2014. július 14., hétfő

(19.rész) Ruha lopkodás&Dupla Randi!

~Imádlak titeket! Sikerült összegyűjtenetek 1400 olvasót a mostani új fejezetekkel! Nagyon izgulok mindig,hogy tetszik-e az ujjab rész,de látom nincs mitől félnem ;) Szeretitek és ez a lényeg. Jó olvasást! 2 napi lemaradásomat is beleraktam,remélem tetszik! Kommentelni,szavazni ne felejtsetek XoXo ~

( Aznap reggel) 
Kendall szemszöge :

Anyum ébresztett engem úgy reggel 10 körül,hogy lassan ki kéne kelnünk az ágyból. Lerakta Martina pólóját a székre majd kiment. Én nyújtóztam egyet majd a picim fölé hajoltam és egy csókkal keltettem, " Jó reggelt gyönyörűm. Álomszuszék vagy!" - adott egy puszit a homlokomra ahogy elsöpörte a frufrumat az arcomból.

"Nem is! Te se keltél fel pedig van most úgy dél környéke? " - Elbújtam a takaróm alá és próbáltam még egy kicsit lazítani.

"Lebuktam! Kapok egy csókot vagy.....más módszerhez kell folyamodnom!"- Kérdezte huncutul,felvont szemöldökkel.

Kikukucskáltam a takaró alól és megráztam a fejemet,nem.
Elvigyorodott mire én rájöttem,hogy bajban vagyok. Csak azt láttam ahogyan Kendall kikel az ágyból,egy mozdulattal megfogja a ruháim és kirohan a szobából. Én pedig csak álmosan nevettem és utána szóltam, " Kendall kis gyerek lettél? KATHY!!! SEGÍTENÉL EGY KICSIT??? ELLOPTA KENDALL A RUHÁIMAT! "- mondtam pirulva.

Lépteket hallottam,majd megjelent Kathy az ajtóban mosolyogva, "Mit csinált az én drága kisfiam? " - Direkt kérdezte így mert tudta Kendall hallgatózik. Kendall a fenti fürdőszobából válaszolt, " Itt vagyok a fürdőszobában de nem kapja meg a ruháit mert nem adott reggeli csókot! Pedig én adtam neki! "-mondta tettetett szomorúsággal.

"Mert nem hagytál rá időt! És csak cukkoltalak! Ne csináld! Mit csinálok most ruha nélkül? Mondjad nagyokos cuki szőke! - Válaszoltam neki vissza szintúgy átkiabálva  a lakáson.

Kathy eközben pedig jól szórakozott rajtunk. Mondta hogy ne izguljak,megoldható a szitu.
Adott egy nadrágot,és egy pólót Kendall szekrényéből ami nem túl nagy rám.
 Majd kifele menet oda adta nekem, "Csak öltözz fel és gyere reggelizni,majd megbékél! És megsúgom ő nem kap ezért meleg kakaót mert gonoszkodott veled! És hozd le a nadrágját. Akkor kénytelen lesz vissza adni a ruháidat. - Nevetett majd kiment a szobából.
 Megvontam a vállam majd Kendall pólóját néztem a karomban.

Felöltöztem és éppen mentem volna ki a szobából,de Kendallbe ütköztem, " Nocsak,hova-hova szépségem? " - Kérdezte vigyorogva,el állva az utam.

"Lefelé megyek,reggelizni!" - Mondtam ártatlanul és próbáltam észrevétlenül lesurranni Kendall nadrágjával a kezemben. Sikerült! Én és Kathy már végeztünk a reggelizéssel mikor Kendall leméltóztatott jönni. Én rögtön röhögésben törtem ki és Kathy mögé bújtam. Most azon gondolkodsz miért. Akkor elárulom: Kendall egy szál pólóban,nyaklánccal és a cipőjét fogva a kezében jött le alsógatyában, " Kendall nem én voltam!! Anyud ötlete volt! " - Próbáltam magam védeni,de mögém osont felkapott és körbe pörgetett a konyha közepén majd lerakott.

 Kaptam egy szenvedélyes csókot amiből én elhúzódtam mert csörögni kezdett Kendall mobilja ami a far zsebemben volt épp. Hátra nyúltam és Kendallnek adtam aki felvette. Párat bólogatott,igenelt majd felnézett, " Dupla randira megyünk ma este! Logannek van egy barátnője és vele megyünk. Én már igent mondtam,viszont lenne kedved eljönni a randira?" - Szemben álltunk egymással,szorosan magához húzott és a hajammal játszott közben míg várta a válaszom., " Benne vagyok,egy feltétellel! ( nevettem) Ha visszakapom a ruháim! " - Keresztbe fontam a karom és durcizva néztem Kendallre viszont ő is viccesen nézett rám felvont szemöldökkel. Lassan elájulok olyan cuki!-gondoltam magamban.

De ellenkezni sem tudtam,olyan hamar húzott magához és adott egy durva csókot.
A végén a mellkasához bújtam és átöleltem őt szorosan," Vissza kapom a ruháim?" - kérdeztem mire ő bólintott, "Fent vannak,megengeded hogy felvigyelek?"- tette fel a kérdést azzal az imádnivaló mosolyával. Én csak adtam neki egy gyors puszit. Felsikoltottam mikor felkapott a karjaiba és felvitt engem.

Este : 

Ashley szemszöge : 

Logan azt mondta készüljek össze és 7-re értem jön. Egész délután ezt a pillanatot vártam,már 4 óra körül elkezdtem készülődni,sminkelni hogy tökéletes legyen minden. Ez a kék ruha mellett döntöttem : 
A kanapén olvastam a kedvenc magazinom míg Logant vártam,aztán csengett a kapu telefon. Azonnal az ajtóhoz siettem és kinyitottam. 
Logan állt ott egy félénk mosollyal az arcán köszönt nekem," N-nagyon káprázatosan nézel ki én ömm. Izé. Itt parkol a kocsim,gyere."- nyújtotta a kezét felém.Láttam rajta,hogy teljesen zavarban van a randizás miatt.
Szerintem nagyon is aranyos volt emiatt. Összekulcsoltam a kezeinket és rámosolyogtam Loganre.
 Mire neki sikerült ellazulni kicsit,és lazábban folytatni az estét. 

  
Logan szemszöge: Utáltam magam,mert a világ legklasszabb és legszexibb csajával randizom mégis nagyon izgulok pedig fölösleges. Mikor Ashley rám mosolygott az összes félelmem a ma estével kapcsolatban elszállt. Kinyitottam neki a kocsi ajtót és beszállt. Átmentem én is a kocsi másik odalára,és elindultunk az étteremhez.

(Eközben Kendallel és Martinával):
Kendall értem jött 6-ra ahogy megbeszéltük de féltem,hogy nem csíptem ki magam nagyon.Mikor csengettek,rögtön ajtót nyitottam és elállt a szavam. Kendall irtó dögösen nézett ki!
Félénken néztem fel Kendallre, " Tetszik a ruhám?" - Mire ő csak annyit mondott, " Egy mondattal könnyen elmondom! ( kacsintott) Örülök,hogy ilyen szép barátnőm van és csak az enyém!"
Miután ezt megbeszéltük,segített beszállni a kocsiba. Mi is elindultunk az étterembe. Kiváncsi voltam Logan barátnőjére. Remélem jóban leszünk és tarthatunk több csajos estét is,mikor a srácok foci meccset néznek Carloséknál.Várom az estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése