2014. július 9., szerda

(18.rész) Randizz,hogy felejts!

(Másnap ) 
James szemszöge:

9 körül keltem fel és felöltöztem,gyorsan reggeliztem. A fürdőszobában voltam és éppen felzseléztem a hajam,miközben sms-eztem Lossal.

Los: Reggelt haver! Mond mit szerettél volna? :) 
James: Ma elmegyünk csajt vadászni Logannek. Benne vagy?:D
Los: Adj egy kis időt! Most kelek ki az ágyból. Fél óra kb és ott leszek! ;) 
James: Várlak! Szia! :P
Los: Sietek! És vicces lesz amúgy! :P
James: Fogalmad sincs mennyire..... :D 
Los : Na megyek.
James : Hali!

James megnézte gyorsan a haját ami jól állt,ezért megmosta még a fogát,evett egy almát és mikor már majdnem felhívta Lost  hogy merre van,csöngettek. Kinyitotta az ajtót és ott vigyorgott Los.

James csak röhögve megrázta a fejét,megfogta a kulcs csomóját,a mobilját és pénztárcáját majd miután a lakás be volt zárva beült Los kocsijába és elmentek Loganhez. Negyed óra múlva ott is voltak,Los maradt a kocsiban,James kiszállt hogy kihozza Logant. James tudta,hogy Logan szülei éjszaka dolgoztak szóval ők biztos még alszanak,de Logan akkor is fel fog kelni ha akarja ha nem.
Felmentem a lépcsőn és benyitottam Logan szobájába. Logan már rég fent volt és videójátékozott egy szál fekete rövid gatyában. Mikor meglátta Jamest,vicces arcot vágott:
James leült a kanapéra Logan mellé, " Haver öltözz fel dögösen és irány a pláza! Megyünk csajozni! " Mondta vigyorogva. Logan furán nézett Jamesre, " Ugye nem! Los is itt van? " - Tudta Logan,hogy a haverjai addig nem nyugszanak míg nem boldog és ezért mindent megtesznek ezért belement a dologba.  Gyorsan összekészült :
"Készen vagyok,essünk túl rajta! És előre mondom,hogy ne a kinézetre megyünk rá!! Nem akarok sznob barátnőt!! Akármennyire is bombázó!!" - Logan mondta miközben kimentek a kocsihoz és elindultak a plázába.
(1 órával később)
 Logan szemszöge : 
James és Los a két oldalamon sétáltak velem együtt. Szó szerint csak bolyongtunk,mert nem volt cél hogy merre menjünk. Inkább a csajokat lestük. Losnak meg is tetszett egy lány,de aztán megszólalt és rögtön elment szegénynek a kedve a lánytól,olyan nyávogós volt. Jót röhögtünk rajta az biztos. Legalább jól telt az idő! 
Én voltam a következő a sorban, " Srácok ez nem nehéz,csak szexin kell sétálni és aranyosan mosolyogni és ha.- beleütköztem egy lányba és elesett én pedig voltam olyan rendes és felsegítettem- Úristen,ne haragudj! Én csak.- Nem tudtam megszólalni. Elvesztem a mosolyában. Azt hiszem szerelmes vagyok.......

A lány megszólalt én meg csak mosolyogtam nagyon.
"Semmi baj. Egyébként engem Ashley Bensonnak hívnak. Téged? És velük vagy? ( Losra és Jamesre nézett kedvesen) Alig bírtam szóhoz jutni,Los besegített, " Logan Hendersonnak hívják,és szabad megkérdeznem-e hogy van barátod?"

Ashley megrázta a fejét és vállvonással válaszolt, " Tulajdonképpen szingli vagyok,3 hónapja szakítottak velem. Szóval nincs senkim jelenleg."-mondta Loganre nézve.
James finoman oldalba bökte Logant,hogy térjen észhez és hívja Ashley-t randira.

"Ashley lenne kedved eljönni velem egy randira?" - Logan kérdezte magabiztosan. Itt az esély rá, hogy Martinát kiverje a fejéből.

Ashley," Örömmel. Cseréljünk számot!"







2 megjegyzés:

  1. Nem mondok semmit. Tudod, hogy én imádom a legjobban?! Nem? Hát....akkor....TUDD MEG, HOGY ÉN IMÁDOM A LEGJOBBAN!! <3 Nagyon jó rész lett. :D <3 puszi. by: Betty Schmidt

    VálaszTörlés