2015. október 17., szombat

(51.rész) Let her go

Köszönet a több mint 12 ezer megtekintésért! Csodálatosak vagytok! Jó tudni,hogy ennyien olvassátok :$ ^^ Puszi xoxo


"Nézze uram,simán bevihetném magát a rendőr őrsre amiért így bánik a barátnőjével.Ez lassan már erőszakos viselkedés a lánnyal szemben."-Mondta és rám nézett. Én csak megráztam a fejem és felmentem. Eleget hallottam. És Kendallre is nagyon haragudtam,soha nem kiabált még velem ennyire...ez most fájt. Rossz barátnőnek éreztem magam.Mivel fiatal volt még a délután,gondoltam Lilivel elmegyek Logant meglátogatni,feltéve ha már be lehet egyáltalán hozzá menni. Addig se rontom itthon a levegőt. 

A recepciónál levő nővér elmondta nekem,hogy Logant most látták el és a 213-as szobában van. Mivel baba kocsival voltam és a második emeletre kellett felmennem,úgy döntöttem hogy liftezek. Mi sem egyszerűbb. Megnyomtam a liftet,mikor megérkezett és kinyílt az ajtaja,óvatosan megemelve a baba kocsi elejét betoltam a liftbe Lili babát. Egészen elszórakozott a tükörképével a liftben levő tükörben.

"Khmm! Látom már magadhoz láncoltad Kendallkét,jól mondom?"-Bárhol felismertem ezt a hangot. Ashley mindenhol ott van!  Egyetlen dolog miatt tartottam vissza magam,az pedig Lili volt. Nem hiszem hogy látni szeretné ezt.

"Te meg Logant! Csak egy a különbség! Mindketten belém vannak bele zúgva és nem beléd! Itt nézted be kisanyám! Ó és igen,Kendallel családunk van! Csak nem zavar téged ez? "- Röhögve vágtam neki vissza. Mire olyat tett amire nem lett volna képes senki a világon. Gyomron rúgott,kitakarta Lilit és megkarmolta a pici arcát a hosszú műkörmével. Majd kaptam még egy hasba rúgást. Nem tudtam felállni. De Lilinek szüksége lett volna rám,az én kisbabámat nem bánthatja senki. Erőt vettem magamon és feltápászkodtam a lift kapaszkodójában. Ashley annyira szánalmasan festett. Lerítt róla a káröröm.
De nem tudtam mit tegyek,így hagytam Ashleyt és mikor a 2.ra értünk,én mentem be a szobába Loganhez elsőnek. Szerencsémre volt egy doki is vele ezért Ashleyt kint marasztalta addig. Ez az egy szerencsém volt,de tényleg. Ha vele vagyok,Ashley már nem merne bántani. Előtte legalábbis nem.
"Magatokra hagylak titeket,később visszajövök Logan."- Ezzel magunkra hagyott tényleg.

Leültem Logan ágya mellé és megfogtam a kezét a jobb kezemmel. "Logan annyira sajnálom! Nem lett volna szabad ezt nekünk. Te is kapcsolatban élsz és én is. Nem csalhatom meg veled Kendallt. Azért az nem lenne jó dolog. "- Lassan kinyitotta a szemeit, "Szépségem,csak te vagy itt?"-Kérdezte egy apró mosollyal megbújva a szája szélén. A mosolya mindig vidámmá tesz. Velem van a baj?

"Martina vagyok és nem a szépséged...plusz miattam vagy itt.  Ha nem csókolom meg Kendallt akkor ez az egész meg sem történt volna." Lehajtottam a fejemet és hosszú percekig egymásra sem néztünk. De a következő pillanatban megint elcsattant egy csók. Mi a fene ütött belénk? Ezt egyáltalán nem lenne szabad!!

Csak egy villanást láttam majd mikor felnéztem a vállam felett megláttam a telóját a kezében és gonoszul vigyorgott.

"Ha kapok még egyet,jobban leszek sokkal."-Várt türelmesen Logan.Azonnal vissza fordultam hozzá és figyeltem mit mond. Én pedig nem tudtam megszólalni sem. Eddig az az egy csók miatt voltam bűn bak,most már ez megduplázódott. Ami pedig jobban aggasztott az az,hogy Ashley mindent képes elérni. Ha neki Kendall kell,megkapja. Csak ahhoz nekem is lesz egy-két szavam.

Eljátszottam,hogy kiakadok Loganre akkor elmegy."MEGŐRÜLTÉL? MI A JÓ FENÉÉRT CSÓKOLTÁL MEG?! " -elhallgattam és folytattam mert láttam hogy mindketten ledöbbentek- NE NÉZZ ÍGY RÁM. HALLOD?"-Logan nagyokat pislogva próbálta kitalálni mi ütött belém. De a téma átterelődött Lilire. 

"Basszus! Babó nézd Lili arcát! Mit csináltál vele?!!"- És igaza volt. Lenézve láttam a kis vágást az arcán. Hihetetlenül mérges lettem. De ami történt ezek után azt még jobban utáltam.

"Borzalmas anya vagy!! Egy gyereket sem lehet rád bízni,nézd meg. Hívom Kendallt,hogy jöjjön értetek. Nem csinálhatsz ilyet egy babával."- Meg se tudtam mukkanni,csak mondta és mondta. Próbáltam kivenni a kezéből de már Kendallt tárcsázta mikor esélyem lett volna rá. Elkezdtem öltöztetni Lilit és betettem a baba kocsiba. Nem volt mit tennem,kimentem a főnővérhez és segítséget kértem. Nagyon szégyelltem magam. Borzalmas szülő vagyok. Bejött velem és megvizsgálta a kis sebet Lili fején. Én a fotelban ültem Logan ágya mellett és reszketve vártam,hogy Kendall betoppanjon. A nővérnek ugyanis össze kellett varrnia a sebét.
Majd a kezembe adta. Megsimogattam óvatosan a kis hajas fejét. 

Kendall szemszöge: 

Anyuval csináltuk a vacsit mikor megszólalt a telefonom. Gyorsan kimentem érte a nappaliba és felvettem. Logan volt az és amit mondott nem hagyott nyugodni. Azonnal szóltam anyunak,hogy hívja fel Martina szüleit. Nem tudta mire jó ez,de én akartam. És nem engedtem belőle. Közben belebújtam a cipőmbe és elindultam a kórházba. Alig volt autó az utakon ezért hamar beértem a kórházba ahova Logant vitték be. 
Meg sem vártam a liftet,rögtön felsiettem a lépcsőn és megkerestem a 213-as szobát. Ashley azonban az utamba állt. Megfogta a karomat és félre húzott.

"Miért jöttél? Baj van? Logan nagyon kiabált Martinával. Ijesztő volt nagyon."- Ashley hozzám bújt egy ölelés erejéig,amit én hagytam. Most bármilyen fajta szeretet jól esett ebben a helyzetben.

"Figyelj,maradj kint kérlek. Bemegyek vele beszélni,ha a szülei ide érnek,küld be őket rendben?"- Kapott egy puszit a homlokára és benyitottam a kórházi szobába ahol Logan feküdt az ágyban. Csak a fején volt egy kötés,sikerült megúsznia a komolyabb sérüléseket. De akkor buktam ki igazán mikor megláttam a Picimet és a kislányomat.

 Elszakadt nálam a cérna...." Gyere picurkám."- Vettem el a Picimtől a kislányunkat és befektettem a baba kocsiba. Majd vissza léptem a Picimhez."NEKED TELJESEN ELMENTEK OTTHONRÓL! LASSAN OLYAN VAGY MINT AZ APUKÁD AKIT UTÁLSZ,BÁNTOD A SAJÁT KISLÁNYUNKAT! A MI KIS HERCEGNŐNKNEK ÖSSZE KELLETT VARRNI A SEBÉT AZ ARCÁN. SAJNÁLOM DE EZT NEM TUDOM MEGEMÉSZTENI.....CSALÓDTAM BENNED. Úgy lesz a legjobb ha te most hazamész a szüleiddel. Nézd csak,itt is vannak. Maradtak még ruháid otthon,úgyhogy nyugodtan mehetsz is haza velük. Majd én vigyázok Lilire."- Utáltam ezt tenni,de nem fog másból tanulni,csak ebből. Szeretem és imádom,de ez túl sok volt még nekem is. Próbálta vissza tartani a zokogást de nem sikerült. Nekem dőlve átkarolt és csak sírt hangosan. "De én nem.-" Elcsitítottam egy csókkal." Shh. Ez lesz a legjobb. Bízz bennem. Nemsokára hazajöhetsz. Most jobb lesz ha mész."- Nem volt szívem ezt kimondani,de meg kellett tennem. 

"Szívem gyere. Jobb lesz neked otthon velünk. Sok neked ez a baba dolog meg az anyukásosdi is. Nem bírsz vele."- Fogta meg a kezem és muszáj volt velük mennem. Hihetetlen,hogy Logan miatt van ez az egész. Ha most ő nem hívja fel Kendallt,ez az egész meg nem történt eset lett volna! 

"Jobb lesz nekem otthon,ezt jól átgondoltad?"- Mondtam gyorsan,mert anyuék már elindultak kifele az ajtón míg én nem. Csak bólintottam nehezen. "Felelősséget kell vállalnod a tetteidért,Lili egy kisbaba és te vigyázol rá. Erre ez történik. Picim ez nem normális dolog..." - Elfordítottam a fejemet Logan irányába és innentől kezdve rá se néztem a szerelmemre.

                                       FOLYT. KÖV. HAMAROSAN :) 2 komment után ;) 


3 megjegyzés: