2015. november 16., hétfő

(55.rész) A titok mostmár nem titok

Itt az új rész :) Sokat késtem vele,ne haragudjatok!!! 3 Komment után jön a következő amint tudok írni! Millió puszi! xoxo  P.S Lassan a 14ezredik megtekintés felé hajlunk!! Szuperek vagytok!! 

Martina szemszöge :

Leültünk vacsorázni. De nem tetszett hogy olyan messze voltam tőle ezért mellé húztam a tányéromat. "Manó? Tudom kibékültünk de annak van egy feltétele. Őszintének kell lenned. Éreztél bármit is mikor Ashley megcsókolt?"-Félve tettem fel a kínzó kérdést,de jogom volt tudni.Elvégre a barátnője vagyok! Gombóc volt a torkomban,alig bírtam nyelni is.Letettem a tányérom szélére a villámat. 

Kendall megette ami a villáján volt még és ivott mielőtt válaszolt volna." Milyen kérdés ez,persze hogy semmit! Nem értem miért féltékenykedsz. Hisz téged szeretlek nem őt!"- mondta ki a nyílván valót én pedig elámultam. Hihetetlenül mérges lettem. Felálltam az asztaltól és a konyhába siettem. Megmostam az arcom és próbáltam nagy levegőket venni. Muszáj volt lenyugodnom. Legalább az egyikőnknek higgadtnak kell maradnia. Éreztem egy erős kart ami átölelt a derekamon. Megfordultam és durván megcsókoltam Kendallt.

"Na?! Hogy tetszett? Jobban smárolok mint az a büdös kis cafka?!!? Kivele hallani akarom!!!"-Tört ki belőlem az összes titkom szépen lassan. De nem voltam vele tisztában. Kendall megfogta a csuklómat ugyanis pár centire voltam attól,hogy kapjon egy pofont.

"Ezt most hagyd abba! És Ashley szidalmazását is! Mit ártott neked? Mi van halálra ijesztett vagy mi? -Szakadt kendall a röhögéstől,nekem pedig a forró könnyeim elárasztották az arcomat. Elkezdtem remegni és észre se vettem. Gyorsan a táskámért nyúltam mert pont jött egy sms-em. 

"Szia csajszim! Benne vagyok,Ashre ráfér egy jó kis bosszú. Holnap megbeszéljük. Csáo."- Mielőtt kitörölhettem volna,kikapta a kezemből és nem adta vissza. Ugrálhattam is,de Kendall 2fejjel magasabb nálam. Esélytelennek tűnt. Figyeltem  a tekintetét ami átment mosolyból undorrá majd a kezembe dobta a mobilom.

" Fogd a cuccod és kifele. Nem mondom még egyszer!"-Levette a fogasról a kabátom és nekem dobta. Meghökkentem."Teljesen félre érted a dolgot! Ez csak egy srác a suliból!! Aki segít bosszút állni Ashleyn."-Álltam ki magamért,úgyis-mindegy alapon."Szóval ha jól értem,egész végig azt hitetted el velem,hogy Ashley kavarja a szart miközben ha tükörbe néznél látnád,hogy te magadnak csinálod ezt az egészet. Még én védjelek meg Ashleyvel szemben! Még mit nem!"-Esett nekem.

"Jogom volt ezt tenni!!! Tudni akarod az igazat? Ha igen akkor olvasd el ezt!!! Ebben a levélben kiállok magamért,nem úgy mint a valóságban. Igen,borzalmas anya vagyok mert a kislányomat védem,és lehet hogy nem a legjobban viselem el a dolgokat,de egyszer sem kérdeztél meg arról,hogy milyen a suli! Vannak-e olyanok akik bántanak. De még az se nagy dolog! Emlékszel mikor lila folt volt a hasamon és azért nem akartam lefeküdni veled? Azt Ashley ajándékozta nekem,cserébe amiért veled járok. Bele térdelt a gyomromba! Vagy ott volt a vizes telefon meg az sms!! El is érte vele amit akart.Azóta veszekszünk egymással folyton."- Kezébe adtam a levelet amit Ashleynek írtam.


 Leültem a fotelba és könyököltem a karfán de nem néztem rá. Csendben pityeregtem mikor hallottam,hogy a papír a földre esett. A szemem sarkából láttam,hogy Kendall dobta el. Elém guggolt és maga felé fordított.

" Nézz rám...."- Mondta szomorúan. Megráztam a fejemet nemlegesen. Nem bírtam a szemébe nézni,ezek után nem. Túl sok minden történt az elmúlt időszakban aminek nem lett volna szabad egyáltalán megtörténnie. A legrosszabbon járt az agyam. Szakítanunk kéne? Talán jobb lenne kettőnknek,de ott van Lili. Ráadásul imádom Kendallt csak a dolgok változtak és rosszul kezeltük a dolgokat mindketten. 

"Miért nem mondtad el? Meg tudtalak volna védeni. Egyedül nem tudsz egy ilyen dolgot megoldani. Te is tudod."- Nézett le a kezére." Ashley tényleg ennyire rád szállt?"- Én csak igennel bólogattam. Nem jött ki egy szó sem a számon. 

"Min töröd a kis fejed? Kincsem."- Felemelte a fejemet és a szemébe néztem. Letörölte a kis kósza könnycseppet az arcomról a hüvelyk ujjával. 

"Lehetséges,hogy Ashley jól látja a dolgokat. Mi van ha nem illünk össze?"- Lehajtotta a fejét mintha az ő hibája lenne ez az egész.

Kendall szemszöge: 

A szivem is elszorult mikor elolvastam azt a levelet. Tele volt száradt foltokkal. Gondolom tele sírta a papírt mikor megírta. Félre dobtam mert a levél számomra nem volt olyan fontos,kivéve amit megtudtam belőle. Eszméletlenül haragudtam Ashleyre!! Az a csók is,miatta volt kórházban a Picim! Én hülye meg hittem annak a ténynek,hogy Martina csak féltékenykedik. Ez annál sokkal több volt. Baromi nagy hibát csináltam mikor megtörtént az a csók. A fő ellenségével smaciztam,ebbe még belegondolni is borzalom! Brr.

"Dehogy,ezt verd ki a fejedből. A kislányunk a példája annak,hogy jók vagyunk együtt. És sajnálom nagyon amiért téged vádoltalak meg mindig. Hallgathattam volna rád,te mindig el akartad mondani nekem,csak nem volt rá alkalmad."- Pusziltam meg a homlokát,de nehezen mert a nyakamba borult és csak sírt. Nem voltam benne biztos,hogy most örömében sír vagy sem. Próbáltam elvenni a kezeit a vállamról,hogy levegőt vehessek de egyszerűen rám csimpaszkodott.

"Baby! Ha nem engedsz el egyedül eszem meg a desszertet!"- Erre azonnal felkapta a fejét és morcizni kezdett. Mire én csak ránéztem és az mindent elmondott.

"Gyere ide kis dilisem."- Elvigyorodott kicsit és szájon puszilt . "Ajánlom hogy finom legyen a desszert!"- Futottam a hűtőhöz Kendallt lehagyva.

"Ha tolakodsz akkor egyedül eszem meg!!"- Halottam a hátam mögül.

"Vesztettél."- Nyújtottam ki a nyelvemet rá.

"Aa...sajnos."- Átölelt hátullról. " De téged megnyertelek!"







4 megjegyzés:

  1. Várjuk a következőt. :)

    VálaszTörlés
  2. Végre lehullott a lepel Ashlyrol
    Boldog vagyok nagyon remelem mostmár nem lesz ennyi vita mert egy csomót sírtam eddig😘☑️💔😱😳😀😀😀

    VálaszTörlés