2015. december 13., vasárnap

(59.rész) A múlt árnyéka és egy buli

Nem tudom mennyire fog ez a rész tetszeni nektek,szerintem nem sikerült olyan ütősre mint aminek elképzeltem,nagyon sok dolgom van még most is tz hegyek egy rakásra,ezért csak így tudtam megírni. Remélem így is olvasható. Mivel 2 hét múlva karácsony van,készülök nektek egy meglepivel ami egy karácsonyi külön kiadású rész lesz. 3 komment után jön a következő rész!! :) Millió puszi és vigyázzatok magatokra! :) Ui. Ha bárkinek bármilyen ötlete van az nyugodtan ossza meg velem! Néha sokat segít! 

Martina szemszöge:

Hazaértünk hamar,mivel nem volt szinte senki az utakon. Én vittem Lilit,Kendall meg a táskámat. Kathy már fent volt mikor hazaértünk."Jó reggelt!"-Letámadtam egy öleléssel. Megölelt,de valami nem stimmelt. Furcsán viselkedett ami nem jellemző rá. "Nektek is drágáim. Kendall majd szeretnék veled beszélni négyszemközt. Van tervetek ma estére? Mert gondoltam filmezhetnénk,lenne popcorn,ital stb. Régen imádtátok,Lili születése előtt."-Simogatta a hajamat közben. Oldalra fordítottam a fejemet. Régi szép idők."Benne vagyok,de sajna már elígérkeztünk Loganhez az estére és szeretnénk menni."-Kendall is beszállt a kérlelgetésbe. "Anya tudnál vigyázni Lilire 7-től éjfélig maximum. Addigra vissza érünk és nem iszunk sokat! Becs szó!"-Ígérte meg Kendall.
"Rendben,menjetek nyugodtan. Logannél lesz a buli?"Kathy nem akarta elrontani az estét,nem volt más választása minthogy igent mondjon. Miközben remélte,hogy minden rendben lesz,mert Kendall múltjából visszajött valaki és ha nem vigyáznak mindent tönkre tehet. Ez a bizonyos személy pedig Kendall ex barátnője. "Köszi Kathy! És igen nála tartjuk!"-Puszilgattam halálra Kendall anyuját. "Ok,elég lesz édesem. Menj fektesd le Lilit hadd pihenjen. Kendall te pedig gyere velem.Most."-Kapott egy szigorú pillantást és azonnal ki is ment Kathyvel.

Kendall szemszöge:

"Anyu mit szerettél volna mondani? Kivele ha olyan sürgős."-Fontam keresztbe a karom és a konyha pultnak dőltem háttal."Szóval...?" Próbáltam szóra bírni anyumat."Tudod mit,inkább hallgasd meg."-Sóhajtott egyet és megnyomta az üzenet rögzítőt. Nem nagyon értettem miért volt ennyire kiakadva. Egyáltalán nem vall rá. A telefon elkezdte lejátszani a felvett üzenetet. "Szia Lindsey vagyok,gondoltam szólok,hogy jövök. Kidobtak a lakásomból és nincs hova mennem. Csak pár holmit hozok,nem fogok zavarni. Puszi és még mindig hiányzol. Remélem újra tudjuk kezdeni."-Ennyi volt.A konyhában megfagyott a levegő. Megszólalni se tudtam,próbáltam felfogni hogy az ex-csajom éppen meg akarja magát húzni nálunk. Így közel karácsony idején nem is beszélve arról,hogy Lindsey számára a szakítás nem volt végleges.Ő még nem zárta le a kapcsolatunkat. Éppen ellenkezőleg velem,én már nagyon is túl léptem a nehéz szakításon. Minden úgy jó ahogy éppen van. Kicsi Lilivel és Martinával. Nem szeretném ezt megváltoztatni! "Anyu ha
idejön....mindennek...v..vége."-Néztem fel ijedten ahogy ezt kimondtam. Anyu csak bólintott,jól tudta ezt ő is. Ezért szólt előre. Tudta mennyire megviselt a Lindsey-vel való szakítás.


"Csak szólj Martinának,hogy az exed volt és már nem érzel iránta az égadta világon semmit. Akkor talán nem fog ellenségként tekinteni Lindsey-re."-Javasolta,de tudtam jól hogy ez nem lesz ilyen egyszerű. Ha Lindsey akar valamit,azt eléri.

Martina szemszöge: 

Gyorsan lefektettem Lilit aludni. Betakartam a kis ágyában a bárányos takarójával és nyitva hagytam az ajtót résnyire,hogyha felsírna halljam.

Halkan lementem a lépcsőn. Sehol senki. Körbe néztem és megláttam Kendallt és Kathyt a konyhában beszélgetni. Tisztában vagyok vele,hogy a hallgatózás rossz dolog,és hogy bízni kell a másikban de valami azt súgta nekem,hogy jobb ha tudom mi történik. Megálltam a konyha ajtó előtt és füleltem."Nem. Anyu nem kell tudnia. Igen tudom,de ha elmondom neki,azt fogja hinni a végén hogy jogosan kell félnie Lindseytől. Azt pedig nem akarom."-Ennyit volt erőm végig hallgatni és bementem lassan a konyhába. Haragudva Kendallre. "Manó,ki is az a Lindsey és ki ő neked? Hallottam mindent úgyhogy kivele. Mond el."- Türtőztettem magam. Nyugodtnak sikerült maradnom ami számomra nagy dolog. "Jobb ha tőlem tudod. Lindseyvel múltam volt. Közös múltam mivel az exem. Nincs hova mennie,ezért itt fog maradni pár napig. De szuper barátnőm van aki ezen nem bukik ki,szóval nem lesz semmi gond. "-Mosolygott majd a testéhez húzott egy csók erejéig. 
"De mi van ha te érzel még iránta valamit? Elfoglak veszíteni."-Bújtam a mellkasához. Most biztonságra volt szükségem,ezt meg is kaptam. "Megígérem,hogy semmi nem fog megváltozni,ha itt lesz velünk. Sőt ha szeretnéd rá osztjuk ki a mosogatást. Rendben van?"-Kaptam egy homlok puszit mire bólogattam. 

A bulin/Logan szemszöge: 

Minden pöpecül nézett ki. A dekoráció is,a büfés asztal. A zene pedig király volt. Sikerült jó számokat össze gyűjteni. A buli kezdete előtt húsz perccel még a fürdőben pepecseltem mikor csengettek. Anyum szólt hogy nyitja az ajtót. Egy lány hangja hallatszott lentről. Úristen ez ő lesz! Nagyon izgulok. Elvégre nem minden nap van az embernek esélye egy ilyen dögös és okos csajjal randiznia. Nagyon vártam már hogy megismerhessem. Kendall elmondása szerint talpraesett és magabiztos. Gyorsan rendbe szedtem magam és miután a hajam is jól állt,lementem üdvözölni álmaim hölgyét. Te jó ég már most bele vagyok zúgva. Kezdtek özönleni az emberek a bulira. Jó hogy ennyien el tudtak jönni. Vidámságból nem lesz hiány. Láttam a lányt a tömegben táncolni,lazán viselkedett mégis nőies volt. "Szia,Logan vagyok. Lenne kedved velem kijönni a teraszra egy kicsit ?"-Próbáltam túl üvölteni a hangos zenét. Éppen egy sráccal táncolt,de mondott neki valamit mire a srác csak igennel bólogatott és kijött utánam. 

"Szia Alexa vagyok. Te pedig biztos Logan vagy."-Már rögtön elvarázsolt a mosolyával."Igen én lennék az. Kendall sok jót mesélt rólad. Mióta dolgozol nővérként? Nem túl nagy felelősség?"-Dőltünk neki a korlátnak és néztük a csillagos eget."Mikor behoztak téged,azon a napon csak helyettesítettem az egyik kolléganőmet egyébként asszisztens vagyok. Én vagyok az orvos jobb keze ha úgy tetszik. Ha belejön az ember nem túl nehéz. És te mit dolgozol?"- Kérdezte érdeklődően."Nem dolgozom valójában. Még van egy fél évem a gimiből. Utánna szeretnék majd munkát. De még nem tudom milyen területen. Lehet segítséget kérek majd tőled."-válaszoltam őszintén.



"Logan hali!!"- Kaptam egy tesó ölelést Kendalltől. Megérkeztek ők is. Mellette állt Martina. Nagyon dögös ruhát vett fel. Alig bírtam levenni róla a szemem de muszáj volt! Randim van Alexával,nem ábrándozhatok közben Martináról. Nem tehetem meg."Siettünk,de családi dráma volt és meg kellett beszélni még. Miről maradtunk le?"-Kérdezte Kendall. Martina csak körbe nézegetett. Ő nem szokott nagyon bulikba járni.Látszott is rajta,hogy kicsit feszengve érzi magát."Minden okés,kijöttünk Alexával kicsit dumálgatni. Jól elvagyunk. "-Öleltem meg oldalról a válla köré téve a karomat. "Igazad volt Kendall. Még az is lehet hogy a buli végére összejövünk."-Alexa elpirult ugyan de nagyon mosolygósan mondta. Majd megtörtént. Életem legjobb csókja volt.

Kendall szemszöge: 

"Na! Ez szuper,csak ügyesen. Mi bemegyünk kezd hideg lenni meg kell ital is."- Mondtam és bementünk a meleg lakásba. Azért már hideg van kint este hiszen tél van. Gondolom ők is nemsokára bejönnek,de kabát volt rajtuk lehet,hogy még kint lesznek egy kicsit. Elmentem az italos asztalhoz és öntöttem két piros pohárba egy kis alkoholos italt ha jól éreztem vodka volt benne nagy részben meg narancslé. Láttam,hogy a Picim csak álldogál a szoba egyik sarkában. Nem szereti a nagy bulikat,
ezzel tisztában vagyok de ráfér egy kis lazítás. Bele ittam a poharamba és élveztem az égető érzést ahogy az alkohol végig folyt a torkomon. "Baby igyál egy kicsit.Segít ellazulni. Lazíts,megérdemled."-Csókoltam meg lágyan. "De mivan ha Lindsey idejön? Nem tudok ellazulni. Zavar ez az egész.- Leült a kanapéra. Csatlakoztam hozzá. "Hallgass meg. Te vagy a barátnőm és a kislányunkak az anyja. Kell ennél több?"-Bújtam a vállához. Nem mondott erre semmit. Tudtam,hogy ezzel rátapintottam a lényegre. Elkezdtünk táncolni és mire észbe kaptam a Picim részegen táncolt a karjaimban.



 Ez csak akkor csapott át túlzásba mikor az exem megjelent egy irtó feszülős ruciban. A Picim is meglátta. Na mi következett? Ki nem találnátok! Odajött hozzánk."KENDALL!! ÚRISTEN ANNYIRA HIÁNYOZTÁL!!"-Örült meg nekem. Na ez, nem volt kölcsönös érzés. Rohadtul nem volt jó hogy ide tolta a képét. Logan is szemtanúja volt a nagy találkozásnak. Rám nézett ami kb annyit jelentett," Ő meg mit keres itt??" Megvontam a vállam és tátogtam: "Fogalmam sincs! De nem lesz jó vége." Tovább táncolt a tömegben Logan Alexával és mire vissza néztem már nem is láttam őket. A Picim megszoritotta a kezemet. Lenéztem rá,"Mondd csak szivem." Simogattam az arcát ahogy engem használt támaszként. "K...kérek még picikét."-Csuklott egyet a mondat végén. Nevetni kezdtem ezen."Azt hiszem eleget ittál hercegnőm. Nem kapsz többet."- Lehet hogy nem tetszett ez neki mert ellökött magától és elvegyült a tömegben. Ilyen a formám,mindig történik valami. Azt vettem észre,hogy Lindsey hozzám simulva táncol. Benn tartottam a levegőt egy pillanatra. Mit kellene tennem? Mégsem küldhetem el a francba. Ajj ez nem ér!! "LINDSEY HALLGASS MEG! EZT NEM KELLENE! MARTINA IS ITT VAN"- Túl hangos volt a zene,nem tudtam túl kiabálni.

Martina szemszöge: 

Kezdtem végre jól érezni magam,de a buli vége felé megjelent egy csaj. Mint kiderült Lindseyke volt az. Volt képe idejönni. Eltoltam magamtól Kendallt és inni kezdtem,szerintem csak 2 pohárnyival ittam többet mint kellett volna. Kezdett minden forogni körülöttem. A falnak támaszkodtam mert rám jött a hányinger. Megláttam Alexát. "Alexa!!Segítesz? Kendallt kéne...megkeresni."- Röhögtem nagyon és botladozva mentem oda hozzá. "Jól berúgtál,az tuti. Gyere megkeressük Kendallt. Hát így sikerült berúgnom és teljesen ellazulnom ahogy Kendall szerette volna. De bevallom,másnap ez már nem lesz annyira kellemes érzés!


6 megjegyzés: