberes kis rugdalózóval és sapival állítottam haza. Tudom őrültség de két dolog van aminek nem tudok ellenállni. Baba holmik és Pókember. Ha ezt kombinálod,akkor jackpot! Martina szája tátva maradt. Nem hitte el hogy képes voltam ennyi ruhát venni. Végül megegyeztünk abban,hogy másnap elmegyünk kettesben a baba boltba és ő is fog kislány ruhákat venni Lilinek. Sok minden volt a bevásárló kocsiban,de ez az egy takaró már akkor különleges volt. Amit Martina választott ki az kis madarakkal teli,szürke-bézs színű kis takaró volt,azonnal megtetszett neki. De én a kis állatosat akartam. A bolt közepén elkezdtünk "vitatkozni" azon,hogy melyik legyen azonban egy valaki közbe szólt. Vagyis rúgott egy nagyot mire a Picim halkan nyöszörgött és a karomba kapaszkodva fogta a hasát. Rendesen megijedtem. "Picim mondj valamit! Jól van a baba?"- Kezdtem bepánikolni mire a Picim csak elmosolyodott és nevetni kezdett. Hé ez nem vicces!!Az orrom elé tartotta a kis madaras baba takarót, " A baba szerint is ezt kell megvennünk.",-Fülig érő mosollyal vigyorgott. Az biztos,már akkor is ők voltak erő fölényben,a két csajszim míg én egyedüli pasiként nehéz helyzetbe kerültem.//- Ábrándozásomból Logan zökkentett ki.

Ugyanis észre se vettem,hogy a far zsebemben csörög a telefonom. Azonnal oda adtam Lilit Ashleynek intve Logannek hogy egy pillanat és jövök. Bólintott. Kint a folyosón leültem az egyik székre.

"Igen,Kendall vagyok. Ki keres?"- Mutatkoztam be udvariasan bár semmi kedvem nem volt hozzá.Egy ijedt hang jött a vonal másik végéről.

"Manó,tudom haragszol rám,nem is baj....de könyörgök vigyél haza. Nem bírok ki itt egy percet sem tovább! Kérlek szépen!!"-Sírta el magát én pedig azonnal bűntudatot éreztem. Hisz én küldtem vissza őt oda. De a másik felem viszont nagyon is utálta amiért az egy hetes kislányunknak össze kellett máris varrni egy sebet a halántékánál. Egyik anya se hagyja,hogy ilyen történjen az újszülöttjével. Vettem egy mély levegőt és minden jó szándékomat félre tettem. " Lili megsebesült a te hibádból. Annyira....utállak. Ne várd hogy haza hozzalak. Szépen viseld el a tetteid következményeit,ha megint tudok benned bízni akkor esetleg beszélhetünk a dologról."-Kimondtam,innen már nincs vissza út.Vártam a válaszát,de a vonal megszakadt. Kinyomta. Remek! 

"Hé,minden rendben?"-Egy gyengéd érintéssel megfogta valaki a vállamat amint leült mellém.Simogatta a hátamat nyugtatás képpen. Megráztam a fejem." Martina most hívott,haza akar jönni. De én nemet mondtam neki. Nem tudom most még megbocsátani neki ezt. Gonosz vagyok emiatt?-Birizgáltam idegességemben a kezemet és az ujjaimat és Ashleyre néztem. Apró mosoly csillant meg az arcán,elmosolyodtam.


Ashley szemszöge: 

Hihetetlenül szánalmas ez a csaj! Annyira könnyű dolgom van így!t már nem is érdekes innentől kezdve. Elég volt megkarcolnom Lili arcát és lassan Kendall a lábaim előtt fog heverni. A hab a tortán pedig az,hogy én nálam keres vigaszt az én drága babybogyóm. Senkit nem fog lassan érdekelni Martina. Hetek alatt kicsinálom a suliban,öröm lesz nézni!

Martina szemszöge: 

Döbbenten tettem le a telefont. Rendesen kellett idő,hogy felfogjam mi is történt. Kendall utál,mert nem vigyáztam Lilire eléggé. De mégsem mondhatom hogy Ashley volt. Úgyis mindenki neki hinne,én meg egy hazudó vagyok a szemében. Ez a terv kilőve. Holnap viszont suliban kifog készíteni. Fel kell készülnöm rá lélekben is. Gyorsan hajat mostam,lefürödtem és megszárítottam a hajamat. Felvettem a pizsimet és leültem a laptopomhoz.
Benyomtam és azonnal elkezdett betölteni. Míg ezt vártam,küldtem Kathynek egy smst,hogy reggel beugrok majd hozzájuk. Muszáj valamit kitervelnem Ashley ellen. Nem győzhet,legalábbis így nem.












Írtam Ashleynek egy névtelen levelet,és szépen aláírtam a levél végén : A karma mindent vissza ad. Ha már játszunk,legyen fair. Én is zaklatni fogom,csak nekem jobb ötleteim vannak mint neki. Csak ő ezzel még nincs tisztában,rossz lánnyal kezdett ki ha azt hiszi van esélye elvenni tőlem Kendallt. Kendallel szeretjük egymást és nem adnám oda senkinek. Összehajtottam az A4-es méretű levelet és betettem egy üres borítékba. Bedobtam a táskámba és bebújtam az ágyamba. Épp a kedvenc sorozatom ment a tévében,ezért neki dőltem párnával a falnak és azzal elaludtam. De álmomban is Kendallékkel álmodtam.

8 megjegyzés:

  1. Köviiit!!
    Remélem Martina és Kendall kibékülnek és Ashley megkapja a magáét!
    Imádom imádom imádooom😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát,semmit nem árulok el de lehetséges :) köszönöm❤

      Törlés
  2. http://szuperhosokkelavilag.blogspot.hu/2015/10/elso-dij.html?m=1
    Itt a díjad

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett
    várom a kövit!

    VálaszTörlés
  4. Annyira gyűlölöm ezt a ashely gyereket!!!😡😡😡😡😡
    Remelem minden rendben lesz!!😭😘

    VálaszTörlés