2014. július 15., kedd

(20.rész) Egy pocsékul sikerült randi....


~ Itt a következő rész :D DRÁMÁVAL dúsítva ;) Jó szórakozást,mert ez most az lesz :D ~

Logan leparkolta a kocsit és segített  Ashleynek kiszállni a kocsiból majd besétáltak az étterembe.

"Igen Logan Henderson néven foglaltam asztalt 4 személyre."- mondta Logan mosolyogva ahogy átölelte Ashleyt a derekánál fogva és közel húzta magához. A pincér megmutatta melyik is az az asztal. Ash és Logan leültek. 5 perc se telt el,de Ashley kezdett türelmetlen lenni, "Mennyi időbe telik míg ide érnek? "-sóhajtott egyet idegesen. 
Logan halkan válaszolt, " Ne csináld kérlek! Még nem is vártunk sokat! Mindjárt itt lesznek ne aggódj." -Azt kívánta bárcsak az a mindjárt elég hamar eljönne.
Logan megkönnyebbült mikor meglátta Kendallt és Martinát pár perc elteltével. Kézen fogva sétáltak oda hozzájuk.

"Bocs,de dugóba kerültünk!- mondta Kendall Logannek egy tesó öleléssel majd folytatta -Örülök a találkozásnak. Kendall Schmidt vagyok. Ő pedig a barátnőm Martina Wilson.Téged hogy hívnak?"-Mutatkozott be Kendall az én nevemben is.

Martina szemszöge: A kocsiút idefele Kendallel vicces volt. Bekapcsolta a rádiót és végig énekeltük az utat. Kendall adott egy gyors csókot majd bementünk. Azonban amint megláttam Logan újdonsült barátnőjét legszívesebben elbújtam volna a világ másik oldalára. Mit keres ez a csaj itt? Mégis hogyan sikerült Logant felszednie? Mi ez az egész??? - Ezek futottak át az agyamon másodpercek alatt.
Kendall megfogta a karom, " Baby minden rendben van? Történt valami?"- Kérdezte hirtelen aggódva. Színleltem egy nagy mosolyt. Elhitték. 
Logan is rákérdezett," Martina mi baj? Tudunk segíteni? Hééé! (odalépett hozzám és megölelt nyugtatóan) Vissza kellett folytatnom a könnyeim ahogy Logan válla fölött ránéztem Ashley-re. 
Öntelten vigyorgott. Fúúú agyon tudtam volna verni. Ami ezután következett az volt az est fény pontja.Elmesélem : 
 Ashley eljátszotta az ártatlan jószívű kislányt és közbe szólt, " Logie maci hagyjátok rám Martinát,beszélek vele és rögtön jövünk!"- Kihúzott a mosdóba. Én kelletlenül de követtem őt.
Megálltam az első csap előtt és a tükörbe néztem. Rögtön elöntöttek a könnyek. Ash megfogta a csuklóm és maga felé fordított majd gonoszan az arcomba vágta, " Még mindig csodálom hogy Kendall képes volt egy ilyen csajjal ágyba bújni. Végülis egy szajha vagy szóval megérdemelted! Amit pedig mondok,jól jegyezd meg! Hagyd békén a pasimat! Nem Loganről beszélek! Kendallről! Magamnak akarom őt és nem tudsz megállítani! Sajnálom!"- Mondta lekicsinyítő hangnemben. 
De most lett elegem és vissza szóltam ordítva : TE CSAK EGY OLCSÓ RIBANC VAGY!!! TE BESZÉLSZ ITT NEKEM? ÁSD EL MAGAD INKÁBB!!!!! -erre ő.......adott egy nagy pofont.....
"Én? Majdnem röhögtem a viccen! ( röhögött gúnyosan) Ide hallgass kis csillagom,Kendallnek te maximum egy jótékonysági eset vagy! Nézz magadra! Járna veled? Ez lenne az évszázad poénja!"-
Próbáltam erősnek látszani,miközben belül rettegtem ettől a boszorkánytól. Erőt vettem magamon és nem hagytam magam, " FOGD BE MÁR A SZÁDAT KÉRLEK!!! NEM ELÉG NEKED,HOGY TÖNKRE TESZEL??? MÉG A PASIMRA IS PÁLYÁZOL???" - mondtam az összeomlás szélén ahogy a karjaimat magam köré fontam.

"Pontosan szívem! És élvezem minden egyes pillanatát!"- Mondott minden egyes szót nyomatékosan. Én beleborzongtam. 

"Ki-kimegyek. És kösz hogy...hagyjuk a francba...."- Mondtam zokogva és a táskámat a kezembe fogva kirohantam Kendallékhez, " Kendall azonnal megyünk. Kérlek!"- Mondtam könnyeket vissza fojtva.

"De most vacsoráznánk! És miért sírsz? Ashley mi történt bent? Láttad ki tette?"- Logan odament Ash-hez hogy megnézze ő neki nem-e esett baja. Én Kendall karjaiban kerestem támaszt és vigaszt.
Ezt nem hiszem el!!! A kis ribi még sírást is tud színlelni. Most lőjetek agyon!
 Ashley odabújt Loganhez és kitárta a nem létező szívét," Én- volt egy pasas a folyosón és megverte Martinát,én pedig féltem! És végig néztem mert rettegtem tőle! De segítettem Martinának utána. De szegény meg van rémülve nagyon. Nem is csodálom!"-mondta halálosan undorítóan amitől elhánytam volna magam. Ez a csaj.....egy rém! És tudod mi a legrosszabb? Ashley Benson az én......





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése