2014. július 8., kedd

(17.rész) Truth or Lies? 3.rész

Martina szemszöge:
Hirtelen nyílt az ajtó,Los James és Logan törtetett be.
Remek időzítés volt! De ha jól bele gondolok jobb mint ami történhetett volna, ha Kathy rákérdez mit csináltunk fent pár órával ezelőtt a drága ártatlan kisfiával aki korántsem az.
Kathyvel beszélgettünk,mikor Logan félre húzta Kendallt. Én csak kínosan mosolyogtam a srácoknak majd felajánlottam Kathynek,hogy segítek a sütit kiszedni a tányérra. Minden egyes másodperccel amit az anyukájával töltöttem kezdett fojtogató lenni. Nem tudtam magamban tartani hogy a saját házában lefeküdtem a fiával miközben ő nagyban takarított. Azt sem terveztem,hogy elárulom ezért inkább beleharaptam a már kiszedett sütibe.
Kathy rám akart szólni,de magában hagyta és nevetni kezdett, " Kincsem! Várd meg míg Kendall visszajön! Oké?"- Tele szájjal bólogattam majd tovább vágta a szeleteket én pedig a tálra raktam.
Nemsokkal később láttam,hogy Jamesék röhögnek valamin és Logan is.
 Már nem volt olyan méla bús mint mikor ránk törtek ebéd közben. Gondoltam sikerült beszélnie Kendallel. Loganék hazamentek. Újra 3asban maradtunk. Hirtelen ugrottam egyet mikor éreztem ahogy két erős kar hátulról átölel engem.

"Hogy van az én picim?"- Kendall a vállamon pihentette a fejét és mosolygott fültől-fülig. Érezni lehetett a hangjában hogy boldog. Kathy ránk mosolygott majd leütünk sütizni a nappaliban. Én pedig elnézést kértem hogy kimoshassam a 'direkt' leöntött pólómat,de Kathy ragaszkodott hozzá  hogy kimossa és reggel már felvehetem. Ezért maradtam Kendall ölében a kényelmes kanapén.
- Olyan mesebelinek tűnik még az egész. Egyik nap azt se tudják a suli diákjai ki vagyok. Másnap meg népszerű vagyok és kíváncsiskodnak mert Kendall Schmidttel járok.... Ezt még nem sikerült megszoknom és nem hiszem hogy valaha is menni fog.-
Egész este vártam mikor fog Kathy előjönni azzal a bizonyos kérdéssel. A délután jól telt.
Sokat beszélgettünk Kathyvel és Kendallel kezdtem megszeretni az anyuját. Vacsora után segítettem leszedni az asztalt. Kendall elment fürdeni míg én és Kathy elmosogattunk.

"Köszönöm a mosogatást. Menj csak fel Kendallhez. Késő van már. Aludj jól,szép álmokat. Óh és a pólódat berakom a mosásba. Reggelre megszárad.- Mondta Kathy egy puszival és öleléssel.

"Köszönöm szépen! És neked is jó éjszakát."- Egy nagy mosollyal mentem fel Kendall szobájába.
Lassan nyitottam az ajtót mert számítottam rá,hogy már alszik. Be is jött a jóslatom.
 Olyan aranyosan szuszogott álmában!! Zabálnivaló. Átvettem a pizsimet és bebújtam mellé. A sötétben csak ketten voltunk,a mellkasára tettem a fejem és úgy hunytam le a szemeim. Lassan mély álomba sodródtam ahogyan hallgattam a ritmusos szívdobogását....

A következő rész tartalmából : Logan elkezd randizni egy szexi lánnyal,remélve azzal minden gondja megoldódik majd....Pedig csak azzal kezdődik el minden rosszabbra fordulni.... :) 

1 megjegyzés: