2014. június 9., hétfő

(9.rész) Heves csókok&rejtélyek

A rész alatt hallgassátok ezt a számot,annyira illik ehhez a részhez,és ...wow!


Felnéztem és láttam,hogy Kendall nincsen elragadtatva attól,hogy találkoztunk. Viszont a szemei másról árulkodtak. Láttam a bánatot a nagy zöld szemében.

"Bocs! Nem akartam neked menni." -Kendall beszélgetést kezdeményezett. Csak egy baj volt, nekem nem volt kedvem hozzá.

"Kendall nem érdekel! Tartsd meg magadnak és elengednél kérlek?"- kérdeztem mivel megölelt,de nem akart elengedni. Mögöttünk hangoskodni kezdtek az osztálytársaim. Persze Kendall pont az ajtóban akarta ezt megvitatni.

"Siessetek már!" -szólt be az egyik hülye gyerek.

"Várj egy percet! Beszélnem kell Martinával"- kezdte Kendall.

"De én nem akarok"- futottam volna el,de megfogta a csuklóm. Félre húzott a folyosón.


"De igen is megbeszéljük ezt." - Behúzott a gondnok takarító szekrényébe és ránk zárta az ajtót. 

Mindent megtettem,hogy kiengedjen de semmit nem értem vele,mert ő sokkal erősebb volt és a falnak nyomott.

"Kérlek nyugodj meg. Elengedlek. Csak kérdeznem kell valamit."- Tért rá Kendall a tárgyra. Miközben én elvörösödtem rendesen... Lenéztem a földre. Még mindig jobban szerettem Kendallt mindennél. De ő híres a suliban amig én egy senki vagyok.

" Igen? Ken-" Nem tudtam bejefezni amit mondani akartam mert lesmárolt. Ellenkeztem VOLNA,ha akartam volna. De inkább élveztem. Kendall elkezdte felhúzni a pólóm miközben hevesen csókolóztunk.

"Csináljuk kérlek,nem bírom tovább"- Kendall súgta a fülembe és a meleg lehellete miatt libabőrős lettem.

"De ne itt. Most senki nincs otthon. Gyere! " - Rendbe raktuk magunkat amennyire lehetett,de akinek van szeme látta,hogy mi is történt odabent. Kendallnek tiszta kócos volt a haja,nekem meg vörös volt az arcom. Nem érdekelt hogy beirást fogok kapni. Az sem,hogy egy évig szobafogságban leszek. De megérte. Kendall elvitt minket kocsival,a kapuban leparkolt. Én nyitottam a lakást. De kb odáig bírta. A falnak nyomott és csókolgatott.

"Szeretlek! És komolyan mondom! Nem is értem miért küldted azt az smst. Viszont most nem érdekel! ( Felkapott téged és felvitt a szobába,miközben folyamatosan csókolóztatok)

"Várj egy picit! - Kendall mondta levegőt kapkodva. Elővett a nadrágzsebéből egy kis tasakot. Amiben AZ volt.

" Most már mehet,"- Megcsókolt szenvedélyesen. Lenyomott téged az ágyra és elkezdte kigombolni a nadrágját.

A nyakadat csókolgatta miután saját magán nem volt már csak alsó gatya és póló. Felhúzta a pólód és kisebb sokkot kapott. Megtörte azonnal a csókot és döbbenten,aggódva nézett rád. Végig simította a nagy lila foltot ami a hasadon volt a meleg kezével. Teljesen elfejtkeztél róla. Magadat szídtad,hogy miért nem emlékeztél rá.

"K-kendall. E-e...ez csak...beütöttem az asztal sarkába és belilult."- Hadartam dadogva. Viszont nem vette be. Vissza vette a ruháját és a szemembe nézett komolyan.

"Most mond az igazat. Mi történt veled? " - Az ölébe ültetett és átölelt. A fejét a válladra hajtotta.

"Semmi. Tesin véletlenül valaki eltalált a medicin labdájával és hát nyomot hagyott. Ennyi az egész történet. Ne komplikáld túl. Most viszont szerintem hagyjuk ezt a lefekszünk témát. Elment a romantika része. Majd legközelebb. Viszont,ha már itt vagy akkor nézzünk egy filmet,Pókember 3?" - vetettem fel az ötletet.

"Még szép,hogy igent mondok!" - Leült mellém és beraktam a filmet. Gyorsan telt a délelőtt. Ebédre ettünk valamit ami volt a hűtőben. 3 óra körül Kendallnek mennie kellett.

"Most mennem kell picim. Viszont holnap reggel érted jövök kocsival! Szeretlek! " - megcsókolt hosszan.

"Én is Kendall. Szia"- öleltem meg búcsúzás képpen. Beszállt a kocsiba és elhajtott. Én visszamentem a lakásba és becsuktam a bejárati ajtót. Lehuppantam a nappaliban a kanapéra és néztem valamit a tv-n mikor anya megjött. Jó dolog volt,hogy éppen ideje volt a havi dolognak így könnyen letudtam annyival a hiányzást az órákról,hogy görcsölt a hasam ezért hazajöttem.

( Másnap ) 

Ahogy ígérte Kendall,ott várt a ház előtt a fehér autójával. Még gyorsan befejeztem a reggelim mikor dudált,hogy siessek. Elköszöntem anyától és rohantam Kendallhez. Kiszállt a kocsiból és felkapott és körbepörgetett.

" Hogy van az én hercegnőm?" - kérdezte és rögtön meg is csókolt szenvedélyesen. A homlokunk összeért.

"Most már jól,mivel veled vagyok. Mehetünk?"- kérdeztem.

"Persze. A srácok már várnak minket. Szállj be."- Kinyitotta nekem az ajtót s becsukta miután beszálltam.

5 perc alatt be is értünk a suliba. Kendall leállította a kocsit és segített nekem is kiszállni. Váratlanul,de Kendall megfogta kezem és összekulcsolta a sajátjával. Kézen fogva mentünk be a többiekhez. Mindenki meg is bámult minket. Még a gonoszok fő tagja is,Jennifer.
De nem törődtem vele.

"ITT VANNAK! "- Carlos orditotta hangosan. Kapott is egy taslit Logantől. Mikor odaértünk hozzájuk akkor mindannyiuktól kaptam egy nagy ölelést. Kendall átölelt hátulról. A hasamnál egymás kezét fogtuk.

" Olyan jó,hogy újra együtt vagytok. Annyira cukik vagytok így együtt! Szerintem még a hónap párja cimet is megnyernétek! " - Barátnőm mondta egy nagy vigyorral.

( Valakik szemszögéből)

A folyosó másik végéből leskelődtünk. Nem bírtuk nézni ahogy falják egymást. Azt hittük az sms majd szét választja őket!

" Most mit csináljunk?" -kérdezte az egyikőnk,Kinga. Elgondolkodtunk egy új terven. Kell valami,valami ami elég nagy ahhoz,hogy végleg enyém legyen Kendall.

1 megjegyzés: