2014. június 23., hétfő

(14.rész) Viszonzatlan érzések

   Logan szemszöge: 
Mérges voltam. Dühöngtem. Bele bírtam volna boxolni a falba is. Ez nem volt szép húzás Kendalltől. Mondtam neki és tudott is róla hogy Martina nekem bejön. Tetstzik nekem.
Mikor a suliban megjelentek édes kettesben akkor élt bennem a remény,hogy talán mégsem jönnek össze. Ennyit erről.      
                                        
Leviharzottam a nappaliba és felkaptam a táskámat majd a vállamra dobtam. Éppen leléptem volna,de Kathy meglátott! Márcsak ez hiányzott...
Erőltettem egy mosolyt és vártam mit szeretne mondani.

"Logan nem maradsz estig? Csinálok pizzát. Kendallék pakolnak?" - Kérdezte Kathy míg megtörölte a konyha ruhában a vizes kezét.

"Mrs. Schmidt! Kendall inkább ma este csajozik. Nem zavar,tényleg. Mondja meg neki,hogy majd keresni fogom. Szép Estét! - Ezzel Logan hazament. Kathy csak állt a hallban és nem értett belőle semmit. Vállat vont és vissza ment főzni.

~3 órával,millió csókkal és több ruha csatával később~ :) 

Kendall a földön ült törökülésben és a CD-it rakta kupacokba,majd bele a dobozba. Én az ágyán ültem és a ruháit válogattam ki. Volt ami tiszta volt,azt össze hajtottam szépen és az ágyára raktam,a többi ment a szennyes kosárba a szobája sarkában. De játszottunk is közben,mert sokszor a fejére esett az éppen levegőben repülő  ruha darab. Én jót szórakoztam rajta,ő annyira nem.
                                      
" KENDALL!!! Itt megy a következő!! - Szóltam előre majd dobtam a zoknit,de hoppá. Mellé ment.

"Kicsim!! Tudod hogy imádom mikor dilis vagy,de ne a szennyesemmel akarj játszani!- Mondta felvont szemöldökkel és próbálta tettetni,hogy nem is zavarja.

"Akkor jön még pár farmer is! - Mondtam kuncogva és direkt a mellkasának dobtam. Mire ő ledobálta őket a fejéről és felém közelitett sunyi mosollyal.
Feltartottam a kezemet megadás képp, " Baby! Én nem csináltam semmi rosszat! - Próbáltam menteni a menthetőt. Ami jelen esetben én voltam. Mondjuk a büntit is elfogadtam volna. Gyorsan felálltam az ágyra és a falhoz nyomtam a testem,közben pedig izgatottan vártam,hogy mi következik.

"Nem úszod meg!! Naa,gyere ide cica! - Mondta 1000 dolláros mosollyal és a falnak nyomott. Két kezét a vállaimnál támaszotta meg. Sarokba szoritott.
Nem volt más választásom,szemébe kellett néznem ami sötét zöld és ragyog,tele van élettel.
Vissza a valóságba!- gondoltam magamban.

"Választhatsz! Most kéred a büntit vagy este mikor anyum már alszik." - Kérdezte felvont szemöldökkel és megpuszilt lágyan. Mondtam már milyen érzés mikor megcsókol? Elgyengül a testem,remegni kezd a lábam és a szívem őrült száguldásba kezd. Megszűnik a világ létezni.

"Kicsim,itt vagy? Merre jár az eszed? Hmm? - Nekem dőlt teljes test súlyával és bele nyögött óvatosan a csókba. Lassan kinyíltak a szemeim és Kendall bele látott a lelkembe. Nem tehettem róla,de makogni kezdtem.

"Én.....tudod csak....gondolkodtam...kérek egy csókot!! - Mondtam magammal húzva az ágyba,ahogy eldőltünk és rajtam landolt.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése