2014. július 7., hétfő

(16.rész) Truth or Lies? 2.rész

                             ~ ❤ Unatkoztam,szóval megírtam a következő részt :) 
                                 Remélem mindenkinek jól telik a nyara idáig :D  ❤ ~

Kendall szemszöge: 

Sikerült anyumat leráznom. Becsuktam az ajtót és visszafordultam Martinához aki éppen az ágyamban ült és nézett rám pislogó tekintettel és elmosolyodtam mert gyönyörű volt, "Kicsim,hallottad gondolom. Le kell öntenem a felsődet,de kimossuk! És adok egy kölcsön pólót addig. Imádlak meg minden,de ha anyu rájön,hogy mi itt hemperegtünk akkor nekem végem van!- Kendall nem örömmel de leöntötte Martina pólóját kólával majd előkeresett egy kisebb pólót neki és oda adta neki, " Tessék ebbe bújj bele,én is felöltözök és lemegyünk." 

Odalépett az ágy széléhez,lehajolt és adott egy hosszú mégis lágy csókot.
Mikor mindketten felöltöztünk,Kendall levitte a pólóm a fürdőszobába,hogy majd kimossa később. Utána következett a következő dolog,szembe nézni az anyukájával aki nagyon kedves és megértő,de Kendall szó szerint az anyukája arcába hazudott az előbb.

Kéz a kézben sétáltunk be a konyhába ahol Kathy már várt kettőnket. Éreztem,hogy Martina kínosan érzi magát,de megöleltem és megcsókoltam hogy lenyugodjon. Mire elmosolyodott és a fejét a vállamra hajtotta. Enni kezdtünk. Anyu csak finoman méregetett minket.


 Épp a sütizés következett volna mikor csengettek,és a haverjaim becsődültek az ajtón, " Logannek gondja van! Sürgős! Oh,elnézést Kendall anyukája! Gyorsak leszünk!" -berángatták Logant Jamesék.

"Sziasztok!"- mondta Logan a fejét vakarva majd folytatta , " Kendall beszélhetnénk négy szemközt? Most! " - Logan elnézést kért és  kihúzta Kendallt a teraszra. 

"Mondjad haver,mi ütött beléjük? Los és James rángattak ebbe bele ugye? Most mi a téma?"- Kendall nevetett ahogy leült a kinti fotelba és Logan is.

"Én hát......Kendall nem tudom hogyan mondhatnám ezt el. Még én sem vagyok tisztában az érzéseimmel! Viszont nagyon tetszik egy lány és hát...."- Lenézett a cipőjére és remélte,Kendall nem fog röhögni.

"Értem és ez miért olyan irtózatosan sürgős? Logan a fenébe is,éppen ebédeltünk! És most a kicsim ott maradt anyummal meg a két bájos balhé csinálóval. Király! "- Sóhajtott Kendall és a hajába túrt. Azt szerette volna ha minden klappol és tökéletes mikor anyujával találkozik az első komoly barátnője. Viszont ez épp ellenkezőleg sült el. Hazugságokkal és titkokkal.
Logan tudta,hogy rossz az időzítés,de ezt próbáld meg elmondani Losnak és Jamesnek akik rámenősek. Veszett ügy. Logan megrázta a fejét és a szemét forgatta.


"Kendall ez az egész Los és James hibája! Én nem akartam most rátok törni,tudtam hogy most éppen anyudnak mutatod be Martinát. De tudnod kell valamit,és ha utálsz majd miatta megértelek! Én is kiakadnék.....tesó.....én.....szerelmes vagyok a barátnődbe....."


Kendall nagyon ledöbbent. Nem tudta hova rakni a nemrég hallott infót amit a kiskori legjobb haverjától hallott. Csöndesen néztek egymásra majd Logan vette a bátorságot és felállt, " Én jobb ha megyek. Suliban látjuk egymást. Csáó!" ezzel Logan gyorsan ott hagyta Kendallt a teraszon,elköszönt és kirángatta Lost és Jamest a házból, " Ti ketten.......akkora idióták vagytok!!! " - Nevetett. 

Akármennyire is idióták Losék,sikerült elfeledtetniük Logannel a Martinás ügyet egy kis időre.


2 megjegyzés:

  1. Mit is mondjak....ez a rész....eléggé....nem akarlak megbántani, de....eléggé....jól sikerült <3 TÚLSÁGOSAN!! Asszem 10-szer olvastam el....ja már 11-szer :)) Szabály: Új részt írsz!

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó gyorsan kövi rész! :)

    VálaszTörlés