2015. november 29., vasárnap

(57.rész) Baleset?

Itt az új rész! Köszönöm a türelmet! Jó olvasást! Millió puszi xoxo
Szokásosan 2-3 komment után jön a kövi rész:))


Kendall szemszöge:

Már a kocsiban odafele elkezdtem a lábammal dobolni idegességemben. Fogalmam sem volt,hogy mi lesz de arról sem,hogy Logan milyen állapotban van lelkileg. Tudom jól hogy ugyan azt a lányt szeretjük.Mégis az enyém lett. Ez nem az én hibám. Ezen gondolkoztam egész végig. Olyan 20 perc se telt el,de elértünk a kórházig. Megköszöntem anyunak hogy kitett,majd bekocogtam a recepciós hölgyhöz.Éppen telefonált valakivel a vezetékes telefonon és felnézett,mutatva a mutató ujját hogy várjak 1 percet.Kapott egy bólintást mire elmosolyodott. Szép mosolya volt. Körbe néztem.Nagy és rendezett volt a váró de nem szívesen lennék itt,nap mint nap. 

"Jó napot,miben segíthetek?"-Tette fel a kérdést rám figyelve. Ez meglepett ugyanis a nővérek többsége goromba és unott képű. De ő nem volt ilyen,inkább a bájos és szelíd arcvonása vonzotta a tekintetemet. Támadt egy remek ötletem! Elkértem a számát miután elmondta nekem hogy Logan már pakol mert hazaengedték. Örülök hogy szingli ez jól fog jönni. Asht meg ki kell venni az útból.

"Szólj majd a haverodnak hogy hívjon este bátran. Otthon leszek!"-Mondta kicsit zavarban,de szexin. Logan ilyen lányt érdemel,nem egy Ashley fazont. A folyosón szembe jött velem Logan és Ashley. Azonnal adtam neki egy tesó ölelést majd csatlakoztam hozzájuk. Mikor elértünk a recepcióhoz Logan után szólt a lány "Szia! Majd hívj!"-Logan rögtön rám szegezte a tekintetét mintha azt kérdezte volna 'Mi a fenét csináltál haver.' "Elmondok mindent de küldd most haza Asht. Komolyan mondom. Szakíts vele! Nézz rá. Kiállhatna az utca sarokra is!Mióta jön be neked a szőke haj? Amennyire ismerlek a barna hajú csajokat bírod. "-Ashley köpni-nyelni nem tudott. Megcsókolta Logant hosszasan.

"Miért szakítanék vele? Neked ott van Martina könnyen mondod,nekem csak Ashley jutott. Jobb mint a semmi."-Kihúztam az utcára Logant."Ha nem szakítasz Ashleyvel akkor én fogok a nevedben! Bántotta Martinát! Hinned kell nekem! Egy boszorkánnyal randizgatsz éppen. Nem hiszem hogy boldog vagy,itt egy mobil szám,a recepciós hölgy küldi,szeretne megismerni téged. Csak vess rá egy pillantást,rohadt dögös és kedves."-Mondtam sietve. De örültem mert Logan hátra nézett és mosolygott füligérően. Ashley nem fog nevetni a végén. Abban biztos vagyok. "Haver,hogyan sikerült? Velem szóba se állt volna. Mármint nézz csak rá,olyan más mint a többi csaj de jó értelemben."-Beültünk a kocsiba.Logan csak boldogan vigyorgott. Ezért már megérte!Ashleyt nem vártuk meg,elmentünk nélküle.


Martina szemszöge:

Pár órát sétáltam a parkban. Jó idő volt de elkezdett kicsit fújni a szél amitől csípős hideg lett. Elgondolkoztam azon amit Kendall mondott,suliba mennem veszélyes lenne,de azt nem mondta hogy nem látogathatom meg Ashleyt. A sétáról hazafele elmentem Ashleyék házához. Egyszerűen csak vágytam a bosszúra. Úgy tűnt senki nem volt nála otthon. Lefékeztem a baba kocsit és bedobtam a levél bedobón a levelet amit írtam neki. Majd fogtam a kulcsom,körbe néztem és mivel tiszta volt a terep végig húztam a kocsin a kulcsomat,kreálva ezzel egy szép hosszú csíkot a festésen. Valaki közeledett,mikor hátra fordultam pont Ashleyvel találtam szemben magamat. Gyalog jött? Azt hittem Logannél van bent a kórházban." MI A FENÉT KERESEL ITT,UGYE TUDOD HOGY A KOCSI FESTETÉSÉT TE FIZETED KI!!! HÚZZ EL INNEN MIELŐTT VÉLETLEN MEGPOFOZLAK!!SZÁNALMAS VAGY! ENNYI A BOSSZÚ? CSAK ENNYI TELIK TŐLED VAGY BEIJEDT A KICSI HERCEGNŐ"- Közelebb lépett hozzám."Csak gondoltam megmutatom mit is tudok csinálni,ami nem kerül komoly erőfeszítésbe."- Válaszoltam neki ugyanolyan hangnemben. Hirtelen Liliért nyúlt ,de már nem tudtam megakadályozni. Túl késő volt. Elvette tőlem!

"Olyaan ügyetlen tudok lenni néha. Mi van ha leejtem?"-Hirtelen mintha elengedte volna, rámnézett. Utána akartam kapni de szerencsére szorosan fogta Lilit."Nem mernéd....! Csak ijesztgetsz annyira szánalmas vagy komolyan mondom. Add ide a kisbabámat!"- Ordítottam rá. Zavart hogy Ashleynél van a kislányom. Mégpedig nagyon! "Szerinted fáj neki ha végighúzom a körmöm az arcán? Vagy maradjunk a pofonnál? Úúú attól Kendall totál kiborulna és elküldene téged örökre. Bírnám!"-Jól elszórakozott míg az én idegeim a pattanásig feszültek. Liliért nyúltam hirtelen,elterelve ezzel a figyelmét Ashnek.Azonban így is gyorsabb volt nálam. Fájó baba sírás törte fel a békés utcai idillt.Mivel Ashley csúnyán megütötte Lili fejét mikor beletette a babakocsiba,azonban a keretbe beverte a fejét. Elszakadt nálam a cérna.

"HOGY VAN KÉPED ILYET TENNI??! LILINEK BAJA ESHETETT! NEM BÁNTHATSZ EGY BABÁT!"-Próbáltam lenyugtatni Lilit,csakhogy nem akart megnyugodni csak sírt torkaszakadtából.Annyira rúgkapálózott és ficánkolt,hogy alig bírtam megtartani.

"Kismanóm sajnálom,Asley nem akarta ezt tenni. Ne haragudj az én hibám."- Leültem vele a járdára és minden erőmmel azon voltam,hogy megnyugtassam.Fene gondolta,hogy Ashley még Lilit is bántani meri. Ő nem része a mi kettőnk harcának. Kihalásztam a nadrág zsememből a mobilom és felhívtam Kendallt, remélve hogy felveszi. 

Kendall szemszöge: 

Röhögve és énekelve kocsikáztunk hazafele. "Haver remélem ezek után felhívod a csajt! Ha nem lenne csajom ráhajtanék azonnal!"- Vigyorogtam és bekanyarodtam egy utcába."Jó de Ashleyt nem lehet csak úgy lerázni,plusz őrülten jól csókol Kendall!"- Ábrándozott el mig Kendall vállon nem bökte. "Tesó,értem én de gondolj bele,ha nővérrel jársz szerinted mennyire jól tud szájon át lélegeztetni? Több tapasztalata van mint nyomi Ashleynek már ne is haragudj." - Nevettem el magam mert tényleg igaz volt.

"Oké oké! Megpróbálom majd dobni,de ha nyaggat,segítesz lekoptatni rólam!"- Emelte fel Logan a kezét mint aki megadta magát. Feljebb hangosította a rádiót és tovább énekeltünk. Nemsokkal később rezgett a mobilom.Szóltam Logannek,hogy halkítsa le azonnal a zenét és vegye ki a zsebemből a telóm. Meg is tette mindvégig fura arcot vágott mivel a farzsebemben volt. Hé! Nem tehetek róla na!
"Igen tessék,Logan vagyok."-Hallgatóztam hogy ki lehet az."Logan hangosítsd ki!"- Mire megtette és csak sírást hallottam.Azonnal lefékeztem. "Baba! Mi történt? Gyorsan mond!"- Kezdtem el nagyon aggódni mert nem csak Lili sírt hanem a Picim is!!

"S-segíts!! Lili nincs jól. Vörösödik a feje és kapkodja a levegőt! Nem tudom mi baja van!! Beütötte a fejét nagyon nagyon...."- Elcsuklott a hangja a Picimnek én pedig megfeszültem." Logan azonnal hívd a kórházat és mond nekik hogy mindjárt bevisszük Lilit. Szívem merre vagy?"-Kérdeztem gyorsan."A...As...háza...én csak megkarcoltam a kocsiját és.-"-Folytott hangon zokogva próbálta kinyögni de nem nagyon értettem belőle semmit,Logan se. "Milyen A? Baba mond ki így nem tudok érted menni!"- Indítottam el a kocsit."Ashles tette ezt vele."- Megcsuklott a hangja és tisztában voltam vele miért. Ashley túl messzire ment....





4 megjegyzés: