2015. november 21., szombat

(56.rész) Így sem könnyebb!

 Jó hétvégét mindenkinek! Jó pihit és hozzá segítségül egy újabb rész ami hosszabb mint az előző volt! :) 
2 komment után jön a következő! Lassan 14ezer olvasónál járunk!Fel se tudom fogni!! Csodálatosak vagytok!! Millió puszi xoxo


Martina szemszöge:

A nappaliban a kanapén elfeküdve ettük a sütit. Kendall a kanapénak dőlve betakart minket. Imádtam ezt a takarót! Ha hideg van mindig elszoktam lopni éjszakánként tőle! De ez titok! A mellkasának dőltem háttal és tévéztünk. Egy ideig néztük míg be nem nyomtak valami hülye reklámot. Kendall a távirányítóért nyúlt és lenémította addig is. 

"Mindig a legjobb résznél hagyják abba. Még van bő 20 perc belőle."-Pillantott fel a tv feletti órára ami 11:02-t mutatott. Egy mozdulattal kikapcsolta a tv-t teljesen.

"Hé! Ezt miért kellett?Most nem fogom tudni hogy elkapták-e a csajt! Ajj ne már"- Mondtam csalódottan.Az üres tányéromat letettem a kávézó asztalra,fogtam egy párnát és a fejem alá igazítottam. Lehunyva a szemem próbáltam elaludni. De matatást hallottam. Kinyitva az egyik szemem csak Kendallt láttam a mobilommal a kezében " Csak írok Vivinek,hogy itthon alszol és beugrunk Liliért holnap."- Kaptam egy rég látott fáradt mosolyt tőle. "Rendicsek"- Ásítottam hirtelen.

Miután az sms el lett küldve Kendall felment és már fél álmomban voltam mikor leért az emeletről. " Baba,ne aludj még el! Adok rád pizsit. Csücsülj fel."-Leült mellém a kanapéra és kitakart. "Emeld fel a kezedet baba. Úgy ni." -Ki cipzározta a ruhámat,feladta rám a piros pókemberes pólóját ami igen nagy rám mivel én alacsonyabb vagyok nála. Félre tette a ruhát,levette a magassarkúmat és felvitt a karjaiban az emeletre a kedvenc takarójával együtt.

"Szép álmokat kicsim"-Nyomott egy puszit a homlokomra,megsimogatott és betakart. Lekapcsolta a lámpát és aludtunk is.

Másnap reggel pakolásra lettem figyelmes. Zajra ébredtem. Az ajtóban pedig megláttam Lilit Kendall vállán pihenve. Látszott rajta,hogy még korán van és csak piciket pislog majd lecsukja a szemét.


"Nézd,anyuci felkelt. Adunk neki puszit?Igen? Gyere."- Mondta sejtelmesen ami Lilinek nagyon is tetszett. Elmosolyodott. Lili értem nyúlt. Ásítottam és vissza dőltem az ágyba. Nem akartam még felkelni!! Eltakartam a szemem mire valami puhát és picit éreztem a hasamon. "Manó,ugye nem Lilit tetted a pocakomra? Ha most evett,rám fog büfizni."-Ijedtem meg. "Haha! Csak anyuci hiánya van. Egész este nélküled volt képzelheted. Reggelit meg nem kapott mert nem akart cumizni. Én megpróbáltam de semmi. Most éhes pocakkal van. De jó lenne ha megszopiztatnád hogy ne legye gond belőle."-Kaptam végre egy csókot.

"Ha kimész,lehet róla szó! Cserébe csinálsz reggelit? Tudod azt a  mosolygós palacsintát azt imádom! Ú éhes lettem. "- Húztam le a pizsi pántomat. Kendall azonban meg se moccant. Állt az ajtóban engem nézve."Kendall nyomás kifele!! Nincs leskelődés! Láttál már ruha nélkül!!"-Erősen elpirultam mire kendall csak vállat vont és kiment. Hála az égnek. Képes lett volna dokumentálni is! Megszopiztattam Lilit,de nem öltöztem át csak lementem vele mert nagyon éhes voltam. Az átöltözés bőven várhat!  Kendall nagyban sütötte a palacsintákat míg én halkan elővettem egy tányért és elloptam rögtön 4et! Háttal állt nekem ezért nem vette észre. 

"Baby? Azokat magamnak sütöttem,ez a banános csokis. Tessék"- Vett le magának is egy tányért a szekrényből,hozott két villát és kicserélte a tányérunkat. Leült mellém és átvette tőlem Lilit és az ölébe ültette. "Pedig az epres se rossz. Manó...én akartam vele reggelizni."- Mosolyodtam el. Nem tudom,hogy minek köszönhető,de Kendallnek szanaszét állt a haja."Most apucival eszik.De így is téged figyel."- Rázta a fejét aranyosan én pedig elnevettem magam."Tudsz ma vigyázni Lilire? Bemegyek a suliba."- Jöttem elő a témával,amit tudtam hogy Kendallt nem hagyja nyugodni.De tudtam jól,hogy vissza kell adnom Ashleynek amit ő tett velem. Nem félek tőle!

"Kizárt,hogy egyedül mész be. Azok után ami történt. Örülhetsz,hogy ennyivel megúsztad. Logannel pedig beszélek,hogy gondolja át ezt az Ashley dolgot. Ha tudná mit tett veled a csaj,biztos lehetsz benne,hogy elküldené a fenébe! Ne félj nem hagyom szó nélkül"- Evett egy falatot. "Jó reggelt drágáim. Minden rendben volt az este?"- Kérdezte anyum mikor bejött a konyhába és leült hozzánk reggelizni."Lili jól viselkedett mi pedig kibékültünk!"- Kendall a vállamra tette a kezét és magához húzott a fejem búbjára nyomva egy puszit.Megöleltem ösztönösen. Hiányzott ez. Hogy hozzábújhassak és biztonságban érezzem magam. 

"Ideje volt. Mai program mi lesz?"- Érdeklődött Kathy. Én csak megvontam a vállam. Nem tudom Kendall megengedi-e hogy bemenjek a suliba és bosszút álljak Ashleyn vagy megtiltja. Őszintén szólva,nem volt ma kedvem semmihez."Beszélek Logannel. Ashley zaklatta Martinát egész végig. Hason rúgta,wc-be dobta a mobilját,szakítós smst küldött nekem az ő nevében és még sorolhatnám. És én csak tegnap tudtam meg. Képzelheted milyen szívszorító érzés volt."- Szomorodott el és sajnáltam Kendallt. Megkaptam a sajnálkozó tekintetet Kathytől. Miattam szomorú,nem akartam én ezt. Letettem a villám félbe hagyva a reggelit és felmentem Lilivel,hogy összekészüljek. El viszem sétálni a parkba. Ez volt az elgondolás.

 Engem figyelt és összecsücsörítette a száját. Adtam neki egy puszit. " Anyuci szeme fénye vagy. Bizony!"- Mondtam sírva. "Szerinted is jobb lenne ha csak ketten lennénk pindurkám?"- Csatoltam be a kezes lábasát és kapott pulcsit is. Feladtam rá a cipőjét és én magam is össze készültem. Már éppen mentem le a lépcsőn mikor Kendall felfele jött a lépcsőn. Azonnal visszafordult és utánam szólt. " Baba állj meg. Miért sírsz?Hé hé!!"- Húzott magához. Átölelt amennyire tudott mivel Lilit fogtam közben."Miattam voltál szomorú reggel és ezt én nem akartam. Mégis megtörtént. Ezért nem akartam elárulni,hogy Ashley bánt!! Hagyj kérlek nem akarok most ölelést"- Bújtam ki az öleléséből. Előhoztam a baba kocsit a garázsból és belefektettem Lilit,becsatoltam.

"Hova készülsz? Elmondod?"- Nem hagyott Kendall. Jött a hülye kérdéseivel."A parkba megyek!!! Kettesben Lilivel! Az is baj? Vagy megtiltod hogy az utcára menjek?"- Fakadt ki belőlem a félelem.Ellöktem Kendallt magamtól." Majd jövök. És tegyél meg egy szívességet nekem,küld el Ashleyt a francba. Megérdemli."- Ezzel kinyitottam az ajtót és elmentem a parkba.

Anyum kijött és végig nézte a jelenetet. " Hoppá. Mégsem ment annyira a kibékülés úgy látom. Hagyj neki egy kis teret. Most mondta el a titkát neked,fel kell dolgoznia. Bevigyelek Loganhez a kórházba? Útban van úgyis a bolt fele." Mondta anyum,én pedig megráztam a fejemet. Felvettem a kabátomat és hoztam a kocsi kulcsotkat."Egyedül megyek,de azért köszi. Ennek pontot kell tenni a végére. Nem akarom őket elveszíteni. Ha kell én magam fogok Ashleyn bosszút állni.Ebben biztos vagyok."- Határoztam el magamban. Az én családomat senki nem félemlítheti meg. 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!Mikor lesz kövii rész? :D

    VálaszTörlés
  2. Az összes olvasód nevében kijelentem: most azonnal szükségünk van a következő részre!! :D

    VálaszTörlés
  3. Gyorsan kövi részt. Már nagyon kíváncsi vagyok mi lesz Martina bosszúja. :D

    VálaszTörlés