2015. december 31., csütörtök

(61.rész) Karácsonyi készülődés /2.rész

Boldog Új Évet és utólag is Boldog Karácsonyt kívánok nektek!!:) Megjött az új rész,mint szokásosan 3 komment után teszem fel a következőt. Közel 17ezernél (olvasó) járunk!! 


Kendall szemszöge:

Másnap reggel álmosan keltem fel a kanapéról Lindsey mellett. Ugyanis osztozkodnunk kellett rajta. Fentről hallottam Lili kétségbe esett sírását ami ritka. Mivel akkor vált át kétségbe esős sírásba ha már egy jó ideje és nem veszi fel őt senki. Felmentem a szobánkba és megtaláltam a baj forrását. Lili kidobta a cumiját az ágyból és még kicsi ahhoz,hogy fel álljon és érte nyúljon.

"Hát miért pityeregsz ennyire hercegnőm?Apu itt van,viszont anyu még alszik...pedig már 9 óra elmúlt. Érdekes.Mit szólsz hozzá felkeltsük?"-Jól eltársalogtam Lilivel amíg próbáltuk felkelteni Martinát. De semmi. Mintha totál kiütötte magát rendesen. "Akkor csak aludj.Vigyázok Lilire."-Megpusziltam a homlokát és lementem a konyhába."Anya ne teríts 4 személynek,csak mi hárman eszünk. Martina álom kóros. Nem tudtam vele mit kezdeni."-Vontam meg a vállam. Legalább addig sem féltékenykedik vagy bármi hasonló. Hogy őszinte legyek,elhanyagolja magát mostanában és nincs kedve semmihez sem. Nekem pedig ez nem tetszik.

"Tényleg,tegnap altatót vett be. Lehet attól van.Akkor nélküle reggelizünk. Hozd Lilit,itt az etetőszéke"-Mondta anyum és betette Lilit a sok takaróval együtt. Ugyanis a kis hercegnő reggel nagyon fázós és ha fázik akkor nyöszörög."Kényelmes így babóm?Igen,kapod a hamit."- Simogattam meg az arcát óvatosan. Még kicsit álmos volt árgus szemekkel nézett körbe. Váratlanul ért ami ez után történt. "Szabad? Adhatom én a reggelit neki?"-Ült le mellém Lindsey,és amíg az egyik lábát át tette a padon addig a vállamra támaszkodott." Olyan kis cukorborsó! Nagyon aranyos kislány."-Mondta aranyosan mosolyogva én pedig nem tudtam hova tenni a dolgot. Lindsey megszerette lassan Lilit és tiszteletre méltóan viselkedett mikor vele volt. Nem tagadhatom le azt a tényt,hogy mikor Lindsey volt nekem a nagy Ő,sokszor eljátszottam a gondolattal hogy milyen lenne ha kisbabánk születne.Tudom jól,hogy csal a külseje de imádja a piciket. De ez a fejezet már elmúlt az életemből. Úgyhogy megadtam neki az esélyt," Persze de álomkóros ilyenkor szóval számolj rá bő 20 percet mire megeszi a tejbepapiját."-Nevetnem kellett mert tényleg nem vicceltem,de majd meglátja ezt ő is!


"Ú köszi! Na lássunk hozzá kismanó hamm!"- Utánozta a hangot mintha ő is enne és Lili fintorogva kinyitotta picire a száját és szószerint a kiskanál végéről egy kis borsó szemnyit nyalt le. Lindsey vissza tartotta a nevetését ami nehézkes volt mert tudtam min nevet és én szakadtam a nevetéstől már."Kendall ez komoly?"-Kuncogott nagyon."Haláli a kiscsaj.Lassabban eszik mint bárki más!Nyugtass meg ha tápszert kap azzal gyorsabban végez!-rázta a fejét és Lilit figyelte. "Van még kismanó bőven. Megint hamm.Úgy bizony. Ügyesen eszel."-Biztatta Lilit aki nagyokat ásítozott közben

Martina szemszöge:

 "Jó reggelt."-Lejöttem pizsiben és papucsban.Kendall megkapta a reggeli csókját és leültem az asztalhoz "Lindsey? Ki engedte meg hogy megetesd Lilit? Az az én dolgom." Nem volt jó nézni hogy elég volt sokáig aludnom és máris átvette a szerepemet. "Kérlek szépen a pasid engedte meg mert te még nagyban aludtál,Lili viszont éhes volt már nagyon. Oda figyelhetnél egy kicsit jobban arra hogy mikor kelsz fel. Különben minek akarsz anya lenni. Semmi értelme nincs."-Lili kapott egy újabb kanálnyi reggelit. Kicsit gügyögött utánna fogatlan mosollyal. "Ó a kismanó milyen szépen tud mosolyogni. "Dicsérte Lindsey nagyon. "Nincs semmi mondani valód ezzel kapcsolatban Kendall?"-Tudta jól ha a rendes nevét használom akkor mérges vagyok.

"Baby! Lindseynek igaza van,Lili reggel megállás nélkül sírt mert fel se ébredtél arra,hogy kiejtette a cumiját az ágyból.Ezek után ne hibáztasd őt,semmi rosszat nem tett.Sőt,önként jelentkezett rá hogy megetesse Lilit. Ki sem néznéd belőle mi?"-Kaptam az arcomba a hideg vizet.Hogy mondhat ilyet?Ha jól tudom mi még együtt vagyunk!! "És tudja is etetni?"-Piszkálódtam direkt. Mire Lindsey megrúgott az asztal alatt. "Áú!!"-Kapott egy mérges pillantást.Ha Kendallnek még nem tűnt fel,ki nem állhatom ezt a csajt."Lili szeret engem,fogadd el.Látod milyen ügyesen eszik?"-Lili evett újra egy kanálnyit a reggelijéből. Totál feleslegesen mentem le.Az a kicsi étvágyam is ami volt,csak úgy elmúlt. Fogtam a narancslét,öntöttem magamnak és felmentem a szobánkba. Átöltöztem gyorsan és rendbe tettem a hajamat. Ha ez nem indítja be Kendall fantáziáját akkor semmi sem! Viszont vártam délutánig míg fel nem jött megnézni,hogy mi bajom van. Addig tévéztem.Kopogtak az ajtón majd kinyílt és Kendall dugta be a fejét.Elnevettem magam mert manó sapiban volt és pizsiben." A manód jött megkérdezni,hogy hogy vagy."-Vigyorodott el majd bejött a szobába becsukva maga mögött az ajtót.

"Hú de szexi itt valaki.Ezt most vegyük le szépen."-Az ölébe ültem,levettem róla a sapiját és a szoba másik felébe dobtam."Mondja ezt az akin alig van ruha.Kínozni akarsz?Őrült dögös ez a ruci!"-Harapdálta az ajkát.Pont ezt akartam elérni! Hogy akarjon! Onnantól kezdve Lindsey semmit nem tehet. Magamra húztam az ágyban."Csak a tied vagyok manóm.Hiányoztam?"-Mondtam sejtelmesen és végig húztam az ujjamat a mellkasán.Mire beszívta  levegőt és megfeszült a mellkasa. Nála ez csupán annak a jele,hogy türtőzteti magát. "Fogalmad sincs mennyire.Nem hiába vagy a csajom,ilyen teste senkinek nincs!"-Forró puszikat nyomott a nyakamra.A keze közben a hátamat simogatta.
Hülyéskednék ha azt mondanám nem esett jól. Ez annál több volt.Végre kettesben lehettünk,gyerek és szülők nélkül csak mi ketten. Kell ennél több? Nem hiszem! "Lefekszünk? Lindsey úgyse jön be.Az ajtó meg be van csukva és nézz rám."-Bevetettem mindent csak hogy tutira összejöjjön. Együttlét nélkül a párkapcsolat egyhangú és unalmas.Meg azt sem szeretném ha rám unna és megcsalna. 

"Még szép hogy igen babym."Adott egy nyelves csókot én pedig már a mennyekben jártam tőle. Elképesztően jól csókol. Elkalandozott a gondolatom.Vissza adtam neki erősebben a csókot ami ahhoz vezetett hogy jó fél óra elteltével izzadtan,
lihegve feküdtünk a takaró alatt fülig érő vigyorral.
Kitakaróztam és Kendall mellkasára feküdtem. Még a szívverését is hallani lehetett. Olyan jó volt hallgatni,mint egy szép zenét.

"Még mindig bomba vagy az ágyban. Nem semmi. És.- Nyílt az ajtó hirtelen és Lindsey eljátszotta a meglepettet. Hogy lehet ennyire aljas?? "Ó szíveim,ha tudtam volna hogy ez tart össze titeket. Feleslegesen aggódom itten." Magamra húztam a takarót és így nem látszott ki mindenem. Felültem de nem találtam a nyakláncomat. "Nincs meg a nyakláncom,a mamitól kaptam!"-Estem kétségbe hirtelen. Végig tapogattam a lepedőt de semmi.Ijedten néztem Kendallre. "Lindsey kifele.Menj le segíteni anyunak vacsit csinálni."-Kezdett mérges lenni. Addigra felöltöztem és megnéztem az ágy alatt és ott volt a nyakláncom. Felvettem és Kendallt néztem. Lindsey sarkon fordult és lement. 

Kendalltől kaptam egy lágy csókot."Menj le te is segíteni anyumnak."-Mosolygott rám. "De Lindsey..." Be se kellett fejeznem a mondatot mert tudta mit mondanék."Ez lesz az első karácsonyunk és tökéletes lesz.Lili is várja már habár fogalma sincs róla milyen is egy karácsony."A kezébe kapaszkodtam. A két kezével az arcomat fogta és homlok puszit kaptam."Mindjárt megyek csak összekészülök."-Megszorítottam a kezét mire ő is az enyémet.

Este vacsora után: 


Mind a nappaliban ültünk.Lindsey Kendall anyukája mellett,Lili Kathy ölében volt én pedig Kendallében.Jó pár karácsonyi dalt elénekeltünk.Kathy szólalt meg elsőnek."Boldog Karácsonyt mindenkinek. Kendall te jössz."- Adta át a szót Kendallnek. Furcsálltam hogy elengedett és felállt.Kivett valamit a zsebéből majd ráeszméltem mi is folyik itt mikor letérdelt előttem."Kicsim hozzám jössz feleségül?"-Várakozó tekintettel nézett rám.
i loove this edition kendall schmidt gif

Kathyre néztem eltakarva a számat. Nem hittem el,hogy ez megtörténik.Könnybe lábadt a szemem de sikerült egy halk igent kimondanom. Kendall az ujjamra húzta a gyűrűt ami elképesztően gyönyörű volt majd megcsókolt.

Lili kapott pár aranyos pulcsit és egy rénszarvasos fül melegítőt. Kathy kapott kettőnktől egy pólót amire az volt írva " A világ legjobb nagyija❤" Lindsey pedig fülbevalót és csokit kapott.Mindenki boldog volt látszólag. De amint éjfél felé haladt az idő,kicsit megváltozott a felállás. Lili édesen szuszogott az ágyában,Kathy mosogatott mi pedig próbáltuk a becsípett Lindseyt ágyba fektetni. "Naaa hé kérek még!! Kendaaaaall tegyél lee légysziii!"- Kendall a vállára vette,hogy feltudjuk vinni a vendég szobába. Nyitottam az ajtót,majd letette szépen Lindseyt az ágyra és betakarta." Aludj mostmár,szép álmokat. Reggel majd jövök."-Kapott egy puszit Lindsey majd az arcára mutatott,ezért még kapott párat Kendalltől aki mosolygott nagyon. "Jóéjt"-Motyogta álmosan Lindsey majd elaludt hirtelen. Kendall átkarolt a derekamnál és bementünk a saját szobánkba. Nem bírtam ki hogy ne kérdezzek rá. "Manó? Miért mondtad neki hogy szép álmokat és még puszit is kapott?"- Ásitoztam."Figyelj régen úgy szerettem őt mint ahogyan most téged szeretlek. Vigyázok rá még akkor is ha szakitottunk. Téged is mindentől megóvlak,ez neki is jár. Ne legyél olyan szigorú vele és rendes lesz veled. Ő valamiért ilyen. "-Bújtunk be az ágyba. Lekapcsoltuk a lámpákat."Szép álmokat az én mennyasszonyomnak."-Imádta hogy ezt kimondhatta,lehetett hallani. "Neked is én nemsokára férjem"-Furcsa volt kimondani,de azt hiszem meg tudom ezt szokni.

3 megjegyzés: