2014. július 4., péntek

(16.rész) Truth or Lies? 1.rész

Köszönöm a sok kommentet! 
❤  Itt a következő rész első fele :) Remélem tetszik,és jó olvasást :3 

Logan szemszöge :

El akartam jönni Kendalléktől a lehető leggyorsabban. Még nem is volt esélyem Martinával randizni akkor miért zavar ennyire,hogy Kendallel boldog? Talán tényleg szerelmes vagyok Martinába. De jobb lenne elfelejtenem. Ami Kendallé az az is marad. Ránéztem az órámra,még csak negyed kettő volt így beültem a kocsimba és átmentem Jameshez. Leparkoltam majd a táskámat megfogva besétáltam a lakásába. Szinte legjobb barátok vagyunk,majdnem testvérek,nálunk ez megszokott hogy csak besétálunk egymáshoz.

James rögtön felkapta a fejét az ajtó hangjára majd felkelt a konyha pulttól és adott egy testvéri ölelést. Majd Carlos is mivel ő és James együtt lógnak minden nap.

"Kérsz valamit inni? Los hozott chipset is. Ülj le és mond mi bántja a lelked. Látszik rajtad,hogy zaklatott vagy. Minden rendben van?" - James kérdezte tőlem ahogy leültünk a konyhában lévő asztalhoz.
"Köszi egy pohár narancslét elfogadok! És hosszú sztori! - Logan lehajtotta fejét- Belezúgtam Martinába de NAGYON és most szar érzés! - Logan csak megrázta a fejét és várta hogy mit fognak szólni Losék.            
                                                  
Los és James percekig csak gondolkoztak,hogy mit mondjanak. James szólalt meg először, " Haver,te is tudod,hogy egymás csajára nem mászunk rá. Ez alap szabály és ne szegd meg. De ha nem tudod megtenni,akkor beszélj Kendallel. Talán megérti és leszervezi neked hogy beszélj Martinával kettesben. Akkor van esélyed elmondani mit érzel iránta és megnyugszol."- Gondolkodott hangosan James.

"JAMES! MOST IS SZEXELNEK! LEFOGADOM!" - Logan mondta összetörten. Los megölelte Logiet és suttogta : Nyugodj meg,rossz látni ha szomorú vagy! Martina pedig Kendallel van. El kell fogadnod."

"De nem értitek?? NEM MEGY! Annyira kedves,aranyos és imádni való mikor mosolyog és zöld szemei vannak,imád zenét hallgatni...." -ábrándozott Logan,de James megdobta őt egy chipsel ami az arcán találta el. " Huh?? Ezt muszáj volt? "- Kérdeztem.

"Los találnunk kell Logannek egy csajt! De sürgősen!" - Vigyorgott James ahogy mondta és Los is.

"Csak azt ne! Az soha nem sül el jól! Ti nem tudtok semmit elintézni egyedül balhé nélkül! Inkább csendesen szenvedek. Nem nagy dolog. - Sóhajtottam és lehajtottam a fejem az asztalra és nyögtem egyet.

"James nagyon maga alattt van Logie!! Ennyire rossz szerelmesnek lenni?"- Los kérdezte ártatlanul.

"Ha nem viszonozza a másik fél,akkor igen. De Logan beszél majd Kendallel és nem lesz itt semmi gond. - Mondta James pacsit adva Losnak.

"Muszáj? James esküszöm ho.- De Logan nem tudta befejezni a mondatot mert Los és James felhúzták az asztaltól és kicipelték őt a kocsiig ahol beültették őt és elmentek mindhárman Kendallhez.

(Mindeközben Kendalléknél)

Kathy szemszöge: 
Lent pakolásztam én is,végeztem lassan a takarítással. Megcsináltam az ebédet és megterítettem,de fönt túlságosan is nagy volt a csend. Kezdtem gyanakodni,hogy ketten mit csinálhatnak fent Kendall szobájában. Lezártam a gázt és felmentem. Bekopogtam és vártam. Mire hallottam a sugdolózást és Kendallt ahogy az ajtóhoz csoszog.
Kinyílt az ajtó de csak a fejét dugta ki, " Anyu?
 Most kérlek hagyj minket! Ömm....az a helyzet.....hogy Martina magára öntötte.... az üdítőt és most átveszi a pólóját." - Mondta Kendall remélve hogy nem bukik le. De az anyja vagyok és ismerem mikor hazudik és mikor mond igazat. Ez pedig egy jó nagy hazugság volt. Viszont játszom a szerepem,mintha nem tudnék semmit. Így is úgyis el fogják szólni magukat.

"Rendben akkor lent várok. Kész az ebéd és ehetnénk. Kérlek siessetek!" - Ezzel lementem és magukra hagytam őket.




1 megjegyzés: