2014. június 9., hétfő

(10.rész) Megúsztuk!

           
   Pár nap telt el a kibékülésünk óta. Kendall és én megint jóban vagyunk. Péntek délután van,a srácok éppen indulnának kosarazni mi pedig haza mert vége az utolsó óránknak viszont a srácok az öltöző előtt még leállítottak minket Viviennel a suli udvaron. Odamentem Kendallhez és a nyakába ugrottam.

Srácok! Elfogok pirulni a végén!- mondtad vörösödve. Ahogy Kendall átölelt hátulról,a fejét a vállamon pihentette,semmi bajom nem volt vele,de az egész suli végig nézte.

"Ugye milyen cukorfalat? És imádom!- Megcsókolta a nyakamat mire én elgyengültem,de James látta. Így elvette Kendall kezét a fenekemről és megköszörülte a torkát : Kendall este amúgy is nála alszol,azt a pici időt még ki tudod bírni. Sziasztok! ( és a srácok elvitték Kendallt a pályára)

Mi leültünk és végig néztük az edzésüket. Kb. 2 óra után végeztek,mikor megnéztem az időt még csak 3 óra volt most van majdnem negyed 6. Anyának azt mondtam,hogy felhívom ha késünk,és ezek szerint fogunk is! Gondolom furcsa,hogy Kendall nálam alszik. Az is,de anyunak azt mondtuk egy projekten dolgozunk amit párban csinálunk. Meglepően megengedte! Wow.

James és Logan izzadtan vigyorogva odajöttek hozzánk.

"Mizu csajok? Milyenek voltunk? Kendall még picit ügyetlen,de a baja szerintem itt egy bizonyos aranyos lánnyal van kapcsolatban aki eltereli a figyelmét!" -mondta Logan ahogy odajött egy arcra puszival hozzám. Carlos is letámadt a puszi áradattal.

"Hé-hé! Inkább szóljatok Kendallnek,hogy siessen! 5 percen belül el kell indulnunk! Anyu értünk jön kocsival. " -mondtam miközben felkeltem a padról. Vivien közben már rég hazament.

"Oké! Kérésed számunkra parancs! Logan hadnagy vezess minket Kendallhez! - szórakozott Carlos.

"Dilisek vagytok! De tényleg nem vicc! Apu mindjárt itt van!" - mondtam komolyan és vállamra vettem a táskám,de Logan behúzott az öltözőbe ahol csak ők 4-en voltak,nem láttam Kendallt. Lassan éreztem ahogy két izzadt de meleg kar magához húz és hallom a szívdobogását.

" Kicsim szeretlek! De kérek egy csókot mielőtt felöltözök! Utánna mehetünk. " - mondta fáradtan.

"Csak azért mert szeretlek! És szexy vagy így izzadtan! "-mondtam vörös arccal,és megcsókoltam majd kimentem az ötlözőből hogy kint megvárjam őket. Apu már itt volt,ezért örültem mikor végre kiméltóztattak jönni és elindultunk kifele a suliból.

" Jó szórakozást"- Carlos orditotta vigyorogva.

"De ne vigyétek túlzásba! Hallod Kendall?"- Logan figyelmeztette Kendallt,de már késő volt. Megfogtam Kendall kezét és kifutottunk a kocsihoz. Egész úton Kendallel beszélgettem. Apu nem akart minket zavarni,amiért hálás voltam. Nemsokára haza is értünk,lepakoltunk és felmentünk a szobámba. Én rögtön át is vettem a kinti farmerom,egy rövid gatyára mert az kényelmesebb. Kendall ledobta a táskáját amiben a ruhái voltak és lefeküdt az ágyamra álmosan. Mikor visszajöttem kiengedett hajjal,rövid nadrágban rögtön rajtam voltak a szemei. Tudtam mi következik,ezért bezártam az ajtóm.

" Nagyon jól nézel ki! Kapok egy puszit?"- kérdezte ahogy közeledett hozzád és a falnak nyomott.

"Azt hittem meg sem kérdezed!"- Levettem a pólóját és végig simítottam a kezem a kockás hasán. Amit imádott. Közben még mindig hevesen,szenvedélyesen egymásnak esve faltuk egymást.

"Hm! - felnyögött és az ágyra lökött engem. Majd elkezdtük egymást levetkőztetni és megtörtént. Lefeküdtünk. Nagyon jó volt,Kendall szerint ahhoz képest hogy kezdő voltam,jól csináltam. Élvezte ő is. Az első sex után egymás karjaiban feküdtünk a takaró alatt,én a mellkasára raktam a fejem és úgy pihentem. A karja átölelt engem a derekamnál. Valamit még dúdolt is. Annyira meghitt volt az egész csak mikor arra ébredtem hogy Kendall idegesen kapkodva öltözik,tudtam gáz van.

" Anyud itt van és vacsizni hív minket! Siess! Öltözz fel gyorsan én elterelem a figyelmét! " - Mondta Kendall miután adott nekem egy lágy csókot,majd kiment a szobából.

Apum szemszögéből:

Egész végig tök jól elbeszélgettek egymással,tudom hogy azt mondta a drágám,hogy nincs semmi köztük,de ezek szerint ő vak. Van kémia köztük rendesen,csak egy a bibi. Én ezt nem fogom hagyni. A lányom még csak 16 éves. Ez a srác meg lehet hogy van már 18! Mikor hazaértünk ők ketten felmentek a szobájába én pedig bementem a konyhába beszélni a feleségemmel. Éppen vacsorát csinált.

" Kezdek rosszat sejteni. Mi van ha az a srác lefektette a lányunkat?!" - kezdte dühösen.

"Szívem nyugodj meg! Csak sulis feladatot csinálnak fent! És hogy örülj,kész a vacsora. Le is hívom őket! És ne ordibálj előtte. Minden srácot elüldözöl a lányunktól!" - mondta anyum és feljött.

"Gyertek vacsizni! Készen van." -Kijött Kendall mikor ezt mondtam.

" Mrs. Wilson! Máris lemegyünk! Csak Martina leöntötte magát narancslével és átöltözik még,azért küldött ki engem is! - mondta Kendall remélve megússzák.

" Óh,rendben. Várunk titeket! De siessetek!- ezzel lement Martina anyukája a lépcsőn...




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése