2014. június 14., szombat

(12.rész) Mi egy pár vagyunk :)


    Kendall körém fonta a karjait és az ujjainkat is így ölelt át.  Anyunak volt szeme. Látta,hogy Kendallel komolyan gondoljuk ezt a kapcsolatot. Elmosolyodott mert tudta hogy boldog vagyok.


 


"Kendall,egy valamit tudni szeretnék és őszintén válaszolj."- anyum mondta. Éreztem a vállamnál ahogy Kendall bólogat.

"Mikor jöttetek össze? Mikor itt maradtál vacsizni akkor is volt köztetek már kapcsolat?"- Kérdezte nyugodtan és védelmező anyukaként.

"Mrs. Wilson,a matek korrepetáláskor volt bátorságom megmondani a lányának,hogy kedvelem és mivel kölcsönös volt,lassan egy hét után összejöttünk."- Válaszolt könnyedén és őszintén Kendall.

"Óh,ezt örömmel hallom. És ne aggódj kincsem apud miatt,majd megemészti viszont ha lent van akkor annyira ne tegyétek nyilvánvalóvá a szerelmeteket mert kiakadna. Sajnos. De nem is zavarok sokáig,csak ezt szerettem volna megbeszélni. Aludjatok jól. Szép álmokat! Reggel szólók ha lejöhettek mert apud korán megy dolgozni kicsim! "- mondta anyum és nyomott egy puszit a homlokomra majd kiment és egyedül hagyott engem Kendallel.

" Anyukád nagyon kedves. Rendes tőle ez,más kidobott volna rég."- gondolkodott Kendall.

"Anyum más. De örülök hogy elmondtam és bocsi még egyszer,de ha már benne voltunk gondoltam minek halogatni,kiderült volna pár napon belül úgyis. Ezért inkább most mint később. " - Éppen komolyan beszéltem mire elásítottam magam és Kendall mellkasához hátradőltem becsukva a szemeim.

"Aludjunk kérlek. Elalszok akár itt ülve is."- Mondtam fáradtan mire ő csak aranyosan nevetett rajta és az ágyra lerakott míg ő lekapcsolta a lámpát,majd bebújt melléd az ágyba. Egymással szembe fordultunk. A jobb kezét a derekamra rakta.

"Picim,fontos vagy nekem. Szeretném ha tudnád,hogy semmi nem fog elválasztani minket. Aludj jól. " -Kendall suttogta halkan mert Martina már lassan az álom világban járt. Ezért Kendall csak lekapcsolta a kis lámpát az éjjeli szekrényen,odabújt hozzád majd ő is elaludt.

Reggel : 

Mikor felébredtem Kendall már az ágyamban ült és reggelit evett. Hallotta ahogy átfordulok a másik oldalamra,lehajolt és jó reggelt puszit adott. Majd folytatta az evést de közben kérdezte :

" Anyud inkább felhozta a reggelinket,mert apud kivan akadva...tudja hogy...mi ketten...járunk. De jó dolog hogy csak a szobájában mérgelődik."- mondta sajnálva az egész dolgot.

" Megszoktam már igazából Kendall. Nem mondtál újat. Anyu mit hozott fel? Muti!! ( felültem az ágyban és ránéztem a tálcára.  


Éhes voltam nagyon és el is vettem Kendall tálcájáról az egyik croassiant és beleharaptam.

"Éhes vagy nagyon? Hozzak még fel? Anyud mondta hogy szereted,szóval ha még ennél csak szólj. Viszont mennem kell,anyu egyedül van és segítenem kéne rendbe rakni a házat. Délután akár mondjuk át is jöhetnél. De csak egy feltétellel! Ha nálam alszol! - mondta azokkal a nagy és zöld boci szemekkel.

Elgondolkodtam,végül is jó lenne megismernem Kendall szüleit,plusz ha én is besegítek akkor több időt lehetnénk együtt ami nagyon nyomós kifogás.

"Benne vagyok! Öltözz fel és.-( Ránéztem de rá kellett jönnöm hogy ő már át is van öltözve ezért csak megráztam a fejem,adtam neki egy csókot. Bementem a fürdőbe összekészülni) Lefürödtem és miután kiléptem a kádból a puha kilépőre és megtöröltem az arcom a törölközővel éreztem Kendall illatát. Körbe néztem mitől lehet. De mikor már 4-edjére éreztem rájöttem hogy Kendall is fürdött és a törcsimet használta. KENDALL ILLATÚ LETT!
Felvettem a kedvenc nyári ruhámat,szandállal és kiengedett hajjal kimentem Kendallhez aki éppen a cuccait tömte bele a táskájába amit hozott.



"Ugye tudod,ha összehajtanád a ruháidat akkor nem kéne belegyömöszölnöd őket hanem csak egyszerűen beleraknod?" - nevettem és miután odamentem hozzá megöleltem őt hátulról.

"Tudom,de így viccesebb." - Mondta poénkodva majd a vállára dobta a táskáját és megölelt engem egy puszival együtt.

Menjünk akkor,készen vagyok." - Mondtam mosolyogva és adtam neki egy hosszú nyelves csókot.

"Okés,máris indulunk. Azért megengeded még hogy anyudtól elköszönjek? Hmm? ( összeérintette a homlokotokat)

"Persze." - suttogtam a szemébe nézve.

"Köszönöm"- Mondta nevetve,majd kézen fogva lementetek anyudhoz. Éppen vasalt a nappaliban mikor odasétáltál hozzá és megölelted. Kendall is csatlakozott.

"Mentek valahova? "- kérdezte nevetve mert elég volt ránk néznie és látta.

"Mrs. Wilson,anyumnak segítenem kell takarítani ma,de Martinát is elhívtam és nálunk aludna ma este ha megengedi. " - Mondta Kendall aranyosan és ártatlanul.

"Elképesztő hogy miket meg nem engedek kislányom. Viszont legyen. De vigyázz rá! "- Mondta anyu egy arcra puszival nekem.

"Vigyázok rá! Ne aggódjon! Viszlát!" - Szia anyu!" - elköszöntünk és beültünk Kendall kocsijába és elmentünk hozzájuk.











3 megjegyzés:

  1. Most kezdtem el olvasni a blogot és nagyon tetszik de ha megengeded akkor lenne néhány megjegyzésem. Például amikor írod valaki szemszögéből akkor néha úgy írod mintha kívülállóként látnád. Aztán megint a valaki szemszögéből. Azt is észre vettem hogy van amikor olyanokat írsz például hogy ráhajtotta a fejét a válladra és akkor megint nem a szemszögből írod. De ettől függetlenül nagyon tetszik. Jól fogalmazol és nagyon tetszik a sztori. Nem vagyok oda annyira Kendallért de nagyon tetszik. Bocsi ha megbántottalak. ♥‿♥

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki hogy tetszik :)) És változtatok azon amit írtál :P Tényleg idegesitő lehet egy idő után! Nincs harag!! XoXo

    VálaszTörlés
  3. Komolyan annyira imádom
    Hogy egész nap ezt olvasom
    A suliban alig bírom ki hogy haza érjék es olvashattam imádom!!😘😘😘
    Csak így tovább
    Imádom a Btr-t es hatalmas Rusher vagyok;)
    Egyébként 1 hete olvasom a Blogod;)
    Elképesztő vagy Gratula;)😘😂
    Puszi:Tamara❤️❤️😘😘

    VálaszTörlés